Dün görüşmek istediğini söyledi , ara filan dedi. Atla yanıma gel dedi. Takıyor mu bilmiyorum ama sınırlarımı sürekli ihlal ettiği için onu sevmeme rağmen kendimi kötü hissediyorum onunla konuşunca. Ve daha önce defalarca da uyardım. Düzelmedi, düzelmiyor. Ne yapabilirim ki?
Düzelmez. ikinizin beklentileri farklı. onun için sıradan birisin belliki. kişisel menfeati için isitoyr sadece. duyguların önemli değil. bence hiç konuşmamalı görüşmemelisin. Kendine olan saygını yitirme.
İşte o yüzden onunla görüşmek istemediğimi, sınırlarımı uyarılarıma rağmen ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğimi söyledim. Karşına seni olduğun halinle kabul edecek kişiler çoklar, umarım biz seninle çok farklıyız ve görüşmek istemiyorum yazdım. Kötü kırıcı bir şey yazmadım. Hatta iyi dilek sundum. Ayıp ettiğimi düşünmüyorum. O da görüldü atıp geçti
iyi yapmışsın. boş ver onun ne karşılık vereceğini , ne düşündüğünü. önemli olan sensin , senin duyguların. senin ruhun. kendine zarar verme , verdirme
Yok neden kaldırayım, görüşmek istemiyorum yazdım. Sebepleri söyledim. O da hiç yorum yapmadı. Olması gereken bu mu? Yazacak bir şey mi bulamadı? Takmadı mı? Yoksa soru işaretleri oluşsun diye mi yaptı diye kötü hissettim
Ben cevap yazardım ama duruma bakmazdım, o benim tam tersimi yaptığı için niye yaptığını anlayamıyorum işte. Bir de sınırlarını ihlal ettiğim için özür de dilerdim , özür dileme de yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
hiçbişey yazılmaz görüşülmez
Görüldü atılması cevap yazılmaması normal o zaman
evet doğru.
Takmadığı için mi gurur yapıp yazacak bir şey bulamadığı için mi sizce
Her ikisi de olabilir. Seni ne kadar önemsediğine bağlı
Dün görüşmek istediğini söyledi , ara filan dedi. Atla yanıma gel dedi. Takıyor mu bilmiyorum ama sınırlarımı sürekli ihlal ettiği için onu sevmeme rağmen kendimi kötü hissediyorum onunla konuşunca. Ve daha önce defalarca da uyardım. Düzelmedi, düzelmiyor. Ne yapabilirim ki?
Düzelmez. ikinizin beklentileri farklı. onun için sıradan birisin belliki. kişisel menfeati için isitoyr sadece. duyguların önemli değil. bence hiç konuşmamalı görüşmemelisin. Kendine olan saygını yitirme.
İşte o yüzden onunla görüşmek istemediğimi, sınırlarımı uyarılarıma rağmen ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğimi söyledim. Karşına seni olduğun halinle kabul edecek kişiler çoklar, umarım biz seninle çok farklıyız ve görüşmek istemiyorum yazdım. Kötü kırıcı bir şey yazmadım. Hatta iyi dilek sundum. Ayıp ettiğimi düşünmüyorum. O da görüldü atıp geçti
iyi yapmışsın. boş ver onun ne karşılık vereceğini , ne düşündüğünü. önemli olan sensin , senin duyguların. senin ruhun. kendine zarar verme , verdirme
Yok işte kendimi korumak için görüşmek istemiyorum. Sanırım en mantıklı olan cevap yazmamasıydı
Bencillikten susuyor , en azından bir özür dileyecek cümleyi kurabilirdi.
Narsist yani bildiğin
evet çok doğru. yazarsa da karşılık verme
Yazmaz zaten göreli kaç saat oldu
belli olmaz
Sakinleşeyim diye mi bekliyor
evet bence de
Sanmıyorum ya neyse
yazmam kalsın öyle
Kızdığınız için mi kırılıp diyecek bir şey bulamadığınız için mi, yoksa nasıl olsa geri gelecek öngörüsü ile mi
Hayır. Hoşçakal der geçerim.
Onu da demeden görüldü atıp geçti desem
Tamam işte söylemeden hoş kalmanı istemiş ve gitmiş problem göremedim.
Normal yani o zaman, kötü hissetmeme gerek yok
Çok kızdığı için mi cevap bulamadığı için mi takmadığı için mi anlayamadım
Görüşmek istemediğin bir insanın fikirleri de önemli olmamalı.
Anladım teşekkürler
Kendin bilirsin yazarım
Görüldü attı
Tamam boş ver atsın dünyada başka insan mı yok 2 günlük dünya kimsenin g*tünü kaldırmaya değmez
Yok neden kaldırayım, görüşmek istemiyorum yazdım. Sebepleri söyledim. O da hiç yorum yapmadı. Olması gereken bu mu? Yazacak bir şey mi bulamadı? Takmadı mı? Yoksa soru işaretleri oluşsun diye mi yaptı diye kötü hissettim
Dsha fazla konuşmak istememiş konuyu kısa kesmiş anlaşılan
İkna etmek için de uğraşmadı, gerçi kaçıncı. Neyse olması gereken buydu zaten
Yazmam
Neden peki? Gurur yapıp söyleyecek söz bulamadığınız için mi, nasıl olsa pişman olacak diye mi? Takmadığınız için mi?
Takmadığım için
Taksanız illa ki cevap yazarsınız yani
Yaniii
Yok.
Görüldü atıp geçer misiniz
Tabikide
Sebep
Soğumuş ztn yüzüsluk gerek varmj
Bunu ben dedim, bana görüldü attı, yüzsüzlük olmasın diye mi cevap atmadı yani
Him wen dedin o ksiye tabikide ondan dolayı canım
Bir anda takmadığı için sallamadığı için değil yani
Evt sen olsan ne yapardın kendine bir sır bu soruyu
Ben cevap yazardım ama duruma bakmazdım, o benim tam tersimi yaptığı için niye yaptığını anlayamıyorum işte. Bir de sınırlarını ihlal ettiğim için özür de dilerdim , özür dileme de yok
Yani bende geçen hafta yazdım çocuğa benle. cikmak istedi soğutuyursun uzatma dedim görüldü attı akşam hikaye paylaştım mesaj çekti çok alakasız bshz
Eee barıştınız mı?
Takipesiyoruz ama konuamuyiruz