Abim çok sinirli bize karşı. Sinirlendiğinde kapıları yumrukluyor. Küfür ediyor. birkaç kere bogazımızı sıktı. ne yapmalıyız?

Abim 23 yaşında yapısı itibariyle sinirli biriydi hep. Son üç dört yıldır daha da değişti ve sinirli biri oldu. Akrabalarla hiç görüşmüyor. İstemediği birşey olsun hemen bağırır çağırır kapıları yumrukluyor. Kendine vuruyor. Bazen bana ve annemi itekliyor. Napicaz 😕gece dolap kapısını açık unutmuştum gelmis çarpmış kapiyi kırmış. Annem noldu diye sormaya gitti az kalsin kötü şeyler olacaktı.
Abim çok sinirli bize karşı. Sinirlendiğinde kapıları yumrukluyor. Küfür ediyor. birkaç kere bogazımızı sıktı. ne yapmalıyız?
Cevapla