Tacize maruz kaldınız mı? Kendinizi nasıl savundunuz?

Taciz bir insanlik suçudur. Cinsiyeti olmaz!
Tacize maruz kaldınız mı? Kendinizi nasıl savundunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Carsamba gunu bir lezbiyenin tacizine ugradim. Tanidigim biri idi ama tanimadigim bir yonu ile karsilastim. Bu yasima kadar basima gelen en net tacizdi.
Güncellemeler
+1 yıl
Demek ki Ks de edindigim sonuca gore erkekler kadinlardan daha cok tacize ugramis.. vay bee ☺
Tacize maruz kaldınız mı? Kendinizi nasıl savundunuz?
Cevapla