Ayrıca Sen biraz sivri dilli olsan. İnternette psikologlar paylasiyor; anne-erkek çocuk bu kadar sıkı fıkı yanlış olduğunu soyluyirlar. Hasta misin da evliligime burnunu sokuyorsun deyip elinde meyve bıçağıyla meyve keserken bıçağı salla.
Alcam deseler bile blöf yapıyorlar benim çalışmamamı sorun yapıyor kendi çalışıyor köpek gibi alışmış kocası karı parası yemeye çalışmayan gelin istemiyolarmış
Bunu bir avukata danissan. bosanma davasında sorun çıkarırlar mi? Vs vs. Diye olayları Kabataslak anlatsan daha iyi olur. Sadece danışmak için önce bi gitsen
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kimi kimin evinden kovuyormuş? Dersin orası senin ve kocanın evi değil de onun evi. Kusura bakma da kocan ne babası? İskele babası mı?
Eşinin kizmasi lazım. annesine ne haki var mı da evden atıyor saçmalığa bak yaa
Bu çok kötü bir durum bir an önce eşinin bu konuya bir el atması lazım seninde kendine bir yol bulman gerek
Nasıl kaynana bu şaşırdım gerçekten. Peki eşin ne diyor bu duruma?
Sessiz kalıyor bir şey söylemiyor bi kere attılar bebeğim 2 aylıktı eşimle tartıştık diye beni evden attı gece yarısı
Çok şaşırdım doğrusu. İnsan eşi için sessiz kalır mı?
Eşim benden boşanmakta istiyor sözde lafta ama boşamıyor buna bağlıyorum sessizliğini
Zaten başkalarını karıştırdığı için sıkıntılar çıkıyo
Sonuçta daha boşanmadı ama. Ki boşanma aşamasında olsa bile sessiz kalkmaz insan.
Allah sabır versin gerçekten
Bir kere attilarsa neden eve döndün ki. Nasıl eşini hâlâ sevebiliyorsun.
Bebeğim için döndüm düzelir diye daha yeni doğmuştu
Serefsizlefr. Ailenin yanına dönsen. Zaten bebek bir miktar buyudyse işe girip claisirsin. orada da hazir yiyor şeyi diye laf etmezler.
Ayrıca Sen biraz sivri dilli olsan. İnternette psikologlar paylasiyor; anne-erkek çocuk bu kadar sıkı fıkı yanlış olduğunu soyluyirlar. Hasta misin da evliligime burnunu sokuyorsun deyip elinde meyve bıçağıyla meyve keserken bıçağı salla.
Biraz komik oldu ama. Ağzı yansın biraz gelinden.
Seni sopayla dövcem diyor boğcam diyor
Beni ittirdi bende onu ittirdim
Oha. Deli bu.
Elimden geldiğince ezdirmeyeye çalışıyorum sivri dilli oluyorum kadın halen götümden ayrılmıyor
Uyurken boğmaya kalkabilir
Bir an önce onlardan kurtulmaya bak.
Eşiminde psikolojik sıkıntıları var ondan bile korkuyorum uyurken bana zarar verir diye kilitliyorum kapıyı
Bi gece yarısı şakayla kahvaltı bıçağını çekti
O gündür korkuyorum
Hmm. Bir yerlere başvuru yapsan kadınlara yardım yapabiliyor devlet. Kadın sığınma evleri falan geldi aklima
Çok şeytan biri çocuğum üzerinden tehdit ediyor cocugada zarar vercek diye korkuyorum kazara falan der bi yerden atar emanet etmeye korkar oldum
Çocuğu alıyorlarmış o yüzden cesaret edemiyorum babam ikinci evliliğinde o yüzden hiçbi yere denemiyorum
Dönemiyorum
1+1 ev alıp yerleşmeyi düşünüyorum
Bana taktığı altında bile gözü kaldı alıcaktı hepsini tek kocama beşliğimi verdim bankaya koyduğumu duyunca çıldırdı kaynanam
Psikolojik sorunları olanlar onlar çocuğu niye senden alsınlar ki.
Alcam deseler bile blöf yapıyorlar benim çalışmamamı sorun yapıyor kendi çalışıyor köpek gibi alışmış kocası karı parası yemeye çalışmayan gelin istemiyolarmış
Bunu bir avukata danissan. bosanma davasında sorun çıkarırlar mi? Vs vs. Diye olayları Kabataslak anlatsan daha iyi olur. Sadece danışmak için önce bi gitsen
Valla bunlar iftira bile atarlar beni iffetsiz göstermek için nafaka ödememek için iftira bile atarlar
Avukatının ismi ne
Yanlış okumuşum pardon
Danışmam lazım evet
Ayrılmalısın bece abla, o stresle ömür geçmez.
Allah bana bi yol gösterir inşallah eşim düzelmezse boşanmaya gider bu evlilik zaten
Bu durumda kocan ne yapıyor?
Sessiz kalıyo
Ve sen halen ona kocam diyorsun öyle mi? Çak ağzına bi tane. Anasına sınır koysun.
Ortada bebek olunca mecbur
Çirşef diyor birde kaynanam bana Allah’ından bulsun kötü söz sahibinindir
Masaya yumruğunu vur artık. Öyle ortalıkta mıymıntı mıymıntı dolaşma. Babanın kızı olduğunu görsünler. Dik dur.
Ortada bebeğimiz olduğu için öyle onu kullanarak ondan davranıyor
Ve gidecek yerim olmadıgımdan
Ne yapma lazım tavsiye verir misin
Evlendiğimden beri çalışmıyorum onlar çalışmayan gelin sevmiyor benim evde durup yatıyor olarak görüyor güzel bi evde yaşıyorum kıskanıyor
Annen bu şekilde davranmaya devam ederse, bebeğimi alır gider, başımın çaresine bakarım. Çocuğun da başkasına baba der... diyerek tehdit et.
Ev de kendi üzerine olduğu için paylaşamıyor kıskanıyor bana taktığı takıyı almaya bile çalıştı
Denicem bu dediğini
Evi satıcam diyip duruyor kiraya gidin diyo
Dene ama blöf yaptığını da unutma. Annesi ile senin arana mesafe koymasını iste. Benim huzurum kaçarsa, senin de ömür boyu huzurun kaçar... de.
Dediğini denedim ağzı açık kaldı
Ağzı halen açık mı? 😂
😂😂
Seni sevmiyor istemiyor demekki
O sırada eşiniz ne halt ediyor acaba?
Atılınca kocan bişe demedimi
Yaşın kaç senin?
25
Cadılar
Çay yap
Boşan gitsin
Esine soylr
Babanı ararım gelsin diyor yok topla eşyalarını git diyo
Müge anlıya çık
Müge napcak beni