Mesajlara cevap yazmadığımız halde 'konuşmak istemiyorsan söyle de yazmayayım' diyenler itici değil mi?

bacım yazmıyorsam zaten konuşmak istemiyorum demektir sen ne diye sınırları zorluyosun ki :D
Mesajlara cevap yazmadığımız halde 'konuşmak istemiyorsan söyle de yazmayayım' diyenler itici değil mi?
Cevapla