AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
187Cevap
Kısacası böyle aşkın ızdırabına saygılar sunuyorum bol bol
Hayır yapmam eğer çevremde öyle yapan biri varsa da artık çevremde dahi olmaz
Ne dış görünüşü insan olarak bakarım artık kendini iyi ya da kötü hangi sınıfa sokarsa
Adaletten yanayım ben, ister fakir olsun ister zengin
Benim yok. Hatta orta halli kızlar daha dikkatimi çeker. Genelde zenginlerj uçuk hayat yaşar malesef
Evet var mesela gidipte fakire hırsız demem mal mızınız
hayır yok hatta öyle yardıma ihtiyacı olanlara yardım ederiz ailecek
Bir ayıbı fakir yaparsa ondan beklenir gözüyle bakılır. Zengin yaparsa Amcamın yengemi aldatması gibi. Gider babanne cici geliniyle tanışır.
Bence fakir daha iyi fakir görmüş geçirmiştir varlığı yokluğu bilir ama zengin ne varlığı bilir ne yokluğu
Fakir hırsızdır vs tarzı şeyleri düşünmedim herkes bir şekilde karakterini belli eder fakir birinden de hayat dersi alabilirsiniz
hersey gorduklerim ile sentezlenir bende. Maddiyati iyide olsa fakirde olsa kibirli ide koyar gecerim. S2mde olmaz kimse
Über zenginlerle anlaşamıyorum. Bence bu anlaşamama karaktere tipine değil, maddiyatiyla sekillenen davranislarina daha cok bağlı.
Hayir cidden yapmam insanlari karakterine gore ayiririm
Zengin oldukça genellikle insanlar görgülü oluyor olmak zorunda oluyorlar daha doğrusu
Kizlarin verecegi cevap zaten belli.
Keske kizlara kapatsaydin.
gözümde herkes aynı sınıfta.. fakir olup karaktersiz olan da var zengin olup karakterli olan da
aa tabi ki de insan ayırmam ben
arabası mı var evi mi var sadece ona bakarım :D
Eğer bir transseksüel kadın fakir ise lut kavmi olur.
Zengin ise Diva
Yok güvenilir dürüst karakteri düzgün olsun yeter 😃
Evet var. Hatta kadınlar fakir erkekleri hep asagiliyorlar
Maddiyat beni ilgilendirmez, karakteri düzgün olsun yeter.
Maddi duruma göre sınıflandırmam kimseyi. Benim için mühim olan insanlık, düşünceler, duygular.
Kesinlikle bu zihniyetin değişmesi lazım fakir aldatsa pezevenkkk zengin aldatsa çapkın olur çünkü kaybetmeyi göze alamazlar
maddiyatın bir bakış açısı olmamalı. Ben şahsen maddiyata göre adam yargılamam. Karaktere göre yargılarım ki en doğrusu budur.
Çoğu zaman yok. Maddiyata göre yapılan insan ayrımına karşıyım. İnsan her zaman insandır. İnsanlığını ve saygıyı kaybetmediği sürece. Tabi birde vicdan ve merhametini.
hayır genelde fakir insanları daha fazla severim dünya imtihan dünyasıdır zaten yunus emre ne demiş mal sahibi mülk sahibi hanı bunun ilk sahibi hepimiz bekciyiz bu dünyada
tabi ki de var mesela bir zengin gorunce bunca parayi nerden bulmus ibine kesin calmistir dedigim oluyor calisarak kazanilacak paralar degil cunku :D
Zengin olan adam da "hayat bize altın tepside sunulmadı" dese hakli yani cabalayan herkes yapar.
Var kız olmaz mı? zengin kadın koparmaya bayılıyorum ben deme öyle :)
hayır çok etkilemiyor sadece çalışmayıp fakirim diyen insanlara ön yargılıyım
para önemli ama görüşümü değiştirmez ama evleneceğim kız kendi ayakları üstünde durması önemli
Bu da yeni moda mı ne! Bakar mısınız paranız varsa sizinle arkadaş olalım mı
benim için sadece arkadaşlığı ve sevgisi önemli maddi ya da manevi hic bir rolü yoktur
resme göre bence zengin daha bir hırsız geliyor gözüme:)
Ben aynı şeyi cep telefonuna göre yapıyorun çok kötü birşey ya kendimden nefret ediyorum bu yüzden. Ama sadece karşı cinste dikkatimi çekiyor
Maddiyat olayını teoride herkes reddeder ama uygulamada kesinlikle etkilidir... Vasıfsız insanlara ilgi olmamasıda bunun en güzel örneğidir..
hayir tabikide fakir ama ileri dusunceliler vardir zengin ama gerizekalilar vardir araplasmis bir toplum dusun mesela petrol zengini ama yemek yemeyi bile bilmiyolar
Genel olarak durum bu aslında. Fakir isen, yüzüne bile bakmıyor kimse. :)
Evet var..
Zengin insanlardan uzak durmaya çalışırım, onların egoları beni kasıyor :D
Pasta yerine ekmek yiyorsa o kişi benim için fakirdir 😂😂😂😂
Boyle karaktersiz insanlar maddiyata bakıp insanları kategorize ederler
Mevki makam ayırmadan herkese aynı olmaya dikkat ederim
Hayır yok. Fakat sahip olduklarıyla övünen, boy gösteren insanlardan uzaklaşırım, itici gelirler.
malesef önemsemiyorum maddiyatı insan gibi insan olsun yeter
Ne kadar Yok desekte bilinç altımızda var malesef 😶
Zenginin oğlu lüks arabasında catır catır kız S ken ben yatakta mast yapıom boyle adaletin ta 😉😉
Bir iki diyalog kurabilmişsem sonra şekillenir bakışaçım :))
Paraya endekslemem insanları.
Yoksa borsayamı göre endeksliyosun reis insanları 🤣
Zenginin gayrı meşru çocuğu yasak aşkın meyves fakirinki arkadaşım olur bu dünyada adalet sadece saray isimlerinde 😉
Şüphe yok ki Allah, onların gizlediklerini de, açığa vurduklarını da bilir. O, büyüklük taslayanları hiç sevmez. Nahl 23
Zengin oldukları için çok küfür yiyolar haklarını helal etsinler 😂
kesinlikle yapiliyor. kimse bunu inkar edemez. para guc demek iste
Maddiyatin rolü yok. Davranışlarının rolü var.
kleptoman ne? Merak ettim
İnsanı, dayanılmaz, karşı konulamaz bir biçimde çalmaya, hırsızlığa yönelten ruhsal itki, bir tür hastalık
haa anladım biliyorum sağol canım 😊
Rica ederim :)
Zenginler hep kibirli geliyor bana olmayanda var tabii
Yok benim için sadece karakterli ve karaktersiz insanlar diye ayrım var bu kadar
Valla benim yok ama bu yeterli olmuyor sen ne kadr iyi olursan karşındaki okadr seni saf saniyor
aynen bak ne kadar iyi niyetli olduysam millet saf sandı
@leslyonnais23 en iyi kızları para yiyen gezen oluyor
aynen öyle bu erkeklere bisey demiyorum elindekinin kiymetini bilmez millete para yedirsin dursun akil basa gelir ama geç olur
@leslyonnais23 yq sana bsy dymmi salla allah sana göre birini verir bak kısmet nasip vallahi öyle milletle gezip kendimi kjrletcegime namusumla evde otururum 😏
haahhh ayni öyle bende evimde tertemiz oturuyorum dışarıda it kopukla ömrümü kirletecegime diyorum bravo canim benim :) kiymet bilen çıkar elbet
@leslyonnais23 vallahi alla bizi kalbiyle iyi olan insanlarla karsilarlstrsn
Amiin Amiin insaAllah kuzum
fakir + zengin = pamuk..
maddi durum degisebilir, bu bakis anlamsızdır
var para ojdur ema bizde yohtir