Size mesaj yazan, konuşmaya çalışan hoşlanmadığınız kişiye nasıl cevap veriyorsunuz?

Karşınızdaki bi çaba içinde sizi tanımaya arkadaş olmaya çalışıyor sürekli konu açıp konuşmak istiyor. Ama siz hoşlanmıyorsunuz. Aynı duygular yok sizde.. Nasıl cevap veriyorsunuz? Tersliyor musunuz? Küçümseyici ifadeler mi kullanıyorsunuz? Yoksa hoşlanmadığını ima eden sözlermi söylüyorsunuz...

Size mesaj yazan, konuşmaya çalışan hoşlanmadığınız kişiye nasıl cevap veriyorsunuz?
Cevapla