Sevdiğini söylüyo ama konuşmak istemiyo kafasında bitirdiğini söyledi yazmaya devam etmeli miyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEtmemelisin, biraz kendi haline bırak. Bir erkek kafasında bitiriyorsa ama seviyorsa zaten seni bırakamaz. Belki şu an yaşadığı sorunlardan dolayı, belki sizin aranızdaki sorunlardan dolayı böyle düşünüyor olabilir. Sen zamana bırakıver, klasik bir cümle ama kaderinse elbet toplanınca sana yazacaktır. Ama sen yazdıkça onun kalbini dinlemesine izin de vermezsin.
14 Yorumla
Soran+1 yılUmarım dediğin gibi olur yaaa
- +1 yıl
Olmazsa da hayırlısı değilmiş dersin, karşına seni daha çok seven, ilgi gösteren, mutlu eden biri çıkar. Unutmak zor ama mecbur olunca yapacak bir şey de kalmıyor. Bazen sevmekten, sevilmekten daha önemli şeyler var; mutlu hissettirmek, üzmemek, arkanda biri olduğunu bilmek gibi.
Soran+1 yılHaklısın tavsiyen için çok teşekkür ederimmm
- +1 yıl
Rica ederim ❤️
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılBenim ilişkim varsa, hata yapmışsam ve başımı öne eğdiecek yüz kızartıcı bir şey değilse, yalvarır ayaklarına kapanırım affetsin diye.
Çok gururlu kadınım amma ve lakin aşkta gurur yapmam. Bir kere gönlüme almışsam onu, bir kere açmışsam kendimi, artık benimdir ben de onun... Hatam varsa affettirmek için her şeyi yaparım.
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok yalvardım da işte konuşmak istemediğini söylüyo affetmiyo artık affetmesinide geçtim nasıl olduğunu nasıl hissettiğini merak edip soruyorum tersliyo vazgeçebilirsem yazmıcam artık çok çabaladım ya ama olmuyo istemiyo
- +1 yıl
O zaman hemen dur. Ve tüm iletişimi hemen kes. Engelleme. Dur sadece. Bırak gelirse gelsin gelmezse defolsun gitsin
Soran+1 yılPekii teşekkür ederimm
+1 yılBenimle konuşmak istemeyen hiç kimseye yazmam. Ben değerli biriyim bana kendimi değersiz hiç kimse hissettiremez.
35 Yorumla
Soran+1 yılAma hatalıyımm
- +1 yıl
Yorumları okudum elinden geleni yaptıysan ve o sana seninle konuşmak istemiyorum ama kalbimden de atamıyorum diyorsa bu sana bir psikolojik şiddettir. Seni yıpratmaya çalışıyor. Bence gitme vakti geldi. Bazen bazı hatalar yapılır ama o bunu tolere edemiyorsa ve gerçekten seni seviyorsa seninle tüm iletişimi koparır bu en sağlıklı iletişim türüdür ama birine acı çektirmek ve kopmaması içinde belli şeyler ifade etmenin sevgiyle alakası yok. O sadece egosunu tatmin edip sana psikolojik şiddet uyguluyor.
Soran+1 yılAnladımm tavsiyelerin için çok teşekkür ederimmm
- +1 yıl
Rica ederim. Mutlu ol, mutlu kal ✨
Soran+1 yılSen de öyle :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHer yazdığın cümle seni değersizleştirir
22 Yorumla- +1 yıl
Cidden Yoda'lık bir cümle olmuş yalnız 🤣
- 1 yıl
Beynimden vurulmuşa döndüm
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
43Cevap
u +1 yılHayır. Konuşmak istemeyen genelde ben oluyorum shjssh
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılhayır yazmam.
00 Yorumla
+1 yılEğer ki bana neden konuşmak istemediğini nedeniyle beraber açıklarsa tekrar tekrar yazma gereği duymam. Aslında nedeni söylemeden ilk cevabı aşırı sert ve kaba olursa gene yazmam yani. Bana değer vermeyen, böyle davranan bir kişiye ne kadar hoşlanıyorsa olsamda o kişiden soğurum yani.
32 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ya o kadar ağır laflarına rağmen gidemedim affetmesi için çabaladıkça sürekli tersliyo konuşmak istemediğini falan söylüyo yani bende soğuyo gibiyim ama vazgeçemiyorum da bilmiyorummmm
+1 yılİlişkiyi kesmelisin, büyük ihtimalle birden fazla kızla bırden konuşuyor , sen yazmaya devam ettiğin için seni kolay elde edilebilir birisi olarak goruyor birkaç gün yazmayı bırak, başkalarını bul mümkünse yeni birini , bu tür insanları hayatından çıkarmaya bak vakit kaybılar sadece hayat devam ediyor...
17 Yorumla
Soran+1 yılHayır ya bazı hayal kırıklıkları yaşattım o yüzden öyle yani
- +1 yıl
Senden kaynaklı bir olay varsa seni pişman etmeye yönelik olayların peşindedir. sen inanıyorsan senden başkasına bakmıyacak işte ozaman senden sağlam bir intikam almayı planlıyordur. Klasik erkek tavrı
Soran+1 yılAslında intikam gibi bir şey alıcaktı ama bana böyle bir şey yapamayacağını falan söyledi
- +1 yıl
Yem atabilir herşeye ınanmıs gibi davran ama ınanma xd
Soran+1 yılZaten konuşmak istemiyo yani ben yazmadığım sürece yazmaz
- +1 yıl
yazma beklesin sınır olsun sen yazmadıkça dahada senın gırdabına kapılacak ve farkında olmadan sana geri donecek ama gercekten senı sevıp onemsemısse bellı olacak o bıraz sabretmen lasım kendını agırdan sat
Soran+1 yılKendi haline bırakıyorummm bu arada teşekkür ederimmm
Ben görüldü atarıdım bu tür mesajlara ve sonra engellerdim ama önce nedenini sorup bunu hak etmediğimi en iyisini hak ettiğimi söyledikten sonra eğer hak ettiyse kendine iyi bak hak etmediyse kaba ve bencilse hiçbir cevabı ve dileği hak etmediği için sadece hemen engellerim heryerden. Çocuğa kendine iyi bak önemli değil diyip içini rahatlatamam. Kusura bakmasın.😂💁🏻♀️
01 Yorumla
Soran+1 yılKaç defa vedalaştım ya ama vazgeçemeyip tekrar yazdım
+1 yılNe istediğini net şekilde ifade etmiş. Yazman mantıklı değil , kendi isterse yazsın sen hiç ilgilenme artık
03 Yorumla
Soran+1 yılHatalıyım ama ya yazmayınca kendimi kötü hissediyorum
- +1 yıl
Sen yazdıkça , o nasılsa beni bırakmıyor der ve uzak durur. Ama kendi ile baş başa bırakırsan senden vazgeçip vazgeçmeyeceğini görür/anlar karar verir ve buna göre de hareket eder. Hatan için zaten büyük ihtimalle gerekli açıklamaları yapıp özrünü dilemişsindir bundan sonrası onda artık
Soran+1 yılYa affetmesi için yazmıyorum artık sadece nasıl olduğunu nasıl hissettiğini merak ettiğim için yazdım ama yine tersledi
Gizli Üye(25-29)+1 yılYazma yazma. Bu konuda acım var. Ne zaman benim herife 'Bak konuşmak istemiyorum', 'Kapa konuyu', 'Sal beni' vs. desem dinlemez. İlle de sövecem. Ondan anlıyor.
Sen onun bu restini gör ve yazmayı bırak ona. Başkalarıyla konuşarak sohbet isteğini kontrol altına al. Zaten bir süre sonra hala içinde sana karşı bir şeyler varsa o sana yazacaktır.10 Yorumla
+1 yılAsla asla asla. Sana senin gösterdiğin ilgi alaka ve saygıyı gösteremeyen birinin yanında bir gününü bile harcama. O ilişki bitmiştir net.
Sana kapalı olan kapıların anahtar deliğinden bakma sözü konuyu özetliyor.
27 Yorumla
Soran+1 yılYa ama bazı hayal kırıklıkları yaşattım çabalamam gerekmez mi
- +1 yıl
Peki nereye kadar çabalayacaksın? Bir son noktası var mı senin için? Mesela şu şu olursa onun için çabalamam artık dediğin nokta neresi?
- +1 yıl
Her ilişkide hatalar yapılır ve gerçekten seven partner onları tolere eder
- +1 yıl
İlla ki bir son nokta olmalı herkesin sınırları dur dediği kendine geldiği noktaları olmalı
Soran+1 yılYa bilmiyorum söyledikleriyle yavaş yavaş soğumaya başlıyorum gibi ama işte vazgeçemiyorum yine de
- +1 yıl
Robin norwood bu konuyla ilgili harika bir kitap yazmış.. kitap okumayı seviyorsan kendini bu kitapla ödüllendir derim. Tam şu düşünce yapımızın kaynağını nokta atışı vuruyor
Soran+1 yılPekii tavsiyelerin için çok teşekkür ederimm
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılNe yapacağını bilmiyorum ama ne yapmaman gerektiğini söyleyeyim başkası üzerinden kıskandırarak geri döndürmeye çalışma hepten kopartırsın. Kendi haline bırak dönerse senindir dönmezse hiç senin olmamıştır 😜
13 Yorumla
Soran+1 yılYok ya öyle bir şey yapmayı düşünmedim düşünmem de yanii dediğin gibi kendi haline bırakıcam dayanabilirsem tabiii
- +1 yıl
Dayanırsın ya boş ver hayat çok telaşeli geçiyor
Soran+1 yılUmarımm
+1 yılSeven biri konuşmadan duramaz muhtemelen sevmiyor yazma diye de böyle bir bahane uydurmuş, bana konuşmak istemiyorum diyen birisine ölsem bir daha yazmam aramam.
05 Yorumla
Soran+1 yılHayır ya bazı hayal kırıklıkları yaşattım nefretinin sevgisinin önüne geçtiğini kalbinde bitiremesede kafasında bitirdiğini falan söyledi
- +1 yıl
Ee kafasında bitirmiş sen hala oldurmaya çalışıyosun bak sen söylüyorsun bitmiş zorlamanın anlamı yok.
Soran+1 yılPekii teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim inan üzülmene değmez istenmediğin yerde kalmaya çalışmak zayıflık sadece önüne bak daha iyileriyle karşılaşırsın.
Soran+1 yılKendi haline bırakıyorumm
Arsizmisin... Sen paspas gibi gurursuzca ayağınin altına serilirsen o da ayaklarını silmek için kullanır seni. Sen önce gururlu ol kendine deger ver
25 Yorumla
Soran+1 yılHatalıyım amağğ çabalamam gerekmez miii
Soran+1 yılYa ama hatalıyım yani onun adım atmasını beklemem saçma olmaz mı
Soran+1 yıltamam ya kızmaaaa
Bahane. Sevse affederdi sevdiğini söyleyerek seni pişman edip uzmek istiyo çabalayip yıpratmak istiyo net. Son kez söyle ben elimden geleni yaptım gerisi sana kalmış de sen de yazmayı bırak emin ol senin için en iyisi bu kendine olan saygını ne olursa olsun kaybetme..
01 Yorumla
Soran+1 yılYa artık affetmesinide geçtim sadece nasıl olduğunu nasıl hissettiğini sormak için yazdım tersledi bende işte elimden geleni yaptığımı artık ne yapmak istiyorsa öyle yapmasını falan yazdım ama vazgeçemiyorum bilmiyorum ya
+1 yılYazmamanizi soylemis, bundan sonra hanimefendiliginizi koruyup uzak durmak yakisir size. Eger yazarsaniz size artik saygisi da kalmaz. Lutfen boyle bir hata yapmayin.
03 Yorumla
Soran+1 yılYa ama bazı hayal kırıklıkları yaşattım kendimi suçlu hissediyorum nasıl olduğunu merak ediyorum
- +1 yıl
Tamam iste kararini vermis, daha fazla hayal kirikligi yasamamak istiyor olmasini anlayisla karsilamaniz gerekir. Uzak durmaniz dogru olan.
Soran+1 yılBilmiyorum ya aslında kendisi umutlandırdı sürekli affedecek gibi olup hep tersledi
+1 yılÖnce neden diye sorarım belki derdi vardır önce onu halletmemiz gerektir falan halledemiyosam zaten onun için yetersizim demektir e o da o durumda başkasıyla olamıyacağına göre olayın duygusallıkla bi alakası yok demektir. Ya da başkasıyla ona yeten biriyle de olabilir herşeyi analiz etmek lazım.
00 YorumlaPeki sen sana seni sevdiğini söyleyip ama konuşmak da istemeyen yani bir şekilde kararsızlık gösteren bir kişiye yazmaya devam edip kendi hayatında neleri değiştirmeyi veya düzeltmeyi planlıyorsun?😃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılSiz üzerine gittikçe o daha çok uzaklaşır sizi istemeyeni siz niye istiyorsunuz, kişiliğinizi niye ayaklar altına alıyorsunuz
03 Yorumla
Soran+1 yılYa ama hatalıyımm
- +1 yıl
Eğer siz hatalıysanız, ben hatalıyım, seni kırdım üzdüm farkındayımözür dilerim, benim için önemlisin, seni çok özlüyorum diye mesaj atın ve bir daha onu rahatsız etmeyin aramayın adım atmasını ondan bekleyin en doğru yolu bu, zaman herşeyin ilacıdır, geri dönüş yapacağını ümit ediyorum, dönmezse de arkasını bırakın, demek ki sizi hayatından silmiş demektir
Soran+1 yılHaklısınn teşekkür ederimm
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Benim için hayır, istemiyorum demek bitmis demektir asla ısrar etmem ne zman etsem pisman olmuşumdur
Nasibim değilmiş der geçerim
04 Yorumla
Soran+1 yılYazdıktan sonra bende pişman oluyorum ama nasıl olduğunu merak ediyorum bilmiyorum ya
Soran+1 yılPeki teşekkür ederimm
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Tam tersi, uzaklaşmalısın. Tamamen. Seni merak etmeli…
01 Yorumla
Soran+1 yılMerak edeceğini hiç sanmıyorum konuşmak istemiyor neyse kendi haline bırakıcam zaten keyfi bilir
+1 yılO kafasında bitirdiğini söylediyse sende fiilen bitirmek istediğini soyle/yaz. Sonra engelleyip önüne bak.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSevdiğini söyleyip konuşmak istemeyeni de ilk defa duyuyorum. Sanırım yeni taktik bu. Kendini önemsemeni ve tabiki yazmamanı öneririm.
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ya yazdıklarına falan yeterince tahammül ettim zaten artık yazmam herhalde tabii vazgeçebilirsem
deli gibi sevsem bile yine yazmam bana yazma diyene.. ki yazmamisligim vardır
011 Yorumla
Soran+1 yılYa ama o da sevdiğini söylüyo çabalamam gerekmez mi
Soran+1 yılAma istemeyerek bazı hayal kırıklıkları yaşattım
Soran+1 yılKonu baya karışık ya birkaç gün affetmesi için yalvardım böyle affetmek istiyo ama edemiyo gibi ısrar etmeyi bıraktım artık sadece nasıl olduğunu nasıl hissettiğini merak ettiğim için yazıyorum ama sürekli tersliyo işte en son elimden geleni yaptığımı artık napıyorsa yapmasını söyledim ama vazgeçemiyorumm yine yazarım gibiii
Soran+1 yılIsrarla yazma diyo ama bekliyor mu sence
Soran+1 yılPeki teşekkür ederimmm
+1 yılNedenini öğrenene kadar ısrarla yazarım. Öğrendikten sonra tek kelime alamaz benden.
06 Yorumla
Soran+1 yılNedenini biliyorum bazı hayal kırıklıkları yaşattım ama kendi umutlandırıp sürekli tersliyo
- +1 yıl
Hataların varsa kabullenip, çok bir şey beklemeyeceksin. Net olmalısın
Soran+1 yılYa ama kalbinde bitiremediğini söyledi kendi haline mi bırakmalıyım hâlâ seviyorsa döner mi
- +1 yıl
Seviyorsa elbet yazar
Soran+1 yılPeki teşekkür ederimm
- +1 yıl
Rica ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılTabi ki hayır.. Ellerimi keserim daha iyi.. Bittiyse bitmiştir. Keyifli günler..
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 847 cevap paylaştı.
