Şu yaşıma kadar bir sevgilim bile olmadı. Normal guzellikteyim. Bakımlıyım. Atanmış öğretmen kızım. Sevgi, saygı, sadaket ve edebe onem veririm. Ama inanilmaz bir kısmetsizlik var üstümde. Bir türlü evlenemiyorum. Napmam gerek ya? Bu arada internetten kimseyi aramıyorum. Sadece bulan nasıl buluyor onu soruyorum. Kırıcı yorum yapmayın lutfen.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılsırf evleneyim diye sakın kendi hayatını karartma, görmeden görüşmeden tanımadan evlilik yapma iyice tanı her yönüyle tanı, sonra evlendiğin kişi bütün umutlarını hayallerini yok etmesin. evlilik kolay bişey değil gerçekten zor bir durum, ben yıllarca bekar kaldım, haklı sebeplerim vardı kalmak zorunda kaldım ailevi nedenlerden dolayı, 43 yaşında iken benim gibi yaşı benimle aynı oda benim gibi kamuda çalışan birini buldum o ayrı şehirde ben ayrı şehirde ama ben görmek tanışmak tanımak için 5-6 sefer gidip geldim 4 ay kadar konuştuk sonra karar verdik ama yeteri kadar birbirimizi tanımadığımızı evlendikten sonra anladık kendimi zorladım sırf yürüsün diye ama 18 ay dayanabildim sonra anlaşarak boşandık şimdi yalnızım 3 yıldır , meğer ne kadar zorlarsan zorla olmayınca olmuyor hayata kaderine hiç bir zaman isyan etme her şey olacağına varır.
22 Yorumla
Soran+1 yılEvet hayirlisi. Ama yas ilerleyince secenekler azaliyot
- +1 yıl
her yaşın güzelliği var hiç endişe etme bakarsın yarın da çıkmış biri 3 ay sonrada çıkmış biri hayat sürprizlerle dolu yeterki hayatını strese sokma sokarsan o zaman sorun yaşarsın demek istediğimi anladın sanırım, strese giresen erken menopoz dönemi başlar çocuk yapma şansın azalır
En İyi Cevaplar
Bu işler biraz karışık. Kısmet gibi bişeyde denebilir. Nerden karşına çıkacağını kestiremiyorsun. Özellikle şurdan birini bulacam dediğinde olmuyor. Bir anda çıkar karşına bazen ama farkında olmazsın ilk zamanlar. O yaklaşır sana belki bir müddet sonra sende istersin ve olan olur. ya da istemezsin ve başka bahara kalır.
21 Yorumla
Soran+1 yılOff. işte o kısmet bana ugramiyor bir turlu.
+1 yılŞöyle bir olay var neden edepli insan evde kaliyor cunku yerinde sayiyor ama gonul eglendiren habire sevgilisi olan insan boş durmayan insan potansiyeli artiyor olasilik gibi dusun sen 2 erkekle konusmussundur olmamistir ama kiz 50 erkekle gonul eglendirip 15 erkekle ciddi iliski yasayinca ahlakli ahlaksiz bakmaz gonul illa ki biri asik oluveriyor o sekilde dusun. Bu ahlaksiz olalim demek degil olay bu. Benim gozlemim. Bende oyleyim kimseyle isim olmaz ama sonum bu gibi
38 Yorumla
Soran+1 yılAynen böyle dedigin cok dogru.
- +1 yıl
Edepli olmaya engel değil ki birinden hoşlanmak adım atmak hayat arkadaşını aramak. Bence cok olgun güzel bir yaş gönül ilişkisi yoksa çok saglikli bir birliktelik olabilir umutsuz olmamak lazim ne istediğini bilmek etrafa bakmak lazm. Bulan nasil buluyor onyargili olmamak lazim konusmak gorusmek lazm olumlu olumsuz hersey olabilir. Bence biraz kendinizi gostermelisiniz. Hem erkekler jest ve mimiklerden edeplj edepsiz cok kolay ayirt eder. Gonlune gore birini bulunca insan pesini birakmamali
Soran+1 yılEvet de ben bir de utangacim. Bir de cidden begendigim uygun biri bile yok cevremde.
- +1 yıl
Biraz açılmak lazm atmak lazm utangacligi. Bende oyleyim anliyorum ama insan kendi bir adim atmazsa hayat altin tepside sunmaz
Soran+1 yılEvet haklisiniz tesekkurler
Soran+1 yılDe yapabilsem
- +1 yıl
Zorlayan bir durumda yapamadigimiz seyde yapmamiz gereken hemen kendimizi ortaya atmaktr ben yarindan itibaren daha konuskan olmanizi , cizginizden cikarak herkese merhaba demenizi vs vs tavsiye ederim. Annem de ogretmen benim ogretmenler cok saygi duyulur toplumda kimse kotu niyetle yaklasmaz evlilik icin yaklasir bence. Tavirlar ve dis gorunus de onemli Sade ozensiz giyinmek de sknti mesela giyim tarzini degistirmek lazim falan. Bence yeni insanlarla tanismanin en iyi yolu sosyal olmak bulundugunuz sehirde kurslar, mesela sanat ile ilgileniyorsaniz oyle bir insan ile tanismak icin en iyi yer kurslar ebru kursu vs. Dernekler olabilir ne biliyim sosyal olmak lazim. Benim bir kuzenim de 30 yasinda evlenmisti oyle sevgili tarzi kimse de olmadi ama gözleri acmak lazim. Hemen boyle utangacsak hemen bize en zor gelen olaya ortaya atmak lazim kendimizi
Soran+1 yılEvet kendimi zorlamaliyim.
+1 yılEminim hep hayırlısı için dua ettin.
Doğru adamı bekliyorsun.
Mesela arkadaşlarınla dışarı çıkmaya çalış. Çevre edinmeye çalış.
İl ve ilçe düzeyinde zümre toplantıları olur. Onlara katıldığında etrafına bak, insanlarla iletişim kurmaya çalış.
Yakın gördüğün bir arkadaşına anlatabilirsin birileriyle tanışma isteğini.
Emin ol çoğu okulda bekarları evlendirmeyi kendine görev edinmiş hocalar olur.
Ama iş sende bitiyor. Çevreni genişletmelisin.24 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısınız. Ben cok kendi halimde takılıyorum.
Soran+1 yılSanki siz de ögretmensiniz.
- +1 yıl
Evet☺️
Çok yakın olmasan bile gelen dışarı çıkma davetlerini geri çevirmemeye çalış.
Evde zaman geçmiyor.
Mesela kurslara katılabilirsin.
Sana bu kadar tavsiye veriyorum ama ben de çoğu şeyi yapmıyorum.
Hakkında hayırlısı olur inşallah☺️
Soran+1 yılEvet sanirim biraz acilmak gerek
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
61Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı. Okulunda bekar erkek öğretmen yok mu?
16 Yorumla
Soran+1 yılIlk atandigim yerde yoktu hep evliydi. Gec atandim zaten. Simdi yeni bir yere tayinim cikti ama umudum yok sanki.
Soran+1 yılNiye istiyorum. Sevmek ve sevilmek. Bir hayat arkadasi, en iyi dostun olacak bir insan. Ve çocuklar.
Soran+1 yılTesekkurler 😊
+1 yılBulmak tesadüftür. Planlı birşey olmuyor. Bir bakıyorsun hayatında biri var. Dün bugün neler olacağını biliyor muydun? Veya bu yazıyı burada yazıp yorum alacağını tabiki hayır. Yarında ne olacağını bilmiyorsun bu yüzden umudunu yitirme 😊 inşAllah evlenirsin
225 Yorumla
Soran+1 yılCok guzel yazmissin. İns doğrudur.
- +1 yıl
Tesadüflere inan sadece
Soran+1 yılHadi bakalim. Cok umidim yok ama
- +1 yıl
Umidin bitti dediği yerde tohum açar umutlar
Soran+1 yılBen o noktadayim su an. Dediğin gibi olur inş.
- +1 yıl
Evlenmek güzel birşey ama gerçekten doğru insansa güzel. Onun dışında emin ol bekarlık daha güzel
Soran+1 yılBenim de istegim zatrn dogru kişiyle evlenmek.
- +1 yıl
İnşAllah dediğin gibi olur ama aynı evi yaşamadan doğru mu yanlış mı bilinmiyor canım
Soran+1 yılAslında rahatim yerinde. Belki gercek sevgi diye bir sey de yoktur. Bilmiyorum.
- +1 yıl
Tahterevalli gibi aşk. Kim çok severse diğerinin egosu kabarıyor.
Soran+1 yılO da kötü. Deger verince sımarmayacak biri olmali.
- +1 yıl
Onun içinde mangal gibi bir karakter lazım
Soran+1 yılDoğru. Ben oyleyimde sanirim bulamayacam.
- +1 yıl
Erkeklerin çoğu değer vereni gozardi eder ne zaman ki darbe yerler o zaman kıymetini anlarlar o kişinin ama sonradan
Soran+1 yılKacan kovalanir
- +1 yıl
Kaçtığı için değil aslonda birdaha o kadar seveni bulamayacağını anladığı için
- +1 yıl
Eglenceden hevesini alınca taboi
Soran+1 yılSiz evli misiniz
- +1 yıl
Kendi özelimi buraya yazamam 😊
Soran+1 yılPeki 😊 Tesekkurler yorumunuz için.
- +1 yıl
İstersen yazabilirsin dmden
- +1 yıl
Rica ederim 😊
Soran+1 yılSağolun aklımda tutacam. Çok bunalirsam dertlesmek için 😊
- +1 yıl
Simdide yazabilirsin bunalmana gerek yok 😂 yarın kim öyle kim kala yine de sen bilirsin 😊 mesaj atarsan kapalı mesajım şöyle istek atınca
Soran+1 yılTm atayım şimdi.
Gizli Üye(30-35)+1 yılToplumumuzda maalesef böyle bir baskı oluşmuş. Okulunu oku mesleğine başla hemen evlenmek zorundasın. Bunu bekliyorlar senden. Ben de üniversite öğrencisiyim ve seninle aynı durumdayım. Aile ve toplum baskılarından ya da böyle devam eden gelenekten dolayı böyle oluyor. Bol bol kendini geliştir elinden geldiğince girişimci ol. Şu an üniv. okuyor olmama rağmen gerçek dost sayım 3ü 4ü geçmiyor benim de. Her insanla da çevre oluşturulmuyor ama bu işlerde belki de tek önemli olan şey çevre.
31 Yorumla
Soran+1 yılCok doğru. Cevre edinmek ve gerçek dostlar gerek. Ev alma komşu al demisler.
Hocam bende öğretmenim, sizin durumunuzda 3 bekar bayan arkadaşım var okulumda, ve neden evlenemiyoruz sorusunu soruyorlar sürekli, ama kendilerine dönüp bakmıyorlar, mesela hataları şunlar, toplum içinde yüksek sesle gülmek, yüksek sesle konuşmak, başkalarının eşleri hakkında yorum yapmak gibi hataları var, bunlar çok itici geliyor erkeklere ve yanaşmıyorlar, ama o 3 kız hala bunları yapar ve yakınmayabda devam eder, bitanesi eğilip kalkarken rahat giyinir ve çatal kısmı gözükür, bunları sen yaptın diye söylemiyorum, yani kişi kendi aynasında öncelikle kendine bakmalı, benim hatam ne acaba diye
21 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten edepli olanlarda evlenemiyor. Çok edepliyim. Ama okuldaki öğretmenler bakmadı bile. Sebeb dış guzellik
+1 yılbizde Memuruz çok şükür arkadaşlar sürekli diyo bak çalışan adamsın bul birini falan. iyide bul diyince olmuyor ki bunlar. artık kendimizi standby durumuna aldık
23 Yorumla
Soran+1 yılYine siz erkeksiniz. Gider istersiniz. Ben napiyim görücüye mi gideyim. En son onu yapacam artık. Ama görücüye gidebilecem biri bile yok.
- +1 yıl
valla mevlana çok güzel söylemiş "bulanlar ancak arayanlarındır" şeklinde biz arayacağız artık
Soran+1 yılEvet Mevlana güzel söylemiş.
etrafinda yasidin olan kisilere sans ver ama asla olmadigin gibi davranma. evlilik onemli degil. onemli olan seni sen gibi kabul edecek olan
22 Yorumla
Soran+1 yılPeki teşekkürler. Ama bu devirde agirbasli ve yalaka olmayan kisileri sevmiyorlar. Bu yuzden kaybediyorum belki de.
ogretmensen evlenmen biraz zor cunkı cok seçici oluyorlar. Ben de bekarım ve bana öğretmen dediklerimde direk olmaz diyorum
16 Yorumla
Soran+1 yılYani. Tabi o yuzden de evlenemedim. Secicilik var. Ama baska ogretmenler evleniyor. Ben de bir sıkıntı var.
Soran+1 yılSizin mesleginiz ne ki. Ogretmen diyince yok diyorsunuz. O sekilde evlenecegime hic evlenmem. Buyuk konusmak istemem tabi.
Soran+1 yılEvet. Surekli gezen birini istemezdim ne yalan söylüyum. Kıskanirdim herhalde.
+1 yılHiç beğenen falanda mı yok kader kısmet bazı şeyler tabi..
23 Yorumla
Soran+1 yılSoyleneneler oluyor ama benim istedigim gibi degil.
- +1 yıl
Kader kısmet bazı şeyler Allah hayırlısını versin önce umarım istediğin gibi birini bulursun😊
Soran+1 yılTeşekkürler 😊
bende cok kismetsizim ask die bise kalmamis herkes vurim kacim diyor
32 Yorumla
Soran+1 yılDaha yaşın küçük senin. Belki de oyledir. Ama muhakkak oku kendi ayaklarinin ustunde dur.
Evden çıkma kimseyle takılma bide internete girme uzaylılar mı gelecek seni almaya :)
26 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyleyim. Hep evdeyim.
Soran+1 yılAynen. Ama ben hic bir zaman oylr gezen tozan biri olmadim. Yapabilsem yapacam zaten. Çok kendi halimdeyim.
Soran+1 yılYa o kadar da degilim tabi. Ama öğretmen oldugum icin o kadar rahat davranamam.
+1 yılAtanırsam kısmetim açılır diyordum o da yalan oldu 😂
Hakkında hayırlısı olsun inşallah32 Yorumla
Soran+1 yılDoğuya git. Orda evlenirsin.
- +1 yıl
sistem onu gerektiriyor zaten
Branşın ne ki?🤔 atanmış öğretmen boşta kalmaz en fazla 1 yıl kalanını gordüm simdiye kadar 😂 ya da bizim öğretmenler cok hızlı
16 Yorumla
Soran+1 yılBende bir kısmetsizlik var. Ben de anlamadım.
Soran+1 yılÖgretmensiniz herhalde. Millet hep evli nasil cikacak bakalim.
Soran+1 yılZaten gec atandim. Onda da batiya geldim. O kadar puan alacak ne vardi sanki. Bileydim en başta giderdim 😉
+1 yılOkuldan bulursun. Öğretmenler öğretmenlerle evlenirr
22 Yorumla
Soran+1 yılHepsi evli
- +1 yıl
Aaa :((
Gizli Üye(25-29)+1 yılHocam 😊 insan ne ise kendine mıknatıs gibi onu çekermiş. Siz "kısmetsizim" derseniz kısmetsizliği kendinize çekersiniz. Daim iyi düşünün ki hayat size iyi şeyler versin.
21 Yorumla
Soran+1 yılDoğru. Belki de boyle diye diye üstüme cekiyorum.
Gerçekten çok ilginç bu kriterlerle hala bekar olman kaldımı senin gibisi
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen boyleyim ve evde kaldım
Soran+1 yılHayırlısı iste. Olmuyor bir türlü sadece ben degilim demek ki
+1 yılilla ki biri çıkar karşına ev de kalmış korkusu yaşama hiç
14 Yorumla
Soran+1 yılEvde kalmaktan ziyade. Sevme ve sevilme isteği. bir de ilerde yalniz kalma korkusu.
- +1 yıl
sevmek sevilmek çok güzel şey ama doğru insanla bence doğrusunu ara
Soran+1 yılÖnce elemek icin secenekler olmali. Bana soylenenler hic olacak gibi degildi. Sirf evlenmek icin evlenmem zaten.
- +1 yıl
ya sabır ya selamet de bence
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılAtanmış Öğretmen iseniz bulursunuz, İnşallah sizin için hayırlısı olur.
15 Yorumla
Soran+1 yılO bile kurtarmiyor beni. Kismetsizlik var ustumde
- +1 yıl
Normal güzellik de olduğunuzun, kilo boy oranınızın ve sağlık durumunuzun iyi olduğundan eminsiniz yani.
Soran+1 yılEvet tabiki.
- +1 yıl
Yaşınızdan büyük gösteriyor olabilirsiniz.
Soran+1 yılAksine minyonum 25 anca gösteriyorum.
Valla ben 30 un dayım hatta şunu söyleyim erkeğe laf atılır mı diye bilirsin ama laf atanda oluyor ama bende bulamadım bu kısmet işi sanırım ne yaparsan yap olmuyor bazen
22 Yorumla
Soran+1 yılAynen. Büyü falan mi var acaba. Inanmak istemiyorum ama.
Herşeyin hayırlısını iste hocam demek onunda bir zamanı var veya hayırlı değil bu nedenle nasip olmuyor. Hiçte üzülme takma hayırsız olacaksa hiç olmasın
11 Yorumla
Soran+1 yılTabiki hayirlisi olsun.
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖğretmen mi hangi branş merak ettim :) kismetin kapanmis bir kere ya ama çok geç degil kendi yaşlarında bir ogretmen bulursun okulda bence bizim okulda öyle çok öğretmen vardi evle nmislerdi
39 Yorumla
Soran+1 yılOrtaokul ogretmeniyim. Kısmetim kapalı mı bilmiyorum.
Cevap sahibi+1 yılYa biraz fazla özele gircek ama 29 yaşına kadar hiç bir erkekle birlikte olmadan nasıl dayandin ya 😂😂 ben şimdiden dayanamıyorum
Soran+1 yılBelli bir şeyden sonra alışıyorsun. bir de erkeklere hic yakin olmadigim icin etkilenecegim bir sey de olmadi.
Cevap sahibi+1 yılHimm bende yakin degilim ama fazla istekliyim yasimdan dolayi herhalde 😂
Soran+1 yılYastan dolayi. Belli bir yastan sonra olgunlasiyorsun 😊
Cevap sahibi+1 yılUmarim bulursun birini ya arkadaş ortamlarına farkli ortamlara gir mesela belki kaderinde olan kisiyle karşılaşırsin
Soran+1 yılIns tesekkut ederim 😊
- +1 yıl
Merhaba yaşım 30 yıllardan beri evlenmek istiyorum. ailem veya çevre yardımıyla sürekli birilerini gösterdiler olmadı. geçen sene kapalı bir bayanla kendim tanıştım sevdim.. aradığım insan bu derken hayal kırıklığına uğradım ayrıldım. Acaba bazen bnde nasibim yok herhalde diye düşündüğüm zamanlar oluyo. Ve sanıyorum insan neyi çok isterse o imtihanı oluyor galiba. Akışına bırakın aramayın. Vakti saati geldiğinde bulucak herhalde ben kendimi öyle motive ediyorum artık
- +1 yıl
Bende com istekliyim ama bende birini bulamıyorum nedense
+1 yılSosyal ortamlara girerek bir arkadaş vasıtası ile vs vs
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet keske sosyal bir kiz arkadasim olsa. Tek girilmiyor.
hocam bende tarih ogretmeni adayiyim :) ogretmenlerin kaderi bu heralde ne yapalim 😄
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet zaten gec atandim. 26 ımda. bir de doguya gitmek gerekmiş ilk atamada hata ettim
Soran+1 yılYuksek puan alip batiya geldim. Batidakiler hep evliydi. Atanirsaniz inş doguya gidin sonunuz benim gibi olmasin
+1 yılYasam modeline uygun kisiler konusunda belki problem vardir...
118 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
- +1 yıl
Hersey guzellik degil. Insanlar anlasabildigi kisilerle evlilik kurar. Erkekler kiskanctir. Senin suana kadarki flort gecmisine bakilirsa daha aileci ortamda yetismis birine benziyorsun. Yanlislarimi duzeltmen rica
Soran+1 yılEvet. Aynen öyleyim. Asırı evcil. Ailesine düşkün.
- +1 yıl
O halde sende kendin ve yasam modeline gore biri olmasini geciriyorsun kalbinden.
Soran+1 yılAslında biraz daha farkli. Yani evcil olsun ama sosyalde olsun.
- +1 yıl
Aradigin kriterler riskli. Baslangicta guzel ama zamanla insan ya tam sosyallesir ya da kendini geri ceker ve evcil bil hal alir ortasi kalkar. Her neyse neticeye gelicek olursak. Evcil olanlar calisan es konusunda pek olumlu bakmazlar. Arada tercih yapmaya dahi zorlayabilir.
Soran+1 yılSanmıyorum. Sonucta ogretmenlik bu. Ozel sektorde bir is degil.
- +1 yıl
Sosyal yani biraz daha genisletecek olursak modern kesim ise genelde daimi olarak calismani isteyebilir. Ancak sen aileci bir hayat ortaminda yetistigin icin belki ilerde yorulup birakmak ya da ara vermek zorunda kalabilirsin bu konuda problem yasaman muhtemel
- +1 yıl
Bunlar tabi varsayim. Birda madalyonun duygusal tarafi var
Soran+1 yılDinliyorum
- +1 yıl
Duygusal konular mantik isini astigi icin o konuda herhangi bir yorum yapamiyacagim. Cunku duygular anlik gelisir.
Soran+1 yılAnladım.
- +1 yıl
Benle flort ettigini varsaysak: benimle problem yasadigin konularda benden daha cok sevecegin kisi ile aranizda problem olmayabilir. Artilar eksi bile olabiliyor. Bu kadar ters orantili duygusallik
Soran+1 yılSevmek tek başına yetmiyor iste mantikta onemli
- +1 yıl
Sevmek o kadar girift bir konu ki onu aciklamakta kelimeler kifayetsiz kalir. Sevgi anlam ustu bir hissiyattir. Bazen kendini istemedigin seyi seve seve yaparken bulursun. Bir buyu ya da bir sihir gibi
- +1 yıl
Sevgiler ve saygilar dilerim hocam... Selametle
Soran+1 yılTeşekkürler yorumunuz için 😊
- +1 yıl
Rica ederim.. Mesleginizde basarilar...
+1 yılVall 29 yasina kadar nasil sevgilin olmadi anlamadim ama guler yuzlu degilsen belki
212 Yorumla
Soran+1 yılYani hep ders calisan, ciddi bir kızdım. Ondan sanirim.
- +1 yıl
Ben de cok ders calisiyorum mühendis olucam ama 18 yasindayim 3 sevgim oldu. Baya bir kisi de reddettim 11-12 yasimdan itibaren
Soran+1 yılYani ben beceremiyorum bu işleri canım
- +1 yıl
Arkadas ortamin yok mu o da olabilir
Soran+1 yılİste sosyal biri degilim. Su saatten sonra da zor. Lise unide olmaliydim
- +1 yıl
Kursa falan katil kadinli erkekli. Fitnessa git.
Soran+1 yılGelismis bir yer degil ki.
- +1 yıl
Hangi sehir
Soran+1 yılYani bir sehrin küçük bir ilcesi
Soran+1 yılKüçük bir yerdeyim. Carsiya gitsem full suriyeli dolu.
- +1 yıl
Isin zor o zaman
Soran+1 yılAynen
+1 yılSorunda kusursuz olman herkesin cesaretini kırıyorsun
14 Yorumla
Soran+1 yılYa şoyle bir sey kriterlerim var tabiki.
- +1 yıl
Sana birisi illaki bakıyordur sende fark ediyorsundur tepkin nasıl mesala
Soran+1 yılBen kimseye bakmam yürürken. O yuzden bilmiyorum. Ama olurda birilerinin baktigini hissedersem sertlesiyorum.
- +1 yıl
İşte burdan kayıp ediyorsun arkadaş cevrende illki seni begenen vardır birisi sana yaklaşmak istese onlara sorar onlarda eyer senin hakkında ters diyorlarsa burnu havada gibisine
Allah gonlune gore versin sahibine bagislasin vardir illwki bir nasibin kismetin
14 Yorumla
Soran+1 yılİnş inanmak istiyorum ama işte umutsuzluk sarıyor bazen.
Soran+1 yılİnş teşekkürler
+1 yılinsallah evlenirsn canım takilma bu konuya bu kadar
20 Yorumla
+1 yılHer şey nasip kısmet valla şunu biliyorum iyiler hepmi yalnız olur diye düşünüyorum
Aklına yatanlar ile konuş sohbet et yorumlarına bak sana olan soru ve verdiği cevaplarına bak
Ama dua etmeyi ihmal etme00 Yorumla
+1 yılabimde düzgün bir erkek sanırım düzgün olduğu için bulamıyor o da evleneceği kızı abimde dahil hepimiz evlenmesini çok istiyoruz. olmayınca olmuyor hep bir ümitle bekliyoruz
10 Yorumla
+1 yılnette bul nette buldugun dürüst efendi biriyse şans ver
11 Yorumla- +1 yıl
bilemezsin senin için hayırlı olanı
+1 yılHayırlısı abla, önemli değil bu tür şeyler.
Evlenmek şart değil.10 Yorumla
+1 yılSuanki son durum ne hayatinda biri var mi bende 23 yasindaym evlenmeyi cok istiuorum
42 Yorumla- +1 yıl
@playbeck yok ya keskeee
Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. bende 28 yaşındayım evde kaldım evlenemedim sevgilim olmadı işimde yok zaten
20 Yorumla
+1 yılkısmetsizlik işin tek bir cüzü sadece birazda siz gözünüzü açacaksınız
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yapacak pek bisi yok..
Ileri ki zamanlar da olabilir..
Kader kismet isi bu isler 😕010 Yorumla
Soran+1 yılEvet de bu kadar kısmetsizlik de artık.
Soran+1 yılBu kadar yıldır çıkmadığına göre demek ki çıkmayacak.
Soran+1 yılDeğil evet de. Elde değil.
Soran+1 yılNikah gününden değil de. Ya şu saatten sonra gönlüme göre biriyle evlenemezsem diye korkuyorum. Sırf evlenmek için evlenirsem ya diye.
Soran+1 yılPeki inş. Teşekkür ettim 😊
Malesef benimde olmadi senin yaşına kadar ayni durumda gidicek gibiyim
10 YorumlaNasıl bulamiyorsun anlamıyorum yok mu cevren senin.
10 Yorumla
+1 yılyok yok güzel değilsindir :p
15 Yorumla
Soran+1 yılYani normalim. Güzel ya da cok güzel degilim. Ama bende normal birini istiyorum zaten.
- +1 yıl
belkide insanlarla arana bir engel koyuyorsundur bu bazı insanlarda var hani nasıl oluyor nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama ister istemez o insana karşı mesafeli olman gerektiğini düşünüyorsun belki öyle birşey olabilir sende de o yüzden insanlar sana yaklaşamıyordur
Soran+1 yılAsiri elit, mesafeli ve ciddi biriyim. Nefret ediyorum bu huyumdan.
- +1 yıl
@ecrin09
Hayır ben çok yakışıklı değilim
ama dış güzellik de önemlidir bence
İyi olacak hasta doktorun ayağına gelirmiş :D
11 Yorumla
Soran+1 yılDoktor musunuz diyip soğuk bir espri yapacam ama neyse yaptım gitti.
sen kımseyı aramıyosun kendı adınla soylemişsin zaten bulamazsın
10 Yorumlaarmuda saplı üzüme çöplü demeyeceksin kariyerin elinde bul bir ögretmen dengin evlen
00 YorumlaNeden hoşlandiginiz birine siz bakmiyorsunuz ki?
12 Yorumla
Soran+1 yılYok ki oyle biri. Hep evli
+1 yılSana bağlama büyüsü yapmışlar bir hocaya git canım
21 Yorumla
Soran+1 yılBüyü olayina falan inanmak istemiyorum.
+1 yılSenin artık evlemeyi geçtim çocuk doğurman gerek
18 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeden olmuyor.
- +1 yıl
Görücü usulüyle falan bişey yap senin yaşında iyi erkelerin hepsini kapmışlardır
Soran+1 yılEvet o da var. Gorucuyle gelenler istedigim gibi olmadi. Zaten cok gorucu olmasi icin cevren olmali vs. vs.
- +1 yıl
Zor abla senin kaliteli erkek bulman direk kapıyolar onları 25 26 yaşındakilere bir bak sen
Soran+1 yılOnlarda küçük.
- +1 yıl
dominant kadın olursun genç erkek iyidir daha çok cinsel mutluluk getirir sana bence bir düşün
Soran+1 yılİyi de yani onlarda kendi yasitinda birilerini ister.
- +1 yıl
Bazıları olgun sever ben kendimden büyük bir kadınla evlenmek isterim mesela 2 yaş falan
Bana bazen üstünlük saglasın isterim
+1 yılseni seveenlere şans verirsen olab, lir
14 Yorumla
Soran+1 yılYok ki. Etrafimda erkek yok. Hep evli.
- +1 yıl
abatıyorsun
Soran+1 yılCiddiyim. Cok gezen biri degilim zaten. Gorucuyle bir kac kisi dediler hic bir sekilde ısınmadım.
- +1 yıl
Özelden konuşmak istermisin
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılçevren yok yoksa kısmet çıkabilirdi
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen çevre onemli baya.
Aile büyüklerin damat adayı araştırmıyor mu?
17 Yorumla
Soran+1 yılCevrem yok
Soran+1 yılEvet işte sosyal biri değilim.
Soran+1 yılHayir.
- +1 yıl
Evlilik kısmet işi tabi ama kısmetini arayacaksın hiç bişey yapmadan gelsin beni bulsun diyemezsin biraz dışarıya açıl çevre edin bu arada ümitsizliğe kapılma pozitif olmaya çalış.. evlenmek için de evleneyim deme.. hayırlısını dilemek lazım.. hayırsız biriyle evlenmektense bekar kalmak daha iyidir.. inşallah hayırlı biri çıkar karşına..
Soran+1 yılTesekkurler inş
+1 yılSadece sabret hayat ne sürprizlerle dolu bilemeyiz
26 Yorumla- +1 yıl
Sen yola çıkıyordun hadi anam yoluna
- +1 yıl
he tamam
- +1 yıl
senin kadar değilim
35 yasında da evlenıyorlar dert etme
12 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı tabiki. Ama işte. Beklemek zor biraz.
Kısmetin açılmamış demek.
117 Yorumla
Soran+1 yılArtık bende oyle diyorum.
Soran+1 yılNiye peki
Soran+1 yılNasip değilmiş iste.
Soran+1 yılYani senin kaciracagini biliyormus Allah kaderinde belli zaten ki. Bir filmi tekrar başa sarsan yine aynı seyler olur. Senaryo yazilmis onceden. Ve yazar biziz.
Soran+1 yılİyi de. Önümüze secenekler çıkar. Kimine şans verirsin kimine vermezsin. Bu da senin elinde olan bir şey. Belki anlık bir karar. Belki onemsemeden aldigin anlik bir karar senin hayatini tamamen degistirecekken. Bunu sen elinle engelliyorsun.
Soran+1 yılİstw yapacaklarimiz belli aldığımız o anlik kararlar bile.
- +1 yıl
sen yine de ümidini kesme!
bak şimdi oldu her şey insanın elindeymiş demek kader değilmiş :)
O verdiğin anlık kara ''ANLIK'' denen şey aslında bizim kaderimiz onu iyi değerlendirmezsek sonumuz bu olur bekleriz.
biri gelir saçını biri gelir bilmem nesi daha güzeli gelir diye beklersek işte daha Çok bekleriz.
yaşın geçmedi ama artık 30 yaklaşıyorsun bu iyi bir şey değil seninde benim içim de.
Soran+1 yılAsiri bir tip beklentim yok. Normal istedigim her zaman. Ac gozlu degilim. A bu geldiyse bekleyik daha iyisi gelir demedim hiç.
Soran+1 yılEvet kriterlerim var. Hem mantık hem elektrik alma olmalı. O da olmuyor iste. Biri olsa digeri olmuyor.
Soran+1 yılAnladım. Dua ediyorum. İnançlı biriyim. Hakkımda hayırlı olana bir sekilde evet derim inş. Teşekkür ettim yorumunuz için 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılVardır itici bir yanın
12 Yorumla
Soran+1 yılİtici bulabilmeleri icin once olmalari gerek. Öyle ki sanki etrafimda hic erkek yok.
- +1 yıl
Bilemem orasını
Aga cikmayinca cikmiyor kicini yirt parcala zor imkani yok zamanini bekle
00 YorumlaSonumuz aynı olacak sanırım 😂
10 Yorumla
+1 yılEğer hâlâ evlenmediysen ve evlilik düşünüyorsan görüşelim bende memurum ☺️
00 Yorumla
+1 yılKismetiniz ola bilirim isterseniz hanfendi özelden konuşalım istermisiniz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Görücü usulü yapacaksın bacım
10 Yorumlatayinin nereye çıktı bende boştayım tanışalım
10 Yorumla
+1 yılkısmet diyeceksin..
12 Yorumla
Soran+1 yılBende mi bir sıkıntı var acaba
- +1 yıl
bilinmez..
+1 yılbize niye denk gelmedin be hatun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmuyor kardeşim ben de evde kaldım yaş 20
10 Yorumla- Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yakında 29 olacağım. Bir türlü evlenemiyorum. Ne yapmam gerek?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar