Daha önce samimi olduğum insanlara karşı nasil mesafe koyabilirim?

Arkadaşlar benim şu sorunum var. .. çok canayakinim dır ve anlayışlı. Bu nedenle bazen birşey olunca hani bir karar aldığımda veya birşey yaptığımda hemen çok üstüme gelinebiliyor hani sorguya cekilebiliyorum arkadaşlarım tarafından da yani. Sorunum şu ben sevdiğim bir arkadaşım olunca hani kendimi zorunlu mu hissediyorum desem açıklama yapmaya... hani aramız soğuk olur diye galiba canım böyle istiyor diye şunu yaptım diyemem mesela
Yani hele diyelim eskiden beri samimiyetim olan insanlara karşı bu limitlerimi nasıl korkmadan koyabilirim. Hani hemen aman ne düşünür filan diye düşünüyorum ve konuşamıyorum kilitleniyorum...
Yani bu huyumu nasıl değiştirebilirim hani yaşimdan dolayımi bilmiyorum ama olaylara çok duygusal yönden bakıyorum. .. siz bana bakış acınızı paylaşsanız nasıl hareket etmem gerekiyor?
Yani sanki böyle laf versem sert sanki aramız bozulacak hani arkadaşımı kaybedecem ve ne düşünür diye korku var içimde nasıl kurtulabilirim bilmiyorum... lütfen yardım edin...
Daha önce samimi olduğum insanlara karşı nasil mesafe koyabilirim?
Cevapla