Yakında 29 olacağım. Bir türlü evlenemiyorum. Ne yapmam gerek?

Şu yaşıma kadar bir sevgilim bile olmadı. Normal guzellikteyim. Bakımlıyım. Atanmış öğretmen kızım. Sevgi, saygı, sadaket ve edebe onem veririm. Ama inanilmaz bir kısmetsizlik var üstümde. Bir türlü evlenemiyorum. Napmam gerek ya? Bu arada internetten kimseyi aramıyorum. Sadece bulan nasıl buluyor onu soruyorum. Kırıcı yorum yapmayın lutfen.
Yakında 29 olacağım. Bir türlü evlenemiyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla