İlla sevgili/eş olmak zorunda değil bu dediğim😂
Siz sevinin diye size kahvaltı hazırlayıp yatağınıza kadar getiren var mı?
Siz sevinin diye size kahvaltı hazırlayıp yatağınıza kadar getiren var mı?


Vala ben bunu bilmem Rus sevgilim vardı eeee malum kadın mutlu oldu ))) beni yatağımdan dışarıya çıkartmadı yorulmamı istemiyordu ağğğ bu Ruslar var ya kadınları çok Çalışkan.. her nedense bizimkiler herşeyi erkekten bekliyor masa parası öde şunu yap bana bunu getir poşetleri al
Hadi uyan uykucu :)
Yaaa😍😍
:) :)
Yatakta ne kahvaltısı be? Yok istemem. Pis pis her yer kırıntı. Mis gibi masa var işte. Samimi değildir böyle bir şey yapan. Pis ve pasaklıdır da. Ötesini düşünmez.
Allah hastalık vermedikce yatakta yemek yemem herseyin bir yeri var o zaman yemek masasında da uyuyalim değişik bir romantizm olur..😀
Cevap
70Cevap
Bizler bırak yatakta yemegi, elini yüzünü yıkamadan sofraya oturmayan bir milletiz:) ama romantizm ve fedakarlık adına cok daha başka şeyler yaparız :)
La benm biliyor lar nekadar ufak şeylerle mutlu olcağımı annem oğlum cayını doldurdum şekerini attım karıştırdım daha yuksek bir mutluluk yok benm icin 😂😂😂
Onun temizliği var bir de dökülürse :D Annem hayatta izin vermez zaten ben de istemem yatılan yere nimet mi gelir çarpılırız mazallah.
yok be birader istemem kalkar hazırlar yerim elim var ayağım var şükür..
😂olmayınca tepkim
Yatakta bir şey yenip içilmez. üç harfliler musallat olur maazallah.
Haha yok bana olmadı
bir yerde okumuştum kırıntıların olması yatakta iyi değilmiş. gelirler uğrarlar sonra kötü olur :)
.
Aç bile kalmış olsam
Yatakta kahvaltıya karşıyım ben.
Hiç bir zaman hiç bir şekilde yapmam ve yaptırtmam.
.
.
insanı hayvanlardan ayıran bir takım özellikler vardır bunlardan birisi de yattigin yerden yemek yememek
Yatakta yemek yemem getirseler bile
Çarpılır kalırım zaten şansa bala yaşıyorum
Hıhahaha len ben yemeğimi bile 5 senedir kendim yapıyorum. Bide yatağa getircekler. :D
Yok daha çok yataktan kazıyıp sandalyeye çivilerler.
Yatakta yenilmez, cin çarpar diye büyütüldük biz ya.
Japonya da robot varmis boyle hizmet eden para biriktirip seninle alalim mi d.
Yazin bende kalsin kisin sende kalsin..
Şu an getiremeyeceğini düşünüyorum. İlerde belki. 😁
nerde o gunler sevgilim olsun kahvalti feda olsun ona😀
Nihahaha
yatakta kahvaltı istemem çarpılırız ama hazırlanır :D
Yok ama yatakta kahvaltı bana ters. Sakarım ben kesin bişileri yatağa dökerim😂
Kahvaltıyi hazirlayan yok getoren mi olaxak ki yatakta kahvalti etmem
Önceden yatakta yemek yenmez çarpılırsın lafı vardı
Şimdi yatak kirlencek die (yemek yenilen yerde yatılırmı die bişeyde var ttabi )
O yüzden ne getiren nede yiyen var
Aksine yok ve gider kendim hallederim işimi kimseyi yormam
Kahvaltı değilde kahvemi getiren oldu çok eskilerde, kahvaltı yapmıyorum çünü :D
Amcamin oglu sagolsun hic ihmal etmez. Sabah uyanir uyanmaz karsimda at kilikli bir ayi gormek tuhaf ama olsun. Yinede allah razi olsun.
Yatakda yemekmi yenir saçmalık beyinsizlik aptallık dan başka birşey değil yapan da yaptıranda psikolojik tedavi alması gerekiyor
Siz ne anlarsınız
hiç sevemedim şu yatakta yemek olayını , hevesleneyim dedım yalandan , o da olmadı olamadı
Hayatımda sadece bir kez oldu mala bağlamıştım ozaman da zaten bana gelmez :)
Annem izinli oldum da getirirdi yatagin yanindaki komidine koyar her pazar
Bende masada yerdim yatakta yemek yenmez
Yatakta yemek yemek günah bir kere :P
Neden ki
yatağa ekmek dökülür ama :(
Yok dökülmüyo
ben sakarım dökerim :d
Yok şu an o seviye de değiliz çok şükür ya
Yatak ta çırılçıplak sevisiyoruz yemek yenmeez
Yatağını topla, kahvaltıya gel diyen var.
Annen
Öyle romantikliğe sokayım
Olmaz mı, tabii ki olmaz
Ulan evde kimse olmuyorki bayb
Hüzünlendirdin :D Olmadı
yok malesef ben onun ayağına gidiyorum
Zamanında vardı artık yok 🤣
Yatakta kahvaltı yapmam
Hayır, ayaklarım var kendim kalkar hazırlarım -,-
he var. söyleyim senin yatağınada getirsin
Yatakta seks olur bebek
Kahvaltıda oluyo merak etme
Yatakta yemek mi yenir
Yersen yenir
Kırıntı olur.
Hayır çarpılmak istemem
yok
istememde açıkçası...
Yatakta kahvaltı yapmam zaten :D
Neden
Yok nerdeee öyle insan :)
Her gün hiç bıkmadan hemde
Hayır ne güzrl olurdu simdi cok açım 😄
Var diyelim ee nolcak
Yatakta kahvaltı etmem
Hayır öyle bir kimse yok kız ayool
ben sevgikime gotururuyotum
İiymiş
bizde hizmet bitmez
Vaay bee soyunuz tükenmemiş
ayıp ama
bunu getiren sen olsan kahvaltı çok fena olur :D
hayır yok sen getirsene :D
Kahvaltı yatakta yenmez yavrucum
Yok boooşver.
keşke olsa :(
Annem
Nerdeee
yok yahu
Var evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar