Yanlışlıkla köpeğe çarptım öldü çok vicdan azabı çekiyorum ne yapabilirim?

Arkadaşlar hayvanları çok severim benimde bir köpeğim var neyse memlekete gidiyodum böyle 8-9 saatlik yol yorgunluk felan karşıma köpek çıktı bide dağ yolu gibi biyerde kaçamadımda köpeğe vurdum köpek öldü arabanın farı kırıldı ama araba umrumda değil çok üzüldüm orda köpeğe ama elimden bişeyde gelmedi kaldırıp yolun kenarına koydum sizce benim suçummu bu durum birde o köpeği geri getiremesemde vicdanımı nasıl rahatlatırım bir şekilde?
Yanlışlıkla köpeğe çarptım öldü çok vicdan azabı çekiyorum ne yapabilirim?
Cevapla