Direksiyon sınavından kaldım?

14 ders gördüm ama bence asla süremiyorum hocaya da dedim Hocam 1 sonraki sefer mi girsem hazır değilim bence diye ama sürüyorsun ya gir dedi , şu direksiyon hakimiyeti meselesini bir türlü yapamıyorum ya çok az döndürüyorum ya çok fazla , ama asla beklemediğim bir yerden kaldım normalde derslerde asla orada dubaya çarpmıyordum çarptım neden öyle yaptım hiç anlamadım şu an keşke yazılmasaydım diyorum çünkü bazı kişilerde araba sürme yeteneği yoktur bende de yok ama bunu bilmiyordum hevesliydim en başta , yani asla istek kalmadı zaten derslere giderken de sürekli aşırı stres yapıyordum süremiyorum diye bugün kaldım 2. Ye gir dediler ama 2. Ye de girmek istemiyorum hatta bir daha direksiyona bile oturmak istemiyorum napıcam hiç bilmiyorum , gittim yakın arkadaşlarıma mesaj attım kötüyüm diye hala cevap vermiyorlar , normalde içi dökmem kimseyle konuşmak istemem ama bu sefer ihtiyacım vardı , resmen oturdum tek başıma ağlıyorum

Direksiyon sınavından kaldım?
Cevapla