+1 yılYazıimak kendi değerini düşürmekten başka bir şey kazandırmayacak
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 820 cevap paylaştı. Yazmam hatta söylemesine bile gerek yok istemediğini hissettiğim an biter zaten
11 Yorumla
Soran+1 yılYa hayal kırıklığına uğrattım sebebi bu yanii
Gizli Üye(25-29)+1 yılBanada biri yaz ara cekinme diyeo xevap vermiyor yazincq o yine konusmak istekiyorum demis ikisinede yazmamak lazim
02 Yorumla
Soran+1 yılVazgeçebilsem yazmıcam ama dayanamıyorum iştee
Cevap sahibi+1 yılDurumlaea bakip mesaj atip ben yazinca cevap vermiyor bendeki o daha fena
Gizli Üye(25-29)+1 yılBitmiş bitirmiş kafasında niye hala zorlayıp gurursuz duruma ona mahçup gibi davranırsınki dediği gibi engelle hatta
08 Yorumla
Soran+1 yılSevgim gururumun önüne geçiyo yaağğ
Cevap sahibi+1 yılO öyle bakmaz hala peşimde anlamıyor mu kız bittiğini der cepte yedek yapar bitirmiş işte
Soran+1 yılYazmasam döner mi peki
Cevap sahibi+1 yılKafasında bitirmiş kişi den biten diyenden bahsediyorız başkasını bulmuştur, bulucaktır sen böyle yapınca cepte bilir boşlukta yazar, sonra yine birileri ile devam eder
Sen bırak uzak dur yazarsa o yazar yazmasa zaten bittiği açık
Soran+1 yılAslında istemeden bazı hayal kırıklıkları yaşattım başlarda affetmesi için yazıyordum ama yazmayı bıraktım dün işte nasıl olduğunu merak edip yazdım tersledi artık yazmam zaten kendinden soğuttu aslında seviyor muyum takıntılı mıyım bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılTakıntılı aslında doğrusu alışkanlık ne kadar sen yazarsan suçlu da ve abartanda sen görürsün o yüzden yazık etme bırak zaman ver o düşünsün o dönsün
Soran+1 yılPeki çok teşekkür ederimmmm
Cevap sahibi+1 yılRica ederim
Yazma, ilişkiyi kes onunla, seni sevse seni yormaz, üzüleceğini düşünür, kendine saygın olsun onun için kendini düşürme, o kaybetti. Senin gibi seven güzel insanı.
06 Yorumla
Soran+1 yılBazı hayal kırıklıkları yaşattım istemeyerek ama ona gerçekten sevdiğimi hissettirmiştim o da bunu söylüyo ama bilmiyorum ya kendi bilir artık ben elimden geleni yaptım
Soran+1 yılBöyle diyorum ama nasıl olduğunu merak ediyorum nasıl hissettiğini ya ne kadar terslese de bilmiyorum ya gerçekten değer veriyorum yazmak istemiyorum ama vazgeçemiyorum da işte
- +1 yıl
Haklısın, iyi kalplisin ve güzel düşünüyorsun ama o senin için bunları düşünüyor mu, senin yerine kendisini koyup empati yapıyor mu, bilmiyorum, bu yüzden zamana bırakmak en iyisi, o zamana kadar kendini iyileştir. Onu düşünmek ve bu duygulara devam etmek sana zarar ve acı verir.
Soran+1 yılEmpati yap deyince saçma sapan konuşma deyip tersliyo neyse ya dediğin gibi zamana bırakmalıyım galiba tavsiyen için çok teşekkür ederimmmm
+1 yılHayır yazmam, saygı duyarım
06 Yorumla
Soran+1 yılYa ama kalbinde bitiremediğini söyledi
- +1 yıl
burada ciddi bir belirsizlik var. Hem konuşmak istemediğini söylüyor hem de kalbinde bitirememiş. Ee ne istiyor şimdi? Net bir şey söylemesi gerek
Soran+1 yılKendine haline mi bırakmalıyım sence
- +1 yıl
Evet kendi halinde bırak. İlerleme kaydedemezse noktayı koyup yeni sulara yelken aç. Çünkü böyle olduğu takdirde zaman kaybı yaratıyor
Soran+1 yılTavsiyen için teşekkür ederimmm
- +1 yıl
Rica ederim 😌
Gizli Üye(30-35)+1 yılYazmam. Ona yazacağına bir blog yaz, kitap yaz daha faydalı olur 😅
00 Yorumla
+1 yılSeni sevmiyor sadece seni kenarda tutuyor yazma sevmek böyle olmaz hem sen kadınsın gururlu olsan iyi olur
05 Yorumla
Soran+1 yılGurur falan kalmadı ya onun için değer diye düşünerek hep yazdım ya
- +1 yıl
Yazik sana değerinin farkina var sen kadınsın
Soran+1 yılAma hatalıyım böyleyken ondan adım atmasını bekleyemem ki
- +1 yıl
Istemiyorsa zorlama geride dur o adim atsin erkek o gelicekse gelir zaten
Soran+1 yılPekii teşekkür ederimm
+1 yılSeven insan konuşmak ister sende ısrar etme küçük düşersin
03 Yorumla
Soran+1 yılHatalıyım ama yanii onun yazmasını beklemem saçma olmaz mııı
- +1 yıl
Ne konuda hata çok mu ağır, peşinden koşarsan cepte görür özrünü dileyip kenara çekil ya da gönlünü al
Soran+1 yılYani muhtemelen şu an cepte görüyodur gurur falan kalmadı yanii ama neyse elimden geleni yaptığımı düşünüyorum artık kendi bilir kendi haline bırakıyorum
+1 yılYazıp yazıp bıktırma insanı
11 Yorumla
Soran+1 yılEngellesin o zaman cevap vermesin yaniii
+1 yılOnyazacwj sen niye yazıyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılBen hatalıyım ama
- +1 yıl
Ah sen ahhh
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yıladamın bendeki degerine baglı
03 Yorumla
Soran+1 yılIsrarla konuşmak istemediğini söylüyo yazmaya devam eder misin
- +1 yıl
etmem engelelrim
Soran+1 yılPekiii
+1 yılHayır ya bırak başkası vardır bence
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır ya bazı hayal kırıklıkları yaşattım o yüzden yani
+1 yılBence uzaklaş ne tuhaf adam ya
03 Yorumla
Soran+1 yılYa aslında yaşattığım hayal kırıklığından dolayı öyle ama ben elimden geleni yaptığımı düşünüyorum yazdıkça tersliyo kendi haline bırakıyorum
- +1 yıl
Ne yaptın ki
Soran+1 yılYa baya karışık bi olayy
+1 yılYok ya yazmam niye ısrar edeyim ki🤷♀️
01 Yorumla
Soran+1 yılKendini affettirmek için yazmaz mısınn
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılİstemiyorsa zorlayacak halim yok ya
01 Yorumla
Soran+1 yılHatalıyım ya kendimi affettirmek için yanii
+1 yılHayır asla ısrar etmem ben uzaklaşmak isterim.
05 Yorumla
Soran+1 yılYa ama hatalıyımm çabalamam gerekmez mi
- +1 yıl
Hatanı kabul et uzurunu dile gerisini ona bırak. Ama asla ısrar etme bu senin ondan daha çok uzaklaştırır
Soran+1 yılYa aslında yazmayı bırakmıştım ama nasıl olduğunu nasıl hissettiğini merak ettiğim için yazdım yine tersledi
- +1 yıl
Seni tarsliyorsa hiç çabasarflam.
Soran+1 yılBende soğumaya başladım gibi aslında ama bilmiyorum vazgeçebilirsem yazmam artık
+1 yılMerhabalar
Birdaha asla mesaj atmam06 Yorumla
Soran+1 yılHatalıyım ama çabalamam gerekmez miii
- +1 yıl
Merhabalar istemeyen kişiye ne yaparsanız yapın düzelmez
Soran+1 yılKendi haline bırakayım yani
- +1 yıl
Tabiki
Soran+1 yılPekii teşekkür ederimmm
- +1 yıl
Rica ederim
Aşk İlişkileri konusunda 688 cevap paylaştı. ne münasebet tek saniyemi daha harcamam ona
07 Yorumla
Soran+1 yılYa hatalıyım ama bilmiyorum
Soran+1 yılKendi haline bırakayım yani
Soran+1 yılPekii çok teşekkür ederimm
Soran+1 yılUmarımm senin için de öyle olur tekrardan çok teşekkür ederimmmm
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılHe kesin seviyordur. Amacı mavi boncuk dağıtmaktır
02 Yorumla
Soran+1 yılNefreti sevgisinin önüne geçiyormuşşşşş
- +1 yıl
Klâsik erkek sözü kanka inanmış gibi yap sevilme ümidine kapılma
+1 yılAsla yazmam. Gururuma yediremiyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılSevgim gururumun önüne geçiyo amaa
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı umarım pişman olmazsın sonunda.
Soran+1 yılTeşekkür ederimmm
- +1 yıl
Rica ederim.
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılYazdığım olmuştu
02 Yorumla
Soran+1 yılSonuç noldu pekii
- +1 yıl
Konuştuk ben bunu bir kere değil defalarca kez yaptım defalarca kez de konuştuk yani ama bıçakla zorla tutuyormuşum gibiydi yani hiç konuşmasam daha iyiydi
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılHayır yazmam
03 Yorumla
Soran+1 yılİkinizde seviyorsanızzz yazmaz mısın yine dee
- +1 yıl
Konuşmak istemiyorum dediyse asla yazmam.
Soran+1 yılPeki teşekkür ederimmm
- Aşk İlişkileri konusunda 398 cevap paylaştı.
+1 yılKafasında bitirdiğini söylüyorsa yazmak niye?
03 Yorumla
Soran+1 yılKalbinde bitirememiş ama
- +1 yıl
Doğru olduğunu nereden biliyoruz
Soran+1 yılKendi öyle söyledi
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılAsla yazmam çünkü zorla güzellik olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılKalbinde bitiremediğini söylüyo ama
Yazarım affetmem
02 Yorumla
Soran+1 yılIsrarla terslediği halde yazar mısın
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. İşim olmaz yalvaracak degilim
06 Yorumla
Soran+1 yılSuçluyum ama belki affeder diye işte
Soran+1 yılHâlâ sevdiğini söyledi ama kafasında bitirmiş
Soran+1 yılPeki teşekkür ederimm
+1 yılBırak kendi haline üstüne gittikçe inatlaşacak
03 Yorumla
Soran+1 yılKendi haline bıraksam döner mi ya kalbinde bitiremese de kafasında bitirdiğini söyledi
- +1 yıl
Kalp daha ağır basar eğer seviyorsa
Soran+1 yılNefretinin sevgisinin önüne geçtiğini söylediii
+1 yılGiden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
00 Yorumla
+1 yılhayır , saygı duyarım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 699 cevap paylaştı.
+1 yılcepte tutmak için söylüyor yazma
00 Yorumla
+1 yılAsla yazmam o kim köpek derim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır asla yazmam sıkmanın alemi yok
00 Yorumla
+1 yılKonuşmak istemeyen birine yazmam
00 Yorumla
+1 yılKonuşmak istemiyorsa yazmam tabi ki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. ne diye üsteliyosun ki sal gitsin
03 Yorumla
Soran+1 yılYa suçluyum ama bilmiyorum hep affedecek gibi davranıyo umutlanıyorum sonra tersliyo
Soran+1 yılÖyle biri değil ya bilmiyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yılYazma gtu kalkıyor yazınca
016 Yorumla
Soran+1 yılYazmasam döner mi ya kafasında bitirdiğini söyledii
Cevap sahibi+1 yılOnu bilememde yazincada donmuyorlar merak etme beni engelledi 5 tane hesap kurdum yazdım baskasina gitti. Bari gururunu sen yerlet altına alma bı cacık olmuyor inan bana
Soran+1 yılSevgim hep gururumun önüne geçti ya gurur falan kalmadı artık
Cevap sahibi+1 yılBende aynısını yaşadım bak değmiyor inan seni çok iyi anlıyorum
Soran+1 yılO kadar ağır laflarına rağmen gitmedim ya haklısın aslında değmez teşekkür ederimm
Cevap sahibi+1 yılRica ederim bizim gibilerin değerini anlamıyorlar ya ona üzülüyorum arkasindan 2 hafta ağladım hala goxum doluyor bunu yazarken onun dediği samimi değilsin yalan söylüyorsun ağlamıyorsun
Soran+1 yılBenim de öyle samimi değilsin inanmıyorum dedi
Cevap sahibi+1 yılAşırı dokandi değil mi bu sözü
Soran+1 yılÇokkk bide kendini bana acındırma demişti
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ya beddua bile etmeye kıyamıyorum ama bunlar nasıl böyle umursamaz oluyorlar anlamıyorum
Soran+1 yılYüzün hiç mutluluk görmesin inşallah yazmıştı ya ben de hala beni sevdiğine falan inanıyorum işte
Cevap sahibi+1 yılO sana bir de beddua mi etti yani
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılKıyamam sana üzülme inşallah değerini bilen biri çıkar
Soran+1 yılUmarımmm tavsiyen için teşekkür ederimm
Cevap sahibi+1 yılRica ederim
- Devamını Gör (42)
Devamını Gör(87)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer