Aile & Toplum 7 Ekime de ehliyet sınavına giricem sürücü kursumdan daha bir mesaj gelmedi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Cumartesi günü sınavım var sürücü kursu şu saate olcak şunu getirceksini diye mesaj atmadı daha ne zaman atıyolar bilen var mı yoksa arayayım mı Güncellemeler+1 yıl GELDİ MESAJ TEŞEKKÜRLER GÖRÜŞLER İÇİN 7 Ekime de ehliyet sınavına giricem sürücü kursumdan daha bir mesaj gelmedi? Cevapla Mesaj Soruları Getir Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Ebrulii33 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 31% +1 yıl Bugün attılar bana gelip giriş belgesini al diye 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bugün attılar bana gelip giriş belgesini al diye
5-6 ekimde gelir gidip giriş belgesini alırsın
ara bence