İnsanlarla gereksiz samimiyet kurmayı nasıl bırakırım?

Yaklaşik 1 saat önce telefoncuya (adami tanimiyorum ) gittim oradaki adamla sohbet etmeye başladık yaklaşık 1 saat sohbet ettik adamın telefonu çaldı önemli bu bakayım dedi. Ben gideyim o zaman dedim o zaman bakmadı telefona sonra dönerim dedi. Evliymiş ondan bahsetti. Eşi görse yanlış anlardı. Oradan çıkıp gidince pişman oldum kötü bisey yapmadım sonuçta ama ne gerek vardı uzun uzun sohbet etmeye? Ben mi abartıyorum sizce?
İnsanlarla gereksiz samimiyet kurmayı nasıl bırakırım?
Cevapla