Konuşmak istemediğiniz birinin mesajına cevap vermemek ayıp mı cevap vermediğiniz oluyor mu?

Bazen cevap veriyorum ama içimden o kadar konuşmak gelmiyo ki. Biri mesaj attığında cevap vermediğiniz oluyor mu
Konuşmak istemediğiniz birinin mesajına cevap vermemek ayıp mı cevap vermediğiniz oluyor mu?
Cevapla