1.bp.blogspot.com/.../dsasda.bmp
68.media.tumblr.com/.../...eqUjmN1slbwc8o1_500.gif
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...93642ef865.gif
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...f30c485717.jpg
benim senin gibi bir kadinla isim olmayacagi kesin nasil hanimefendisin sen bu ne kufur bu ne agzi bozukluk hic yakışmıyor kendinizi skin uff bu nasil. ir tabir boyle midemi bulandiriyorsun. senin yüzünden burds türk kadinlarina laf atiyolar 🤢🤢🤢
hahaha hanımefendi ne ya
güzel versus smdjdk iskandinavlar önde ama. iskandinavlarin tanrilari bile daha tasakli baktigin zaman. oğulları da sarisin. bkz: thor. seversin ;););)
pic seviyorum ben,, loki daha iyi :D
sarisin olmadiktan sonra iskandinav olmanin ne anlami var olm.
loki'nin sarışın olmadığını nerden biliyoruz peki
amon amarth bahsetmedi, manowar odin'le kafayi bozmus. filmlerden biliyorum sksjskd
marvelın a q gerçek loki sarışındır :D
muhtemelen ama ben bunu kabul edemem artik sksjdk loki hem oç' hem siyah saçlı.
1000 yıl önce sarışınmış kesin bilgi yayalım
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...2610ecd2bd.jpg
hajahajahahsjshsjssh
becks'i carlsberg'den daha cok seviyorum ama o benim esekligim. iskandinavlar sker hsksjd
absofuckinglutely
sapik misin nesin ya
ne sapığı ya sensin sapık
ben nerden sapik oluyorum ya
asıl ben nerden sapık oluyorum
fak mak dedin anlamadim
:DDDD
sapik kiz is atarkene
Diğer kıza iş atmıştım aslında
yanlislikla bana mi geldi sksjskd
fazla kardeşim görünmiyim diye arada kaynadın kb
kardesim yerine ne yazdin merak ediyorum jsjsksjs basina tirnak koyarak tekrar yazsana
'yavşak
sapik insan hepiniz aynisiniz defol istirham ediyorum. aglicam ya
Hepimiz derken :D
sapiksiniz. bugun kizlar seksten baska bisey dusunmuyo. yildim artik biktim sizden
düşünmek için seksten daha iyi bişey vardı da biz mi düşünmedik alla alla
pis sapiklar hicbir kiza guvenemeyecek miyim ben lanet olsun hepinize
uzatma
YA YETER BE KARDEtamam
Türk erkekleri.. yemişim Almanını İskandinavını sanki her gün bunları görüyoruz da seçim yapıcaz :D :D
ben her gün bunları görüyorum valla :D
Iskandinav sevgilimi ozledim tabiki onlar
sorsan hepsi esmer hastası ama en çok sarışınlar prim yapıyor nedense :D komşununkini övünce eldekinden olma korkusu var galiba :D
Cevap
14Cevap
"kendinizi bu kadar seviyosanız birbirinizi skin oğlum, bu ne?"
AHHAHAHAHHAHAHH :D güldürdün kız beni :D
Git, nereye istersen, nerde çok sevdiysen :D
ben iskandinav kadinlari diyorum. erkekleri sizin olsun
herkes mutlu :D
O erkeklerle ortak hiç bir şeyimiz olmadı, bilemiyorum.
vay be ikisinde bilmiyorum desem smansna
iskandinav tabiki de😄
ben metalciyim o yuzden iskandinav
Türk erkeği iyidir gerisini Boş Ver hepsi aynı 😂
Türk erkekleri arasında cinsiyetçi olmayanlar bir elin parmaklarını geçmez. aşağılık kompleksli kadınlar için idealler sadece.
kadını el üstünde tutmak cinsiyetçiliğe engel değil. en değer vereni bile sana değerli eşya muamelesi yapar. insan değil.
verdi vericeği kadar :D
İspanyol erkekleri der giderim.
sarışın seviyom ben. ne kadar sarı olursa o kadar iyi
Türk erkeklerinin suyumu çıktı 😎
evet
eğitim, kültür, medeniyet, bakmaya doyulmayacak kadar güzel yüz.
karakterin de daha iyisi onlarda var kusura bakma. kadın erkeği eşit görüyorlar ve anne kuzusu değiller. kadınları ötekileştirmiyorlar.
2 yıldır danimarkada yaşıyorum yalnız.
evlenmeden yaşadım 1 yıl boyunca :d
japonya'ya gitmesi gerekti çünkü :D ilişkiyi sürdürmek istedi ama uzak mesafe bana göre olmadığı için ayrıldım
bende kara memo diyorum
kenya erkekleri diyorum ben.
yok bea
o zaman papua yeni gine erkekleri diyorum. artık buna da hayır demezsin herhalde.
sarışın seviyorum
alman vermiyim ablama ben. bulgar vereyim bu aralar çok gidiyor.
Biz lan biz ne ararsan var bende 😀
büyük burun ve kıllı surat aramıyorum :D
ne?
İskandinav.
Onlarda seni bekliyor: :)
bekliyolarmış valla :D ilk adımı atan kıza kasar gözüyle bakmıyolar, çok kibarlar :D
İskandinav
iskandinav
İskandinav
TÜRK ERKEKLERİ 👊🏻
tabikide ben
İkisi de değil
esmer seviyosun heralde
Kesinlikle
pis ve kıllı görüntüleri midemi bulandırıyo benim
Hepsi öyle değil ama
koyu rengi kirlilikle bağdaştırdığımdan benim için hepsi öyle
kürt erkekleri
yok suriyeliler :D
turk :D
Hicbiri
Türk erkekleri
sen türk erkekleriyle takıl o zaman
Ben erkegim zaten
tamam türk erkekleri dediğine göre sen türk erkeklerini tercih ediyorsun? yoksa kadınlar adına konuşmazdın değil mi?
Ben niye türk erkeklerini tercih ediyim ülkede bu kadar yiğit delikanli varken niye alman erkeğine veya iskandiv erkeğini seciyorsyn
daha iyi, insancıl ve kültürlü oldukları için. kadın ve erkeği eşit gördükleri için.
Hepsi aynimi saniyorsun?
oran farkı. burdakilerin %10'u çomarsa türkiye'dekilerin %85'i çomar.
Peki ya bu orana nasil karar verdin ülkedeki %85 erkeği tanidimi?
iyimser bir orandı o. çomar olmayan türk tanımıyorum :D
Anliyorum peki ya daha iyi nasil oluyor gidip ulkelerinde yasadinmi nasil buna karar verdin inasancil olduklarina iyi olduklarina?
2 yıldır danimarkada yaşıyorum.. burda insana verilen değerin çeyreğini görmedim türkiye'de
Hmm anlıyorum peki ya bana birkaç ornek verebilirmisin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar