Erkeklerimize acıyorum. dünyanın en bedbaht kızlarına mahkum durumdayız. erkeği sevmeyi bilmeyen, kendini yetiştirmeyen, biraz yüzüne bakılacak kadar güzel ve fotoğraflarına en az 20 tane beğeni gelen birisiyse kişisel gelişimi adına bütün misyonunu tamamladığına karar verip bir tane kitap okumayan, ve yıllar geçtikçe köhneleşen aptallaşan, kendi potansiyeline bakmadan fantastik isteklerde bulunan, ortaokul düzeyinde esprileri anlamayan ancak mizah üzerine y.lisans tezi yazmış adamı eğlencesiz bulan, mizah klasiklerinden yapılan atıfları anlamayan, ülkenin komşularını bilmeyen ancak genel kültür idolü erkek dileyen, hiçbir vasfı olmayan, konuşmayı dahi beceremeyen, hayatını günlük kullanım için yeterli olan 300 kelimeyle tamamlayan, ağzından bir tane orjinal, kendi kurduğu cümle çıkmayan, gördüğü, yaşadığı, işittiği herşeyi televizyon cümleleriyle, şablon ifadelerle anlatmaya çalışan, facebookta gece gündüz romantik şeyler paylaşan ancak bir aşk beyanına maaşın kaç para sorusuyla icabet eden, bomboş bir insan olan ancak bacaklarının arasındaki şeyin verdiği öz güvenle ev, araba, pahalı kıyafetler isteyen kızlara mahkumuz. eğer bir türk erkeğinin türk kızına alternatifi varsa emin olun Türk kızının yanına yaklaşmaz. sizinle mecbur olduğumuz için birlikteyiz. bundan gerçekten utanmalı ve rahatsız olmalısınız.
73 Yorumla- +1 yıl
Adamım kitabın ortasından konuşmuşsun valla :)
- +1 yıl
Sanki siz çok yakışıklı siniz
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yıl
Senin sevgilin vardı demi Rus ? :))
Yanında ki sevgilini gösteriş olarak kullanan birinin karakteri zaten bellidir.. Yok sevgilim şöyle yok böyle vs diyrsun sonra Rus kızlarını övüyorsun :D
1. Yanındaki kız senin gösteriş yapabileceğin bir eşya değil..
2. Yanında ki kız çok güzelse Rus kızlarını neden övüyorsun ?
3. Sevgilin varken başka kızlar seni neden ilgilendiriyor ?
Sen senin olana bak her kıza atlama. Güzellik onların , endam onların bundan sanane ? Milletin tipini eleştirmek sana mı düştü arkadaşım ? Allah herkesi güzel yaratırken sen kimsin ki Şu kız güzel şu kız çirkin diyebiliyorsun ? Ne sıfatla ? Allah'ın işine bari karışmayın ya... Yazık Cidden Yazık. Yaşı 25-29 arası ama zeka yerlerde...204 Yorumla
Türklerin de melek gibi olanları var ama dimi <3
486 Yorumla- +1 yıl
Di <3
- +1 yıl
- +1 yıl
kadin melk denmez kafirmisin kadina melek diyen kafir olur cunki kuran kadin melek soylemeyi yasaklar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
205Cevap
+1 yılBiriside çıkıp sormuyorki İtalyan, Alman, Rus erkekler neden Türk erkeklerinden yakışııklı diye :)) Bunun bir açıklaması var, almanlarda öyledir, ingilizlerde öyledir, yabancılar yani öyle çok güzeldir onlar.. :) en başta domuz etinden geliyo tabi proteini en yüksek et buymuş. dinen yasak bizde ama yararıda varmış bu açıdan. Bunlarda güzel kız güzel erkek evlendirilirmiş ki güzel güzel çocuklar dünyaya gelsin diye gerçekten böyledir, birde iklim koşulları vs bunlar en önemli nedenmiş,
ayrıca şu pozları onlar verir güzel olurlar , biz versek ooooo :))
link2311 Yorumla- +1 yıl
Biz arkadaşlarla benzer bir poz vermiştik Sultanahmet'de...Yanımızdan geçen tüm hödük Türk erkekleri dikizlemeye başlamıştı.Turistler hiç bakmadı bile...Hatta resimde bile alay konusu oldular yayınlamıştık.Yabancı arkadaşlarla epeyce gülmüştük bu salak bakışlarına...+1
- +1 yıl
hahah +++1
- +1 yıl
Ya asıl bu biizim erkekleri anlamak zor işte, tipik Türk erkekleri hödük gibi bakarlar aynen hiç şaşırmadımmm :) Birde türk kızları demiyorlarmı kendileri gavur sanki kendi bacılarına analarına bakmadan çok yanlış konuşuyorlar çokkk..
- +1 yıl
övünmek gibi olmasın ama dünyadaki bütün kızlar türk erkeği diyor,ben bu soruyu bizzat o yabancıların agızlarından duyuyorum ben emlakcıyım hemde 5 yıldızlı otellerde fotoğrafcıyım.diyecegim dünya türk erkeklerini konuşuyor ama benim herzaman tercihim türk kızları.
- +1 yıl
Domuz eti ikinci sınıf et olarak görülüyor avrupada nedeninin bu olduğunu sanmıyorum. Yıllık et tüketimlerinin çok daha yüksek olduğu daha iyi besendikleri bir gerçek ancak iklimin etkisi olduğunu sanmıyorumaksine bizim iklimimiz daha güzel.
Asıl faktörün ten uyumu ve doğal seçilim olduğunu düşünüyorum. Bizde ki muhafazakar kültürden kaynaklı doğal sekeksiyon ve ten uyumuna aykırı adetler(başlık parası, görücü usulü) onlarda yok. Haliyle genler ten uyumu sayesinde daha sağlıklı eşleniyor. - +1 yıl
doktor lütfen ama, türk erkeklerinin yabancılar tarafından sevilmesinin nedeni cinsellikten başka birşey değil hepimiz biliyoruz ki..
Kitapsız katılıyorum evet :) - +1 yıl
şimdi domuz mu yiyelim, Türkiyede et fiyatlarından haberin var mı bu konuda haksızlık ediyorsun
- +1 yıl
sahip çıkma özelliğinden dolayı mı bayılır, yoksa sekste iyi olduğunuzdan dolayı mı ? :)) hayvan gibi sevişip koklaşma özelliğiniz var diye biliyorum e buda onların hoşuna gidiyor rus kızın biri abaza türk erkeklerine bayılıyorum dedi taksimde bağıra bağıra ahahahh:D ayrıca, eşinize bacınıza sözde sahip çıkarsınız, onun bunun eşine kızına bacısına hayvan gibi bakarsınız ! hadi canm hadi..
kardeş insan bir tane de Türk kızlarından bahseden şık koyar :D
aslında mesele kızların güzelliğinde değil, nazlarında, ruslar ırk olarak da fizikleri düzgün olduklarından , ayrıca içmeyi seven ve naz yapmayan kadınları olduğundan , bunun yanında Türkler gibi ilgi gösteren erkekleri olmadığından , Türk erkekleri gibi kadına değer veren erkeklerle karşılaşmadıklarından bize yakın olduklarından ve yakın davrandıklarından rus kızları Türk kızlarından daha cazip gelmektedir. yalnız şunu kesinlikle es geçemem , Türk kızlarında ki erkeğe değer verme onlarda yok. onlar ancak yatakta iyidir, içmekte iyidir. bizim kızlarımız yedirir, içirir, yıkar temizler yatar ve kalklar , karın olduktan sonra... yerli malı en iyisidir.115 Yorumla- +1 yıl
cok dogru söyledin valla +1
- +1 yıl
++++++++++++++
Kızlar köpürmüştür yine...
Arkadaş. Rus kızları güzeldir fiziksel olarak da. At o at gözlüklerini. Güzelliğin arkasına bak (poposuna demiyorum!).
Rus bayanlarında kibir yok! Ne oldum ben delisi değiller bizimkiler gibi. Alçak gönüllüler. Ha evet oradada kendini prenses sanan 3-5 genetik kusurlu yok mu? Var elbet. Ama burada onlardan sürüsüne bereket. En kököszü bile prensesim ben havasında...
Aslında Türk kızları da güzel. Ama ruhları çirkin. Kendilerini düzeltseler kimse ruslara dönüp bakmayacak ama... Zor geliyor. Onun yerine "ruslar da *r*spu ama" demek daha kolaylarına geliyor...96 Yorumla- +1 yıl
valla rus ukraynalı bilmem hiç tanıdığım olmadı :D karakter yapılarını bilemiyecem ama ukrayna kızları daha güzel geldi :P
- +1 yıl
Kızımı senin gibi yetiştirmeyi istemem. Senin gibi mal olacağına olmasa daha iyi değil mi? Müslüman değiller. Yatmak Rusların olayı ahlak anlayışı ile ilgili. Oralarda bu durum "ahlaksız" algılanmıyor. Öyle yetişmişler. Yani onlar yattığında "senin kadar ahlaksız değil". Ayrıca forumda erkeklere saldıracak kadar, yani senin kadar düşük karakterli de değil.
Kızım olursa senin arzuladığın gibi ilk günden verenini yetiştirmeyeceğim. Topluma ahlaklı kızlar da lazım. Senin gibi ahlaksızlar değil!
Gizli Üye(30-35)+1 yılarkadaş seni türk kızı beğenmiyor.suratına bile tükürmüyor.adınız çıkmış abaza,aklı şeyinde,görgüsüze.sen bir git bilime kafa yor.bakımlı ol.çok mükemmel ol ve insan ol.sonra gel türk kızını aşağıla.ulan senin anne baba türk değil mi yoksa?baban kıllı,tipsiz değil mi?önce kendinize saygınız olsun;)iyi türk kızı da seni dünya erkekleriyle karşılaştırsın.ne tipte,ne organ büyüklüğünde ne de zekada yanlarına gelemezsiniz.sokokta görülen çoğu erkek bakımsız ve tipsiz ama kızların güzel olmayanı bile bakımı biliyor.senin gözler sorunlu heralde.erkekler ve kızlar diyor bunları benim fikrim değil sadece:)
142 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyolla giderken laf atanlar,sevgilisi olduğu halde başka kıza gidenler yüzünden genelleniyosunuz.gerçekten çok azı iyidir ama gerçekten çok nadiri erkeklerimizin.
Gizli Üye(36-45)+1 yılgenel anlamda rus kadını türk kadınından güzeldir zülbiyelik yapmaya gerek yok ... türk kadını genelde kısa ,tıknaz ve kıllı bir yapıya sahipken rus kadını beyaz tenli çoğu renkli gözlü uzun boyludur . kültür bakımından rus kızı mutlaka bir spor dalıyla uğraşır . bilim-sanat modayı takip eder kendine bakar . zaten genleri sayesinde vucudu güzeldir . uzun bacaklı düz karınlıdır ...
ben çok rus kızı gördüm . türk kızınıda tanıyorum . yapı olarak zaten ruslara benziyorum ve bu halimden memnunum allaha şükür . türk kızı dedikoduyu hasetliği bıraksa belki daha sevimli olcak ama nerdeee ... bende bir göçmen kızı olarak slav-balkan kökenli bayanların çok daha güzel olduğunu düşünüyorum ...71 Yorumlarus kızları? hmm, güzeIIer! Ama nasıI güzeI? Yüz hatIarını beğenmiyorum. Türk kızIarı yüz hattı oIarak bence daha güzeI. Ama vücut oIarak çok formdaIar. RusIarın güzeI oIması inkar ediIemez beIki; ama türk kızIarı iIe karsıIastırıImaIarı.. Yapmayın.. :(
102 Yorumla- +1 yıl
türk kızları tipsiz açıkça balkan göçmenleri güzel sadece
Evet güzeller gerçektende birçoğu ben beğenıyorum ruslara benzetılıncede mutlu oluyorum açıkcası ama sarışın sevenler rusları sever ama bir yandanda biz çok namusluyuz genelde onlar tek gecenin eğlencenın kadınları biz merhamet aşk sevgi ömurluk kızlarız bazı Türk kızlarımız varkı ruslara 15000 basar geçer ama türk erkekleri bunun farkında ama ruslar bir yerini öyle bir açıyor ki bizimkiler rusların üstüne yok bende kendi ülkemde istediğimi giyerdım tabı eve geri gidebilme sözunu verebılseydınız Türk erkeklerinında iyileri var ama çoğu abazaaa link
14 Yorumla- +1 yıl
ya su namus ısıyle karıstırmayın rusların adı o*yo cıkmıs yok oyle sacmalık rahat mıllet sadece tamam yapanları vardır elbet turklerde yokmu rahat kız o.. yapan kız var tabı bırak bu namus ıslerını namuslu kızları turk rus dıye ayıramazsın kendıne gore rusta namusludur turk kızı da namusludur yok boyle bı genelleme
Gizli Üye(30-35)+1 yılRus kızları çok soğuk oluyorlar. Bizim Türk kızları gibisi yok tamam çok fazla nazlılar trip atıyorlar ama yakışmıyor da değil aga hatun dediğin trip atacak nazlanacak ne o öyle her dediğine eyvallah mı diyecek? O zaman erkek arkadaşlarından ne farkı kalacak ? :D
215 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılRuslar ile fazla zaman geçirdim biliyorum ne olduklarını sizin televizyonda ya da p*rnolar da gördükleriniz gibi değiller yani :)))
- +1 yıl
Rus kadınları gençken güzel oluyorlar, ancak 5 yıl içlerinde yaşayan biri olarak rahatca yazabilirim ki,yaşlıları çok kötü oluyor.35 ten sonra resmen çöküyorlar.Türk kızlarında da tam tersi.Bakımlı oldukları müddetçe güzeller her daim.Üstelik asiller (Kenar mahalle dilberlerini saymıyorum).
- +1 yıl
:))
abi bir kere güzellik değil kişilik olarak ruslar fark atar neden dersen türkiyede bazı maço erkekler hariç adam gibi delikanlılar değer verirler kadınlara , rusyada rus kadınların değeri yok sadece fahişe olarak görülüyorlar türkiyeye geldikleri zaman hiçbir şekilde öyle davranılmıyor bu yüzden rus kızları türk erkeklerini seviyorlar türkiyede türk kızları afedersiniz kendilerini altın kaplama dünya güzeli filan zannediyorlar heralde o yüzden böyle bir havalar bir tavırlar tripler sanki kendi barbara palvin erkekleri aşağılamalar küçük görmeler sanırsın cüce dağları kendi yaratmış , yani hem kişilik hem güzellik bakımından rus kızları
ha bide şey huyu var türk kızlarında gerçek sevenlerin kıçına tekmeyi basarlar öff çirkin bu bana yakışmaz derler ama kendini kullanan yakışıklı erkekleri çok severler ayrılınca da tribe girerler sonra biz odun oluruz nah odunuz lan44 Yorumla- +1 yıl
seni ayakta alkışladım kardeşim bende bakıyorum bu işte bir gariplik var..alacam bir rus kızı international çalışacam...değer bilme yok bizim zillilerde...o* diyorlar ruslara ...ulan hiç olmazsa değer veriyorar seven adama...
- +1 yıl
oyyy hepiniz buraya toplanmışınızzz evlensenize birer rus hatunla doğursunlar ikişer üçer kız çocuğu yetiştirsinler kendileri gibi şu sitenin erkekleri de nasiplensin bak çok sıkıldılar türk kızlarının kaprisinden zaten vermiyoruz çirkiniz. sizin kızlar nasıl güzel olur şimdi ohhşşşş hem de kaprissiizzz çekirdeksiz üzüm mis gibi :)) adresleri isimleri yazıyoruz size ilerde ulaşıyoruz hadi başlayın çalışmalara üçer beşer kız çocuğu yetiştirin rus kızı kıvamında ;))) koçlarım benm
- +1 yıl
@rohirrim00 😡😡ben rusları sevmiyorum slavlarıda genelleme yapma
rus kızlarında aynı tiplemenin dışına çıkamazsın ki. evet uzun boy sütun bacaklar beyaz ten güzel fizik ama hem çok erken yaşlanıp çirkinleşiyorlar hem de çok soğuklar bence. yanınızda sırf uzun boyu için soğuk nevale gezdirmek istiyorsanız sorun yok:)
111 Yorumla
+1 yılhacı sen mankenlere bakmışsındır sadece :D birsürü obez var rusya da bide 30 dan sonra yokuş aşağı iniyor güzellikleri :D her ülkede güzel çirkin var rusların tek farkı rahat olmaları bu da iyi birşey değil aids hepatit vs çok yaygın. boşanma oranı en yuksek ülkelerden biri rusya.
230 YorumlaYorum okudu ben hepsini. Merak etdi nerden rus kiz onune gelen verir diyor ? Hepsi oyle saniyor siz? Neden rus kizi turk kizi kiskanmiyor , turk kizi rus kiskanir? Rus raxat nerden cikti baktiginiz gilim, size veren rus kizi var diye? Namus tus kizi gormedi diz? Biz turk kizi cirkin ili cto to Yaziklar!
52 Yorumla- +1 yıl
eto tı na kakom yazike :/
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürk kızlarının rus kızları kadar güzel olmadığı zaten açık. Fakat bu demek olmuyor ki Türk kızı çirkin. En azından bakımlılar yani aralarında çirkin olanlar bile kendine bakıyor. Fakat siz kendinize bakmadan nasıl güzelim rus kızlarına göz dikersiniz gerçekten komik. Düz karınlı, uzun boylu, beyaz tenli, hafif sarışın veya kumral güzelim rus kızını göbekli, kumral veya esmer, kısa ve orta kilolu bir türk erkeği nasıl ister? Sen hiç ç*küne baktın mı?
80 Yorumlaaffedersiniz ama Türk kızını hiç bir kıza kolay kolay tercih etmem, yabancı kızlar genelde tuvalet adabını bile bilmezler, ellerini suya sabuna dokunmadan peçeteyle işlerini halleder çıkarlar sonra da malum koku sarar çevreyi, karşılaştırma yaparken adaletli bir karşılaştırma olmamış, Türk kızları arasında da Rus kızlarINa taş çıkaracak güzellik ve bakımda olanlar var, SAYGILAR.
92 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle
+1 yılrus bir erkek arkadaş vardı, rusyada hayatları çok iyi olmayan kızların türk erkeklerini para ve rahat hayat için seçtiklerini, türkiyeye yerleşmek için uğraştıklarını söyledi. ayrıca benim bir tanıdığım abim vardı eşi rustu. bikaç yıl evli kaldılar. herşey çok güzeldi. sonra kadın T.C. vatandaşlığı aldı ve zaman kaybetmeden boşandı adamdan...
810 Yorumla- +1 yıl
geneli güzel onların. kutuba yakın, soğuk bir ülke olmaları dolayısıyla açık tenliler ve ergenliklerini geç tamamladıkları için uzun boylular. ama ahlak anlayışı burdakiyle tamamen zıt. yani sevgilisini kıskandırmak için başkasıyla oturup kahve içmiyor, başkasıyla yatıyorlar...
- +1 yıl
herkes aynı olacak diye bişey yok. her milletin içinde iyi ve kötü insanlar var
- +1 yıl
Rusların en çok evlendiği yabancı ırk : Türkler.
Bayılıyorlar bize. Çünkü rus erkeklerinin aksine, aileye çok değer veriyoruz, içki içmiyoruz, eşlerimize adeta tapıyoruz. Rus erkekleri ise tam tersi. O yüzden Türk diyince akan sular durur... Ha evet her ırktan it de yiğit de çıkar. Kabul. Ama "genel geçer olarak" bu böyle.
Açıklık getireyim istedim.
Kaynak Rusayada yaşayan ve Rusla evli arkadaşım. - +1 yıl
rus kadınlar ülkelerinde aşağılanırken burda baştacı yapılıyor. Türk erkeklerinin bu özelliklerini nedense Türk kızları göremiyor :))))
- +1 yıl
erdem malı rus kızları ya da kuzeyli kadınların hiç biri size bayılmıyor uzun süre yaşadım o civarlarda :)) kendini kandırma
- +1 yıl
aileye çok değer veriyoruz, içki içmiyoruz, eşlerimize adeta tapıyoruz.
Ulan nerede o erkek? Gelsin, evlenmezsem ... yım.Yok anacığım,nerede öyle Türk erkeği? Hanimiş? - +1 yıl
uyuyançirkin çok doğru söylüyon bacım :) nerde öyle erkek
+1 yılRus kızları daha güzel kabul ediyorum. Yabancı erkekler de çok daha yakışıklı. Fakat güzellik beş para etmez bizdeki aşk olmasa. Gel gelelim ruhlar aleminde de yaşanmıyor. Bence yabancı erkekler sünnet olsun biz onlarla evlenelim siz de ruslarla dfkjhgdfjkg Off saçmalatma insanı gece gece. En güzel benim.
52 Yorumla- +1 yıl
"güzellik beş para etmez bizdeki aşk olmasa." deyince aklıma bu geldı
Güzelliğin on par'etmez
Bu bendeki aşk olmasa
Eğlenecek yer bulaman
Gönlümdeki köşk olmasa
Tabirin sığmaz kaleme
Derdin dermandır yareme
İsmin yayılmaz aleme
Aşıklarda meşk olmasa
Kim okurdu kim yazardı
Bu düğümü kim çözerdi
Koyun kurt ile gezerdi
Fikir başka başk'olmasa
Güzel yüzün görülmezdi
Bu aşk bende dirilmezdi
Güle kıymet verilmezdi
Aşık ve maşuk olmasa - +1 yıl
çükün durumu önemli diyorsun yani :D
+1 yılYa bırakıcan bu işleri... milletin aileleri izin verse rus kızıyla evlenmeye emin ol hepsi ruslarla evlenir...Evlenmeme sebebi %100 çevre baskısı buna emin ol bilerek konuşuyorum! Ben sana söyliyeyim onlarında tutucu ve ahlaki olarak bize benzeyen insanları var ama bunlar genelde büyük şehirlerde değil...Mesela İstanbul yozlaşma konusunda Moskova'yı geçti artık...
Bizim kızlarla rus kızları arasında iki net fark var : Onlar güzel ve üstelik bakımlı..bizimkiler çirkin ve bakımsız... Kimse gurur yapmasın acı gerçek bu...20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl- +1 yıl
bunları çok aradın mı
Cevap sahibi+1 yılyoo
Gizli Üye(36-45)+1 yıl00 Yorumla
+1 yılsize şöyle söylüyim evet ırk olarak güzel yaratılıştalar boy pos hususunda ama cidden abartıyosunuz benim yengemde rus ve o hayal ettiğiniz muhteşem güzellikte filan değil gayet normal bir kadın akrabalarınıda gördüm aynı öyle. sadece bacaklarının uzunluğu bir güzellik onlarda ve renkli göz. yoksa vucutlarında kıvrımdan alamet yok. he dersen ki biz internette görüyoruz bebek gibiler her ülkenin öyle güzellikleriyle hayran bırakan kızları var. Bi gerçekleri görün.
82 Yorumla- +1 yıl
tamam kalçası leğen gibi olmasın ama oyle dümdüz de olmasn arkadaşım. Abartmasanız yeter.
+1 yılrus kızlarında da guzel ve bakımlı olan var turk kızlarında da guzel ve bakımlı olan var. ayrıca bızım turk erkeklerımızde de aynı sekılde yakısıklılarda var cırkınlerde var ama guzellık hıc bı zaman onemlı degıldır bunu bılsenız bıde.. Lafım hem kızlara hem erkeklere arkadaslar
31 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle 😊
Kanka rus kizlar. Neden dersen, cunku en guzel insan butun irklardan biraz biraz alarak hibritleseni oluyor. Rusyanin uzerinden gecen medeniyet sayisi turkiyeden fazla oldugundan dolayi gelen gecen birakmis kaza kursununu. Bi de soguk faktoru var ki, vucutlari daha diri oluyor, bizimkiler gibi salmiyor. Simdi de boyle guzeller tabii.rusyada genelde esi kadinlar secer, ve sorariz kendimize, ulan gelen rusa bak, yanindaki keko tipe bak diye, nedeni de turkiyedeki erkeklerin atilgan olmasi hoslarina gidiyor, yani avantajimiza. Gelelim turk kizlarimiza, guzeller, lakin cok iki arada bir derede kalan adetlerimiz var, bundan dolayi diger ulkelerdeki gibi yaklasamazsin turk kizina. Diger ulke kizlarina nazaran turk kizlarinin tersleme ihtimali fazladir. Cunku ego var abi. Sanirsam turk kizina en yakin ornek ispanyol kizlarini verebilirim. Turkum dersin, opusursun, hadi dedin mi de "early early" diye oyalarlar, oncesinde bir yemek bir sinema bir gezi isterler, sonrasini hak getire.
00 YorumlaKiev'den yeni döndüm.
Rus derken Ukrayna'yı da katacağım içine,
Kiev'de çirkin kız bulmak samanlıkta iğne aramak gibi birşey.
Bir de şunu söyliyebilirim kesinlikle; belaltı olayı olmadan 2 kızla zaman geçirdim, birlikte yemek yedik, gezdik, oldukça efendi, saygı dolu ve yardımseverler. Gülümsüyorlar, ufak birşey dahi olsa ikram edince gerçekten seviniyorlar.
Bizim Türk kızları mı, kalsın... 10 tanesini biraraya toplasan belki 1 Ukraynalı kız ederler. :)30 YorumlaRus kızları soğuk tipler.Litvanya kızları link ve letonya kızları güzel :) Benim 2 tane rus sevgilim oldu soğuk bakıyorlar öpesin bile gelmiyor.Ama Bizim kızlar güzeller ama apaçilerin yüzünden çok havalılar.Sanki onlarda var sadece gibi davranıyorlar kusura bakmasın kimse :)
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkıllı ve göbekli ortalamanın altında olan türk babaların hiç payı yok tabi:)komik olmayın bu kadar.sen hem babana hem annene hakaret ediyosun.sen de türksün.önce kendinize saygınız olsun.rus kızı güzel evet.hepsi değil ama.türklerde de durum öyle.hatta türk erkekleriyle kızlarına bakarsak ortalama bir kız ortalama bir erkek kadar tipsiz değil maalesef.bunu ben değil türk erkekleri ve kızları söylüyor.sen git rus seç evlen.italyan isteyen kız da italyana gitsin.saçma şeylerle ortaya düşmeyin;)
70 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSiz erkeklerin rus merakı yok mu çıldırtıyo beni.Bana rus demeyin,rusya demeyin zati sevglim gitti rusya ya ,bence artık o eski sevgilim olur yakında.Ne yani Türk kızlarının suyu mu çıktı ? Güzel her yerde güzel,çirkin her yerde çirkindir,bunun ırkla,memleketle ne alakası var yaa
61 Yorumla
+1 yılGüzellik Allahın yaratışına baglıdır . en pis ve cirkin elbiseleri giyen kadın görrdüğünüzde iğrenirsnz .ama kuaföre gidip bakım yaptırsa .şık bir elbise . her kadın güzel olur . ÇİRKİN KIZ VEYA KADIN YOKTUR BAKIMSIZ KIZ VEYA KADIN VARDIR BUNU AYIRAMAYAN TEK ERKEKTE TÜRK ERKEGİDİR .
104 Yorumla- +1 yıl
Allah?ın yarattığı hiçbir canlı çirkin değildir .Sen kalp güzelliğide nedir bilmezsin simdi .bakım yaparak her kadın güzel olur ayrıca bir süreden sonra yaşlılık dönemi başlıyor o dönemden sonra illaki değiştiirebilecegin fazla bişey olmaz . SON olarak bir kadın ameliyata girerekte estetik yaptırarakta çok güzel olabilir ama senin gibilerin beyni daima böyle kalır .
- +1 yıl
Yazınıza hayran kaldım gerçektende çok doğru konuşmussunuz sonuna kadar katılıyorum her kız güzeldir ama bir kız düşünün bakımlı saçlar yüz ama bide bakımsız birini düşünün arada fark olduğunu anlarsınız zaten :)
- +1 yıl
teşekkür ederim :)
+1 yılsiz rus kizlarini begenebilirsiniz. ama sonunda Turk kiziyla evleneceksiniz buyuk ihtimalle, ve anneniz de Turk kizi. ;)
133 Yorumla- +1 yıl
olsun bekar ölecem yaşasın rus kızları
+1 yılsenin algı sorunun ne olacak bilmiyorum... rus mu türk mü diyorsun şıklarda türk kızına dair hiç bir şey yok?
141 Yorumla- +1 yıl
aklı sıra espiri yapıyor arkadaş
+1 yılSen de bir rusla evlen ama kizin olursa rus kizlari gibi yetistircen. Oglum olursa yanina yollayacam. Soz mu?
2513 Yorumla- +1 yıl
hahaha süperdi :))))
- +1 yıl
Hakikaten,acaba Rus kızlarını bu kadar övüyorlar cana yakın,hemen nazsız sevişiyorlar diye...Kendi kızları bir Rus kadından olsa acaba nasıl yetişir? :D
- +1 yıl
süper yaa
- +1 yıl
ses vermedi soruyu soran. erkek değil çünkü kendisi. dingil :))
- +1 yıl
Oyyy geldi gerizekali:-))) feridun sen de yetistircenmi kizini rus kizi gibi:-)))
- +1 yıl
Oyyyy kocum sen yetistirde kizini soyle rahat giyinsin rahat davransi rus kizi gibi onun taliplisi cok olur ahahaah kimin kime yetisemeyecegi konusuna da hic girmiycem:-))) oyle takil sen:-)))
- +1 yıl
Bu sitede gördüğüm en iyi cevaptı:D tebrikler
Çok yakından tanıdığım bir erkek:''Rus kızları bir gecenin cennetin tek bir çiçeği...''
Türk kızı bir ömrümün tek cenneti...
Edit By : Abim <3 :D147 Yorumla- +1 yıl
Yorumlarınızı kendinize saklayın bence.Şahsen ben Rus kızlarınıda anlıyorum hayatı paraya dökmüşler ve mahremiyeti geleneği göreneği bilmiyorlar adet nedir edep nedir Allah'a inanç nedir bilmiyorlar.Hristiyanlar akıllarına gelince tanrılarına yalvarıyorlar o kadar.Onlar için günah yok olsa da günah çıkartma yöntemiyle günahlarını resetliyorlar.Bu yüzden bizim erkeklerinde işine geliyor.Ama şuana kadar kalkıpta çocuklarının anasını rusyadan çekip evine hanım yapan bir türk erkeği görmedim ÇEVREMD
Gizli Üye(36-45)+1 yılYurtdışında rus kızlarla tanışmıştım muhabbet ediyoruz nerelisin türk üm dediğim anda türk erkekleri iğrenç hep bakıyorlar laf atıyorlar dediler ayrıca türk erkeklerinden nefret ediyoruz türkiyeye gelmeyide sevmiyoruz artık demişlerdi azman gibi oldugunuz için onların yorumu buydu vallahi
710 Yorumla- +1 yıl
ahahaha:)onun için burası(alanya)sırf rus kaynıyor her sene:))))
- +1 yıl
Rusların en çok evlendiği yabancı ırk : Türkler.
Bayılıyorlar bize. Çünkü rus erkeklerinin aksine, aileye çok değer veriyoruz, içki içmiyoruz, eşlerimize adeta tapıyoruz. Rus erkekleri ise tam tersi. O yüzden Türk diyince akan sular durur... Senin hikaye de güzelmiş. Uykudan önce anlatırsan çocuklar uyur :D
Cevap sahibi+1 yılGerçekten çok ciddiyim erdem..rusların en basitleri alanyada dicemde iyisi bile aynı ki..eskidenmiş o mantık türk erkeği iyidir olayı..alanyadaki rus abazalarının da kimler oldugunu gördük burda :)
Cevap sahibi+1 yılHadi ordan en son küçükken gitmişmiş :) rusya ya kaç kere gittin peki bu kdr rus hayranısın :) wallahi işiniz çok zor ya :)
- +1 yıl
alanya'da oturuyorum evet ama yanlış anlaşılma olmasın,hiç yabancı manitam olmadı.Ve Rusya'ya giden eniştem anlatır,bara gidiyorsun,oturan bayanlara baktın diyelim,o baktığı anda kafanı çevirirsen alınıyormuş"acaba niye kafasını çevirdi?niye bakmaya devam etmiyor?"diye düşünüyorlarmış.İllaki de içki felan beklerlermiş,ki illaki yanına gitmek de gerekmiyormuş,hani tavlayım felan diye.Ama aynı şeyi burada yapsak tikerler adamı bıçak silah felan..."tikerler"bu da kültür işte...
- +1 yıl
kültür derken kültürsüz Türk kızı demiyorum tabii,ama illaki altında birşey aramaya gerek yok.Sen öyle kuaföre git,pedikür manikür yaptır kısacık ya da üzerine sıkı birşeyler giyi makyaj vesaire ehh,bakarlar güzelim bu kadar basit bu.Sonra bize "öküz,pis herif,sapık,tacizci"felan diyorsunuz bunu anlamıyorum.bayanlardan korkar oldum arkadaş bir aydınlatıverin yaa:S
Cevap sahibi+1 yılPeki Erdem haklısın :)
Cevap sahibi+1 yılNickbulamadımkii arkadaşım sende illaki haklısın ama böyle sapıkça rus kızlarına özeem erkekler garip geliyor..rus kızıymış inan onlarla sadece beraber olmak için hayal eden onca erkek var..ama sadece bı şuan için walla siz türk erkekleri yanındaki bayana bakılınca rahatsız olmuyormusunuz alıngan olurmuşta aman zor işler :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılSanada bayilan türk kizi yok gitde bayiltsinlar o zaman amk takmissin da Türk kizi da hep kisa mi kafaniz ayni bide anlasilmayan su o kadar makyaj pbizimkiler doğal güzel fiziği olanda var olmayanda ama var yok değil aa feminist oldum ciktim ezdirmem lan bizi amk:D tipsizsiniz lan hepimizde italyadakiler ispandakiler amerikadakiler ne zenciler bile süper kendinize yanin
80 Yorumla
+1 yılGidin ruslara da erkek bolluğundan kurtulalım. Zaten rusa gidenlerin geneli abaza olduğundan güzel türk erkekleri de güzel türk kızlarına kalır
96 Yorumla- +1 yıl
Şu konuşma tarzına bak nasıl bir yerde büyüdün sen? Bu ağızla konuşma zaten. Önüne gelene veren o güzelim rusları da kaçırırsın yoksa:D
- +1 yıl
nickin bile rus
- +1 yıl
Çok sevdiğim ispanyol bir grup. google a yazsan çıkardı halbuki
- +1 yıl
Yanlış hatırlamıyorsam bıdıbıdı yapacağına araştır. Bak internette neler yazıyormuş. Hadi şimdi
- +1 yıl
ben türkiyede görmedim kı rus kızı rusyaya kız için gıtsem ne işim olur türk olsun namuslu olsun
- +1 yıl
Tebrik ederim. Ben antalyalıyım ve ruslarla büyüdüm emin ol abartılacak bir yanı yok:)
rusların güzelleri kadar türklerinde güzelleri var bence. sadece ruslar farklı bir tipte farklı bir versiyonda. türk kızları farklı versiyonda. ne türk kızlarının güzelliği rus kızlarının güzelliğine benzer, ne de rus kızlarının güzelliği türk kıızlarının güzelliğine benzer bence.
40 Yorumlanesi guzel ruslarin anlamiyorum yaaaaa,17 yildir ruslarin icinde yasiyorum oyle bir guzellikleri yok.Saclar fare kuyrugu gibi ince, kaslar desen hic yok,kirpikleri kisa,gogusleri kucuk popolari yok :D ne varsa turk kizlarinda var kardesim
157 Yorumla- +1 yıl
hadi lennn :D:D:D
- +1 yıl
aynen öylee
+1 yılRus kadınlarının yüzleri güzel oluyor. Fizikleri o kadar güzel olmuyor. Nadiren güzel olanları da var. Popo desen dümdüz çoğunda. Brezilyalılar, Latinler daha güzel oluyorlar. Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı demişler. ya da büyük cisimler yoğun çekim alanı yaratır. Büyük ama biçimli poposu olacak, Ayrıca oturmasını kalkmasını da bilecek.
00 Yorumla
+1 yılKendin de tarif etmişsin. Rus kızları DNA larındaki güzellik kodu, ülkelerinde güneşin az olması sebebiyle daha güzeller. Bu soru japonlar neden çekik gözlü demek gibi birşey. Onun dışında, Nisa Suresi 34. Ayette, Allah, "insanı insana üstün kıldıklarını" belirtmiştir. Dolayısı ile, Rus, Ukrayna, Norveç, İsveç kızları ve erkekleri, Daha ve DAHA güzellerdir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılTürk kızları daha güzel. türk kızları da ruslar gibi çıplak gezse onlarada aynısını derdiniz.
130 Yorumla
+1 yılSanki hepiniz Brad Pittsiniz :D Ben de etrafta hep göbekli,kısa pantolonlu,badem bıyıklı türk erkeklerini görüyorum napicaz :D
145 Yorumla- +1 yıl
bana türk olsun da ben kısa boylu bıyıklı deyılım
- +1 yıl
Heryer kısa boylu badem bıyıklı ha :) Etrafına hiç bakmıyorsun bence.. :)
- +1 yıl
İzmir'de yasiyorum cok yakisikli cocuklar da var ama Türkiye'nin geneli böyle yalan mı?
Rus kızları daha güzel ve çoğunun bizimkiler gibi kaprisleri afraları tafraları yok ama paraya taparlar orasıda var paran yoksa istediğin kadar yakışıklı ol hiç bir işe yaramaz.Fiziksel olarak Rus kızları daha güzel ve soğuk ikliminde etkisi var tabi bunda ciltleri daha sıkı.
00 Yorumla
+1 yılsıktı artık bole sorular ... ama bakıyorsun bı cok kısı benım gıbı dusunuyor ama soruya puan masallah verılmıs. ben soru actım yorum yazan bıle cıkmadı... herkez ay bu sorular sıkıt dıyor anlayaamdım ama adamın sorusuna puanlar yorumlar akmıks gıtmıs . nası sıkıtysa bole sorular
00 Yorumla
+1 yılher yşta RECEP İVEDİK TARZI YAŞAYN TÜRK MİLLETİ HAK ETMİYIOR RUS KIZLARINI,türk kızı da spor yapanları görüp sokakta spor yapmayan erkekleri ve küfürlü konuşan erkekleride sevse çoğu aşalığamayın sevişmeyi sadece türk kızları değil türk erkekleride bilmiyor
00 Yorumlaher zaman Düşünmeden Türk kızı derim ama Düşünürsem tabıkı rus kızı :D
1314 Yorumla- +1 yıl
fazla düşünme o zaman :D:D:D
- +1 yıl
Senin yapımında da pek düşünmemişler sanırım :D
- +1 yıl
Lezbiyen değilim ki şekerim ben ;))) Erkek tercihim de belli...;)
- +1 yıl
Verme,kalsın...:D Babam yıllarca Rusya'da yaşadı,evi arayan arayanaydı düşün...Kadınları çok yapışkan..Bana da Rus ayarladılar ama almadım,sana yollayayım cicoş :) Yaşım seninkinden fazladır,yazından anlaşılıyor,tikky genç :) Döl israfı olayına gelince,neyse gelmeyeyim yoksa sonu iyi yere varmayacak,zaten kendin de demişsin düşünmeden yapmışlar diye :D Hazla çıkılan yolun sonu böyle oluyor demek ;)))
- +1 yıl
Ben seni engelledim ki çoktan,nasıl yazıyorsun hala? :D Yolun açık ola Türk kızı sevmeyen Türk kızı :)
- +1 yıl
bu yaranma derdinde uyuyançirkin :) tipinde hayır yoktur toto yalayarak geçircek hayatını ahahah
- +1 yıl
@rohirrim00 kaşar seni 😂😂🤣🤣🤣
Banane Rus kadınlarından Türk kadınları müslümandır rus kadınlarında her zaman üstündür ecdadımızın kadınlarıdır onlar :)
166 Yorumla- +1 yıl
müthişsin
+++++ - +1 yıl
süper cevap +++
- +1 yıl
erdemm bak her yorumuna yazıyorum. kızını türk erkeklerine armağan edeceğine şüphem yok. o azmi gördüm sende yürü koçummmm
+1 yılHepsi çok güzel değil ama bazıları harbiden çok güzeller çünkü kemikleri uzun ince yapılı oluyorlar bir de renkli gözlü kumral/sarışın oldukları için Türk kadınlarından farklılar o yüzden Türk erkeklerini cezbediyorlar.
54 Yorumla- +1 yıl
Böyle anlatsanız anlarız da herkes sadece fiziksel manada güzelliklerini övdüğü için kişisel özellik bakımından beğenildiklerini bilmiyordum mesela.
- +1 yıl
Ya fiziksel olarak tabi güzeller. Ama ruhları fiziklerinden daha güzel işte. Ha it-kopuk-serseri takımı sadece dış güzelliğe bakar, yatmalık olarak düşünür... Etrafta prim verdiğiniz erkekler it-kopuk takımından olduğu için, Rusları anca yatmalık olarak biliyorsunuz. Zaten doğru dürüst erkeklerin yüzüne baksaydınız... Neyse. Kendi düşen ağlama...
- +1 yıl
Niye genel konuşuyorsun ki? Bundan önce kadınların anlayışsızlığından bahsederken sen fazlaca katı bir cümle kullandın, genelleme yaptın ve bu fazlasıyla tezat.
+1 yılşıkları iki kez okudum belki türk kızları ile ilgili bir şey bulabilirim diye ama sadece başlıkta karşılaştırmamız gerekecek sanırım
TÜRK kızı diyorum81 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. türk kızlarını elde edemeyince böyle saçma sorular soruyorlar işte
202 Yorumla
+1 yılRus Rus diye tutturan erkeklerin kaçı gerçekten rus görmüştür merak ediyorum.
142 Yorumla- +1 yıl
ben gördüm alanyadayım ölürüm ben onlara rus olsun kör olsun
- +1 yıl
biz gorduk ya siz kac avrupali gordunuz
Yok be Türk kızını hiç kimseye değişmem...
Kendilerine bakmayı bilseler dünyanın en güzel kızları...112 Yorumlaruslar türk kızlarının yanından bile geçemezler.bi kere türk kızlarının namusu yeter.
193 Yorumla
+1 yılevet güzeller var doğrudur fakat benim en sinir olduğum şey erkekler ağzını bir açıyor bu Türk kızları şöyle böyle inanmıyorum ya kendi ülkesini bu kadar aşağılayan bir zihniyet görmedim çok kötü bir durum
85 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle
- +1 yıl
Kötülemek değil. Eksikliklerinizi göstermek.
Adres sorunca bile "ben çok güzelim, o yüzden bana sorduuun" diye havaya giren Allah'ın köközleri 1 değil 5 değil. Hani bu hava sadece güzellerde de değil. Genele yayılmış. O kibiriniz, "kadınlık gururu" dediğiniz şey olmasa, burnunuz havada olmasa, her türlü gideriniz var da.. kendinize çeki düzen vermiyorsunuz.
Eee adam bakıyor, ulan hem güzel, hemde kibir, kendini beğenmişlik yok. Bildiğin insan... Seviyor doğal olarak.
+1 yılrus kızları kaba donuk ve ırı gelıyorlar bana ama guzellerıde var tabıkı her ırkta oldugu gıbı, dikkat çekıcı ve seksi olma nedenleriyse açık ten biraz salak davranışlar birde türkiyeden orjinal güzel sarı çok az
30 Yorumlapampa ben turizimde Antalyada masörlük yapıyorum.Şu anda otelin yarısı rus yarısı alman ağırlıklı avrupalı evet ruslar güzel ama 30 yaşına kadar 30 yaşından sonra dağılıyorlar.Ama bizim Türk kızları öyle değil bence her zaman daha çekici geliyorlar.
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsanki hepiniz brad pittsiniz bir taraftan rus kızları bir taraftan türk kızları saldırıyo sizde ç*künüze göre karar veriyosunuz saçmalamayın
131 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBunların anaları nereli ki acaba? :D Valla,düşünüyorum,düşünüyorum...Türk kadını bu kadar kötüyse...Herhalde Rus bunların soyu :) Evlenecekleri de Rus kızıdır umarım,yoksa bu kadar çemkirmeye gidip Türk kızıyla evlenirlerse,adları ne olur bilmem?
72 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBizim akraba hep yabancı uyruklularla beraber oldu.Para var,aşk var...Para yok,kadın yok...Çoğu da ülkelerinde evli çıkıyor,yaşlarınca çocukları var.Sen bir yabancı kadına de ki param yok ama seni seviyorum...Ç.künü kesip eline verir...Türk kadını kocasının her güçsüzlüğünü sineye çeker,çocuğu varsa onu düşünür,yemez yedirir,evlenince erkeğe bakar,kendi herif onu durmadan döllediği için bakımsızlaşır ve aldatılır,sesi çıkmaz.
- +1 yıl
++
+1 yılSen gun gelicek bir turkler evlenniceksin ve yuzde elli ihtimalle bir kizin olucak, ona kezban diyecekler kizin da cemkirecek sana ne be slk seklinde, iste boyle bir dongu var arkadasim , gen diyoruz biz buna
30 Yorumla
+1 yılRusların ve Türklerin ataları aynı haplo gruptan geliyor. nasıl bu kadar fark oluyor anlamıyorum :D ama kız meselesi çok ciddidir öyle anlar yaşarsın ki keşke güzel olmasaydı dersin. tek gecelik olsa olabilir ama bizimkilerden güzel olanlar bizi ne yapsın :D ayrıca çok kadın hiç kadındır demiş bir bar filozofu :D evleneyim desen ruslarla evlenmeyi azeriler hiç tavsiye etmiyor aldatma açısından.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılrus kızıyla takılan erkek çok gördüm de gidip rus kızıyla evlenen pek görmedim. evlenmek için pek tercih edilesi bulmuyosunuz anladığım kadarıyla. önüne gelene verdiği için.
140 YorumlaSex insani guzellestiriyor demek . en iyi '''Mal'' onlardan cikiyo malum ... tovbe tövbe ..
133 Yorumla- +1 yıl
En iyi mal onlarda. Ama nazsız, kaprissiz, kibirsiz iç güzelliği de onlarda. Nükleer reaktör mühendisi badana yapmaya yüksünmez. Bizim tırişka çevre mühendisleri "ben mühendisim, temizlik memizlik yapamam!" der. Şü kaprislerinizden kurtulun, dişiliğinizi insanlığınızdan önce düşünmekten vaz geçin, kimse rusa falan bakmaz... Vallaha bak!
- +1 yıl
erdem kızını rus kızı gibi yetiştircen mi? söz mü? kaprissiz dişiliğinin farkında olan? gelsin mi benim oğlan senin kıza ilerde? kabul mu?
- Devamını Gör (292)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar