Öncelikle alaycı bir şekilde konuşacak olan varsa veya direk dalgaya alacak hiç cevap yazmasinlar çünkü bunalımdayım birde sizinle uğraşamam.
22 yaşındayım bundan yaklaşık 6 ay önce başladı daha önceleri ufak tefek iddaa oynuyordum ama 6 ay önce bu ızdırap başladı büyük basmaya karar verdim ve ilk kupon 50 tl bastım inanın o 50 tl yi bastığım da o kadar zor geldi ki çünkü benim 1 günlük kazandığım para 50 tl ve tek maçtan olmayan 1 golden yattım ve sonra hırs oldu 100-200 ... derken yaklaşık zarar 1000 tl oldu tabi bu parayı geri kurtarma çabası başladı bu sefer zarar 2000 oldu (inanın yatan kuponlarin %70 i tek maçtan ) arada bir 200-300 tutuyordu onuda geri kaybediyordum. Ben zaten aldığım maaş 1500 il dışında kendim yaşıyorum Birde bu kaybettiğim para çok koyuyor o yüzden zararı kurtaracam diye oynamaya devam ettim ve son olarak bankalara olan toplam borcum 3500 elimde olan para 0 acil ödemem gereken ihtiyaçlar en az 700-800 (kira - fatura -banka Vs.) Artık kafayı yiyecem inanın son oynadığım 10 kupona 7 kupon tek maç ve bunlar oranı 1.35-1.08-1.45 .. olmayan 1 gol veya 1 sayı ile yatan son 7 kupon en düşüğü 700 tl veriyordu yani tutsa borçtan kurtulacaktim her neyse olmadı işte hani ilk başta belirterek demiştim ya 50 tl işte o 50 tl artık 100-200 basıyorum hiç umrumda olmuyor. Artık kafayı yiyecem bunaldım oynamak istemiyorum ama düşününce o parayı ödemek için en az 3 ay çalışmam gerek ve benim iş sozlesmem 1 ay sonra bitiyor anlayacağınız 1 ay sonra işsizim ve en önemlisi ailemin haberi yok bu olanlardan ne yapmalıyım fikir verin evet çok aşırı büyük para değil ama şu an benim için büyük bu borcu ödemek için 3 ay asgari ücretle çalışmam gerekiyor ama asıl zor gelen 3 ay boyunca o kadar verdiğim emeğin boşa gidecek olması..
22 yaşındayım bundan yaklaşık 6 ay önce başladı daha önceleri ufak tefek iddaa oynuyordum ama 6 ay önce bu ızdırap başladı büyük basmaya karar verdim ve ilk kupon 50 tl bastım inanın o 50 tl yi bastığım da o kadar zor geldi ki çünkü benim 1 günlük kazandığım para 50 tl ve tek maçtan olmayan 1 golden yattım ve sonra hırs oldu 100-200 ... derken yaklaşık zarar 1000 tl oldu tabi bu parayı geri kurtarma çabası başladı bu sefer zarar 2000 oldu (inanın yatan kuponlarin %70 i tek maçtan ) arada bir 200-300 tutuyordu onuda geri kaybediyordum. Ben zaten aldığım maaş 1500 il dışında kendim yaşıyorum Birde bu kaybettiğim para çok koyuyor o yüzden zararı kurtaracam diye oynamaya devam ettim ve son olarak bankalara olan toplam borcum 3500 elimde olan para 0 acil ödemem gereken ihtiyaçlar en az 700-800 (kira - fatura -banka Vs.) Artık kafayı yiyecem inanın son oynadığım 10 kupona 7 kupon tek maç ve bunlar oranı 1.35-1.08-1.45 .. olmayan 1 gol veya 1 sayı ile yatan son 7 kupon en düşüğü 700 tl veriyordu yani tutsa borçtan kurtulacaktim her neyse olmadı işte hani ilk başta belirterek demiştim ya 50 tl işte o 50 tl artık 100-200 basıyorum hiç umrumda olmuyor. Artık kafayı yiyecem bunaldım oynamak istemiyorum ama düşününce o parayı ödemek için en az 3 ay çalışmam gerek ve benim iş sozlesmem 1 ay sonra bitiyor anlayacağınız 1 ay sonra işsizim ve en önemlisi ailemin haberi yok bu olanlardan ne yapmalıyım fikir verin evet çok aşırı büyük para değil ama şu an benim için büyük bu borcu ödemek için 3 ay asgari ücretle çalışmam gerekiyor ama asıl zor gelen 3 ay boyunca o kadar verdiğim emeğin boşa gidecek olması..
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında bana zor gelen şey zamandan kayıp yaşatıyor bana ben tam kendimi geliştirmek için yapmam gereken düşüncelerim varken şimdi beni çalışmaya mecbur ediyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer