Atatürk'ü seven mi çok yoksa sevmeyen mi?

Objektif bir şekilde hakaret etmeden cevap verin. Ben kendisine her zaman sevgi ve saygi duydum ama bence ülkenin ancak %30 kadar bir kismi seviyordur. Sevmeyip saygi duyanda çok. Şimdi burda akplilerede hakaret eden olacaktır. Benim Akpli olupta , Ataturk'ü seven tanidiklarim var. Saygi duyan aynı zamanda. Sizce?
Atatürk'ü seven mi çok yoksa sevmeyen mi?
Cevapla