"Yalnızlık psikolojiktir, öpülünce geçer!" midir acaba?

Bu söz ne kadar doğru sizce?
"Yalnızlık psikolojiktir, öpülünce geçer!" midir acaba?
Mutlu günler. 🙃
"Yalnızlık psikolojiktir, öpülünce geçer!" midir acaba?
Cevapla