Yaptığim iyilik icin teşekkür edilmeyince?

Bu kotu bir davranis mi bilmiyorum ama bir iyilik yapinca kucuk bir tesekkur bekliyorum sadece. Benim icin karsiliginda bir sey yapmasini da istemiyorum. Ama tesekkur edilmeyince sanki o kisinin umrunda degilmisim yaptigim iyiligin bir onemi yokmus onun icin olsa da olurmus olmasa da olurmus gibi hissediyorum. Gucume gidiyor. Tesekkur beklemem yanlis mi? Cunku karsiliksiz iyilik yapmak daha dogru. Ama ben bana yapilan en ufak bir yardimda bile tesekkur ettigim icin karsi taraftan da boyle bir davranis bekliyorum sanirim. Ornegin otobuste biri bana yer verince tesekkur ediyorum bu basit bir davranis olsa da tesekkur etmek gerek nezaket geregi ama ben benden buyuk birine yer verdigimde hic tesekkur etmeden geciyorlar. Ya da birine dersinde yardim ettigimde vs..
Yaptığim iyilik icin teşekkür edilmeyince?
Cevapla