AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
187Cevap
Yok ama bütün arkadaşlarım orta sınıf ailelerden genelde
Para makam mevki sahibi kişilere yapılan yalakalıkları görmeyen yoktur hayatında bu konuyu tartışmak abes olur sanırım.
evet zengin insanlara hep kibirli kendini beğenmiş derim. fakirlere bişey diyemem yani imkanı yok derim küçümsemem napim
Yok para pul sevmem birine insan oldu icin deger veririm
Aferin
O yüzden ben Halit Ergençin dizilerini izlemezken tüm Türkiye izliyor çünkü adam sanatçı ve zengin... hiç ahlaklı biri mı değil mi sorgulanmiyor
Bak ben hayır yok demedim djdjdj analiz yaptım
Ruhu fakir ya da zengin olan herşeyi yapabilir insan olupta insanlıktan nasibini almayanda birdir!!!
Paraya değil kariyere bakalım.. Üniversite bitirmiş ise ve güzel bir işi varsa beraberde para kazaniriz çalışarak. :-D
Onun dışında insanları parasına göre asla yargılamam tam tersine zengin zuppe tiplerden nefret ederim.
simdi herkes dicek ki hayir bilmem ne ama hangi biriniz gidip de ustu başı yirtik bir erkekle veya kadınla sevgili olursunuz? Olmazsiniz
Olurum. Senin hayatinda hic sarapci dostlarin olmamis.
benim hayatimda fazla kisi olmadi. sokmuyorum gereksizleri
Sarapcilarin süper hikayeleri ve gerçekçi tavırları olur ve insana zarar vermeyecek nadir kişilerdir.
Kime laf anlatiyorum ben.15 yasindan beri para avcisi olarak yetistirmis ailen seni.
Bir kitap onerecektim vazgectim.
Hadi eyvallah.
ailem beni para Avcısı olarak değil de dogru kisilerle arkadaşlık etmemi öğretti. Bana zarar veren insanların hayatımda yeri yok.
Daha cok yolun var genc.
Buyuk konusma.
kıroyum ama para bende
bende yok ama çevremdeki bir çok kişi de var gelir durumuna göre muamele yapanlar parası çok olana güzel yalakalik yapıyorlar
bu görsel çok saçma. Fakir hırsızdır zina yapar diye bir şey yok. Onların metresleri olmaz. Ya da genel evlere gitmezler.
Yok insan yani ne cebindekiyle ne de giydiğiyle adamdır. Ağzından çıkan sözü, niyeti ve kalbi kadar herkes insan ya da değildir.
Gorunusun elbette bir etkisi var. Bunu red etmek dogru olmaz. Ama agiz konustuktan sonra guzel ve nezaket barindirmiyor ise ne fayda eder?
Yoktur ama resimdekilerin anlamlarından haberin yok galiba kleptoman ihtiyacı olmadığı halde alma hastalığı hastalıktır çünkü ona ihtiyacı yok sadece alma hissi uyanıyo ve çalıyo
Fakir kişi ise muhtaçtır ve ihtiyacı vardır bile isteye farkında olarak çalar sonuçta
Fakir kleptoman olamaz diye bir şey mi var? Gayette olabilir. Ama kimse bunu düşünmez, direkt hırsız der.
Kelime anlamlarına göre sınıflandırdım ben onu tabi olabilir ama ihtiyacı olmadığı halde hırsızlık yapan bir fakir görmedim çünkü eğer farkdilirse güvenebileceği başına aldığı dertten dolayi kurtarabilecek kümesi yoktur zengin eglencesine yapar o durumdan kurtarabilicek onlarca parası ve avukatları var sonuçta.
O ayrı bir durum, ama yapan fakir insanlar var göze alıp. Sonuç olarak anlamlarından haberim olmayan şeyi paylaşmam zaten.
Karşımdaki kişi gerçekten zeki ve iyi bir insansa maddi durumu umrumda olmaz. Allah aptal zenginlerle karşılaştırmasın.
Tüm insanların vardır..
Para ve zenginlik başarı olarak görülür.
Fakirlik başarısızlık..
Malesef insanın tek dostu cebindeki parasıdır..
Bir kere düşen ne demek istediğimi anlar..
değerli insan parası olmadan da değerlidir gözümde. para ilk anda sadece bir dolgu sağlar ama içi boştur.
aksine fakirse zaten fakrdir. ama zenginse heleki gercekten maddi durumu iyiyse helal mal bu kadr cok gelmez derim şüphelenirim. d.
Evet var. Fakir insanlar daha iyi insanlar, o'nları hep sevmişimdir.
Zenginlerden de haz etmem, geneli kötüdür.
bu soruyu sadece kadınlara sorsaniz daha iyi olurdu ve yorumlara bakiyorumda sadece %20 lik kısmı dogruyu söylemiş zaten bazilari ötekileştirmiş hatta
Asla öyle bir düşünce sistemim yok ve bu düşünceler yanlış insanların karakterleri cebindeki parasıyla ilgili değil zıttır ters orantılıdır fikrimce.
bence bazi zenginler hirsizlikla ahlaksizlika zengin olduklarin dusunurm fakirlerin resimdeki gibi oldugunu dusunmiyorum ama
varsa pulun alem kulun yoksa pulun fenadır sonun :) hele benim gibi hem çulsuz hem utangaçsan çifte kavrulmuşsun demektir...
İnsanların kendilerini sevmiyorum. Paralarını ne yapayım
Karakter, görgü parayla satılmıyor. İstanbul'da bmw kullanıp son ses arabesk rap dinleyen kıroları görmek mümkün
Hayir yok yeri geldiğinde zengin arkadaşlarimda oldu fakir arkadaşlarimda ayrim yapmadim hiç bir zaman.
Parası olanlara dikkatli yaklaşırım
Hava atmaya kalkar ezmeye kalkar. En kötüsü övünmeleri
Fakir / Zengin değil ama eğitimli-eğitimsiz, görgülü-görgüsüz diye ayırırım. davranışım farklı olur.
benim kafa mi yasayabiliyorsa hic bir sekilde sıkıntı yok yani ayrıca insan insan oldugu degerlidir maddiyati var ya da çok oldugu icin değil
ben aynı şekilde yanaşırım. ne zenginlik ne de fakirlik ayıp bir şey değil.
bir söz var. paranla şeref kazanmayacaksın, şerefinle para kazanacaksın ki paran bittiğinde şerefin de bitmesin
Şurada fenomenlere gelen begeni sayisi bile insanların ne kadar ikiyüzlü oldugunun göstergesi.
Bundan sonra senide hep like larız paşam sorun yok hayırlı akşamlar
Bir kız arkadaşım vardı parası olan erkekler bana daha yakışıklı geliyor derdi
https://youtu.be/30_VvxM4w-c
Kız arkadaşın basıt işte Bu şarkı sana gelsin 😊
Bu ne be iğrenç
Cok guzel bence dinledinmi
Esas durumu iyi olana temkinli yaklaşırım. Parası bol olup bozulmayan çok az kişi var da ondan.
maddiyatın bir rolü yok
tam tersi
zengin insanları daha az samimiyetsiz buluyorum
vardı. şimdi sadece huy önemli. bir de aklından zoru olanlarla anlaşamıyorum.
Ne insanlar gördüm üstünde kıyafet yok, ne kıyafetler gördüm almaya param yetmedi. yak yak
Sigaram bitmiş. bir tane ver de yakak. Ama parlıament ya da marlbora olursa iyi olur. Zengin hissettiriyor :D
Fakirlikten efkarlanamaz olduk...
Yok yav ben efkarlanabiliyoğrum. Mesela birazdan marlbora yakıcam. Zengin görünümlü fakir efkarlanması olucak 😞😐
Benim yerime de yak o zaman
Beni yak kendini yak çuğarayı yak diyosun. Yakarız
Var benim icin, her halde acliktan ölmek icin biriyle evlenmem.
Acliktan olebilecegin bir ulkede yasamiyorsun. Once gozunu doyur sen.
-Hayır
-Yok
diyorum çünkü gerçeği söylüyorum.
*Gecen bol olsun.*
hayır yok 10 sende kazanirsin 1 gunde kaybedrsin onemli olan karakteri
sınıfsal olarak değişiyor. ben orta halliyim mesela. zengin insanlar bana antipatik geliyor. ama fakir insanları kendime daha yakın hissederim
evet insanlar maalesef ki çok yapıyor bunu en çok dikkat ettiğim konulardan birisi
kimse kendini kandırmasın para herşeyden önce gelir
Bakış açım herkese karşı aynı zengin fakir diye bişey yok bana göre kişilik karakter ve duruş vardır
zenginleri sevmiyorum hepsi param var herseyi yapar. yaptırırım her insanı ezer asalarım havasindalar egoist kendini beğenmişlerdir
Yokluğu da gördüm, varlığı da ikisi de zor bu yüzden insanları ayırmam.
Değerlendirmiyorum sadece çalışmayı başkalarının sırtından geçinen insanları sevmiyorum.
bakış açım değişik olabilir ama şu görsellerdeki gibi düşüncem olamaz..
Fakirlerin herzaman gönlü zengindir. Zenginlerin ise gönlü cimridir.
Kesinlikle hayır bu şekilde farklı davranan insanlardan hiç hoşlanmıyorum
ırkçılık ta aynı bok. Bu tarz düşünen zengin fakir diyen de aynı bok. Argo için k. b yin...
Malesef Kapitalist sistemin korkunç bir neticesi bu... İnsanımız menfaatinden başka birşey düşünemez oldu...
Bu örnekler için etkili değil ancak farklı faktörler için illaki bazı durumlar sözkonusudur
Övüp yerme açısından değilse de sınıflandırma ve belirli bir yere oturtma bakımından, evet.
Herkes hakettiği yerde ve gerektiği gibi muamele görüyor. Değişim yoksa bunu becerenlere kızmayın siz kuzu kalıp başkasını hırsız çapsız ahlaksız çobandan seçerseniz olacağı budur?
Fakir zengin diye ayırmam ama başarılı başarısız diye ayırabilirim
ben kısılıklerle ılgılenıyorum maddıyat cozulur bir sekilde
zengin de biriyle yatsa zina olur gözümde çapkın filan demem
Yok diyen bariz yalan söylüyordur. veya bir ihtimal bu dünyadan değildir.
Evet zengin fakir diye ayırmazlar insan derler ama fakiri ne dinler nede takarlar 😂
İnsanları asla zengin fakir diye sınıflara ayırmam verilen değere ve insanlığa bakarım.