Sırf iyilik yaptın diye minnet beklemek ne kadar mantıklı?

Mesela ben birine iyilik yaptım diyelim. O kişi beni sevmek zorunda değil öyle değil mi? Sırf birine ekmek veriyor diye o insanın seni sevmesini beklemek saçma değil mi?

Bazen sadece bakış açılarından dolayı bile o kişiye sempati duymadığın olur.

Sırf iyilik yaptın diye minnet beklemek ne kadar mantıklı?
Cevapla