Arkadaşlar sizden ricam günah olduğu vs. hatırlatmamanız size kızmıyorum asla aslında doğru olan açılmamam ama bütün herşeyi düşnerek kararımı kesin verdim. Dediğim gibi istemeyerek küçük yaşta aile baskısı ile kapanınca belki de bilmiyorum ama şimdi açılma konusunda kararlıyım. Bunun nedeni ise şu giydiklerimin beni mutlu etmemesi diyebilirm. Beni bu süreçte neler bekliyor ne gibi zorluklar ya da ne gibi avantajları olucak açılmamın önerilerinizi bekliyorum :)
visnereceli83 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Madem şu anda açılma lüksün var ve problem olmıcak neden kapandığın gün bunu reddetmedin? Başörtüsü dediğin şey tessettürün son hamlesidir. Ondan önce kalbini kapatmak gereken şeyler vardır zaten. Ruhunu tessettüre sokamamış biri için baş örtüsü ağır gelir diye düşünüyorum ve o yüzden kararını destekliyorum. Ama keşke meseleyi avantaj/dezavantaj mevzusuna getirmeseydin. Keza bu konu bence böyle basit kavramlarla kıyasa tabi olucak bir konu değil. Ağırlığını ve manasını taşıyamayacağın bir şeyi benimsemiş gibi davranman çok aptalca zaten. O yüzden sen olduğun gibi görün ve o türbanı at kafandan biran önce.
39 Yorumla- +1 yıl
Kapandığım gün 13 yaşındaydım haliyle baskı altındaydım çocuktum. ama haklsın hak veriyorum sana desteğin içn de ayrıca teşekkür ederim... ağır olan yönünü inan çok tarttım düşündüm kararımı öyle verdim.. avantaj dezavantaj dediğim olay aslında sadece şuydu hiç açılmamış birisi hani pantolon bile giymemiş birisi buna nasıl ayak uydurur?
- +1 yıl
Biraz cerset yok aslında bende ani pardesüsüz dışarıya bile çıkmamış biris olduğum için..
- +1 yıl
şey burdan söylemesem sakıncası olur mu senin içn?
- +1 yıl
size yazamadım yeni üye olunca ben
- +1 yıl
Sana ulaşamıyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılKeske oncelikle herkes senin kadar cesur olabilse, ne guzel bir ozguvene sahipsin..
Ben acik biriyim, anne tarafim beni bir cok defa zorla kapatmaya calisti hatta dovdulerde. Ama ben kapanmak istemedim ve kapanmadim.. Acilmanin fazla zorlugu yok. Sadece basta cevrendekiler biraz yadirgar o kadar ama bunu da cok onemseme derim, onemli olan senin dusuncelerin cunku. Acilmakta hic bir kotuluk yok, asagida bazi bozuk insanlardan gelen yorumlar gordum, acildin diye karakterin degismez. Sen yeter ki gonlunden geceni yap.21 Yorumla- +1 yıl
gerçekten teşekkür ederim cesret verdiğin içn.. şimdilik kaarıım verdim umarım açıladabilrim ama bilmeidğim o kdr çok şey varki açıklıkla ilgli... bu arada sanırmı beni en iyi anlayabilcek kişi sensin burdaki kuzum
Kızlar Ne Diyor
25
+1 yılbence biraz cevrenden tepki alabilirsin ama bor sure sonra aliscaklari icin sorun olmaz sonucta bu senin kendi şahsi fikrin kendin yasiyorsun bu hayatı yanlis anlama zorla olcak isler degil bunlar gercekten isteyen kapali kalıyor zaten kapali olup ta neler yapan ici kotu insanlar var o eşarbın altına saklanan açık insanlardan beter insanlar var içinin guzelligi oldugu surece açık olmanin bir zarari olmadigini düşünüyorum açık olan kalbi temiz insanlar da var kapali olup edepsiz olanlarda var kapali olup acilan cok arkadasim var onlar da basta tepki gorduler ama sonra bisey olmadi yardımcı oldum umarım gonunlunden geçeni yap :)
04 Yorumla- +1 yıl
Oldun eevt süper oldu cesrtin
- +1 yıl
Ama benim açıklıkla ilgili bilmediğim o kdt çok şey var ki
- +1 yıl
ne gibi mesela konuşmak istersen ozelden de yardimci olabilirim
- +1 yıl
Çok sevinirim
+1 yılYa herşey kalpte bitiyo belki yine aile baskısı alabilirsin akrabalarından tepki alırsın ama bak okuyomusun bilmiyorum ama diyelim 1 e gidiyosun misal veriyorum bunu 2ye geçince yap veya yeni bir ortama gidiyosan falan daha kolay olur senin için veya çalışıyosan yeni bir iş olucaksa açıl dedikodun olur söliyim
26 Yorumla- +1 yıl
çok teşekükr ederim yaa anlayışlı yorumun için.. şöyle söliyim uni 1 e başlıyorum gelecek sene ve konyaya taşınyıoruz bu sene farklı bir ile yani ailemlede konuştum artık kendi kararını kendin ver dediler
- +1 yıl
Tamam işte süper yeni bir hayata başlıyosun sevindim
- +1 yıl
ama bilmedğim o kdr çok şey varki? sen açıksın ddemi bu arada
- +1 yıl
Evet açığım özelden yaz istersen yardımcı olabilirsem fikirlerimle olurum
- +1 yıl
Yazamıyorum ki ben
- +1 yıl
Benimde xper düşük yazamıyorum
Yadırgamam kimsenin de yadırmasını kötü bakmasını iyi karşılamam fakat boyle birşeyi desteklemiyorum da, 6 senedir tessettürlü bir kadının açılması hoş olmaz, hm kendi açından da rahat edemezsin, basın sureklı kapalı olduğunu için dışarı çıktığında bir boşluk olur, pantolon giydiğinde rahat edemezsin, dışarda dolaşırken belki özgüvenin bile azalabilir, senin hayatın senin tercihin, kapalı olmak ne kadar güzel bişey halbuki neden açılmak istediğini anlayamadım ne güzel kapalılıga alışkınken bide açıklığa alışmaya çalışman saçma bence ama dediğim gibi kendi hayatın nasıl rahat ediyorsan öyle yap, günah boyutunu zaten kendinde biliyorsundur.
00 YorumlaCevreden tepki alabilirsin ama burda önemli olan senin düşüncen mutlu olmadığın zorla olan şeyleri yaparak aslında kendi tabirinizle günah işliyorsunuz, sen yanlış yola sapma açık veya kapalı olmak problem değil, hayırlısı olsun
21 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim verdiğin cesaret için gerçekten... peki mm kıyafetleri benimseme noktasında zorlanırmyım çünkü ben pantolon la bile dışarı çıkmamış birisiyim uzun etek harici giymedim... bazı arkdşlrm kendini çıplak hissedersn bir süre falan dediler de
+1 yılBütün gözler üzerind e olacak aaa bu kız kapalı degilmiydi açılmış yazık olmuş gibi laflar edilecek bazen yan yan bakışları farkedeceksin arkandan konuşacaklar insanların gereksiz soğuk davranışları olacak yakın arkadaşlarında bile
15 Yorumla- +1 yıl
Ablacım sanırım bu konuda bir avantajım var yaşadığım ile taşınalı daha bir kaç gün oldu :)
- +1 yıl
O zaman avantajlisin evet daha kimse seni tanımıyor 😊
- +1 yıl
Peki destekliyor musun beni bu konuda?
- +1 yıl
Destekliyorum diyemem yanlış olur keşke açılmasan ama açılan arkadaşlarım var yadırgamıyorum diyim insanların kendi tercihi
- +1 yıl
anladım :) bu konu ile ilgli bir kaç srum daha olsa tecrübelerine de dayanarak :) vaktin varsa tabi
+1 yılbence açıl sen şort giy mini etek giy ac oranı buranı kızım sen önce kapalisin açık olsan neyse kapalı biri neden kendinj bozar kabak çiçeği gibi tabi gelen geçen sana yavsasın doğru aç aç
11 Yorumla- +1 yıl
bu tepki niye sölermisin sen açıksın bozuksun o zaman öyle mi
+1 yılBen karşı değilim açıkçası böyle şeylere senin kararın ama bir daha kapanma o zaman açılacaksan bir açıl bir kapan da garip oluyor
116 Yorumla- +1 yıl
Evet haklsın bir daha kapanmayı düşünmüyorum zaten hani kararım kesin, siz peki kapalı mısınız?
- +1 yıl
Hayır değilim
- +1 yıl
Peki zorlanacağım şeyler var mı bu konuda sence? kıyafet olarak mesela
- +1 yıl
İnsanlar eleştirir susturamazsın veya görüşlerini değiştiremezsin buna hazırlıklı olmalısın.. açılacaksan da alıştıra alıştıra başla öyle hemen şort vs giyme mesela
- +1 yıl
sanırım biraz destek almam gereken bir süreç bu hani hiç açıklığı bilmeyen birisi olarak
- +1 yıl
Ailen karşı mı
- +1 yıl
yok ikna ettim sadece açıklığı bilmiyrum ne giycem nasıl başlıcam vs.
- +1 yıl
Kısa kollu bir şeyler giyerek başla işte yani
- +1 yıl
aslında çok merk ettiğim şey var benm bu konu ile ilgili
- +1 yıl
Nedir
- +1 yıl
yani ne nerde nasıl giyilir vb gibi açıklıkla ilgli bir çok şey asında burdan sorayım mı bunları
- +1 yıl
Sorabilirsin tabii ki
- +1 yıl
Mesela bana açıklığı anlt desem ne dersin
- +1 yıl
Özgürlük bana göre.
- +1 yıl
Yazabilirsin
- +1 yıl
yazamıyorum ki yenü üye olunca :/
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılYeni bir ortama girmişse ve açılıyorsan sorun değil. Çabuk alışırsın.
110 Yorumla- +1 yıl
Anladım ablacım kıyafet olarak zorlanırmıyım peki
- +1 yıl
Cancağızım ben açık giyinirim ama onun da dozunu bilmek gerek. Etek boyuna kısa ise altına musun çorapla, etek boyuna uzunsa çorapsız kullanabilirsin mesela. Skinny tarzda pantolon giyersen kalçalarını kapatan üst giyersen ne çok dikkat çekersin ne sönük kalırsın. Maksat ben buradayım demeden tarzını ortaya koyabilmek.
- +1 yıl
Musun çorapla değil tabii mus çorapla olacak
- +1 yıl
senin gibi tecrbeli birisinden bunları öğrenmek iyi oldu abla valla peki senc ealıştra alıştra mı açılmalyıım
- +1 yıl
Sen bilirsin. Alıştırma dediğin zaten baş örtüsünü çıkardıktan sonrası kolay. Ben kararını öyle ya da böyle ver demiyorum, senin kararın. En zorlanacağın konu başını açman. Gerisi hikaye
- +1 yıl
başörtüsünü çıkardım bigün sadece aam asıl ben etek şort nasıl giyicem onu düşnyrm :/
- +1 yıl
İlk zamanlar zorlanırsın alışırsın
- +1 yıl
ne gibi bir zorlanma? peki
- +1 yıl
Herkesin sana baktığını zannetmek gibi olabilir
- +1 yıl
farklı bir his demek ki ya bu kıyafetlerle ilgli bir kaç soru daha sorsam sana abla olur mu
Milletin sevap-günah çetelesini tutan tiplerden uzak durduğun sürece hiçbir sorun yaşayacağını zannetmiyorum.
23 Yorumla- +1 yıl
Emin ol uzak duracağım zaten o yuzden yargılamayan insanlr vardır diye buraya yazdım sorunumu.. PEki kıayfet vb olarak zorlanırmıyım
- +1 yıl
Sen cinsellikte de gesiyosun demi 😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılbunlar hep etrafla kendini kıyaslamandan oluyor sana birşey diyemiyorum ailen sana bunun şuurunu veremediği için sorun sende değil onlarda aslında
13 Yorumla- +1 yıl
haklsın belki abla ama kararım kesin yani.. peki sen kapalı mısın
Cevap sahibi+1 yılevet ama kuran ı kerimde bununla ilgili çok ayet var oku onlar kendilerine yazık ettiler diyor sadece heves ve nefsine uyuyorsun
- +1 yıl
teşekür ederim peki
Gizli Üye(30-35)+1 yılTicari kayıp yaşadığın için mi açılıyorsun niran ünsal gibi
11 Yorumla- +1 yıl
bişy demiyorum sana...
+1 yılTabiki de tercih meselesi bende kapaliyim çok memnunum. Toplum tarafından acık bir insanin kapanmasi yadırganmaz ama kapali bir insanin açılması eleştiri alır. İnşallah hakkında hayirlisi olsun kardeşim
00 Yorumla
+1 yılayni yastayiz bnd kucuk yasta kapandim 13 yasindydm her kapanmada bole surecler oluyor ama tesettür arastirirsan anlamini vb. seyelri bence sevecegini dusunuyrm ve acildinda saadece sunu bil her yaninda tesetturlu biri oldunda lafi sana sokacaklar
01 Yorumla- +1 yıl
aa demek sende kapalısın kuzm :)
+1 yılsonuçta dinde böyle bir zorlama yok. zaten küçük yaşta olunca böyle olur. benim en yakın arkdasm da da öyle oldu. karar senin kararın saygı duyulması gerekiliyor bence
00 Yorumla
+1 yılinsanların şaşkın bakışları ve iğneleyici lafları
ben kapalıyım ama tahminen öyle olacaktır hakkında hayırlısı kardeşim04 Yorumla- +1 yıl
Kapalı olarak beni anlyrmusun gerçekten bu konuda
- +1 yıl
evet önyargılı olmamaya çalışıyorum sende haklısın aslında 😊 bu bir seçim sonuçta 😇
- +1 yıl
tabi ki de 🤗
- +1 yıl
Şey nasıl olcak 🙈
Gizli Üye(25-29)+1 yılben de zorla kapandim babam hocam.. keske acilabilsem ama ömür boyu onun istediği gibi kapalı olucam sanırım
12 Yorumla- +1 yıl
Bence cesrtlenmelisin sende
Cevap sahibi+1 yılevlenince belki olur..
ama acil bence benim ailem izin verse acılırdim kimseyi takma
+1 yılsende güzel güzel giyinmek saçını yaptırmak istiyorsun özgür olmak istiyorsun.
00 Yorumla
+1 yılben de kapanmayi dusunuyorum
15 Yorumla- +1 yıl
tam tersi öyle mi
- +1 yıl
aynen , hayırlısı olsun hepimiz icin.. onemlinolan kapalilik ya da aciklik degil, cevremize ve kendimize karsi iyi ve yarrli bir insan olabilmek
- +1 yıl
aslında ikimzd ebrbrmze merk ettklerimz knsnda destek olabilr bu konuda bilyrmsun
- +1 yıl
olabilir:):)
- +1 yıl
ne duruyoruz o halde hadi :)
+1 yılneye özendin kucuukken peki
13 Yorumla- +1 yıl
küçükken değil şimdi özeniyorum desem
- +1 yıl
ozenilcek bişey yok aslında herkes birbirinin kopyası
- +1 yıl
neden ama bir dar kot giymeye özenmezmi insan basit bişey ama
+1 yılailen akrabalarin seni kinayacak
13 Yorumla- +1 yıl
Peki kıyafet olarak zorlanacak mıyım?
- +1 yıl
zorlanacağını pek zannetmiyorum zaten açılmayı kendin istiyorsun
- +1 yıl
istiyorum ama hiç alışık değilim
Bu konu da seninle konuşabilirim. Mesaj atamadım sana. Sen bana atabilir misin?
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah akıl fikir versin. Yanlış yola saptırmamasın
15 Yorumla- +1 yıl
neden? sen saçların gözüküyo diye yanlış yolda mısın yani?
Cevap sahibi+1 yılBen senin gibi kapanıpta açılmadım.
- +1 yıl
Peki teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılBide kos kocaman 6 yıl geçmiş. 6 yıl boyunca mı kapalılığın sana göre olmadığını idrak ettin? Oyuncak mı canım bu
- +1 yıl
aile baskısı demiştim canım okumadın mı ve küçktüm 6 sene önce 13 yaşındaydım
+1 yılinsanların tepkisini toplarsın
19 Yorumla- +1 yıl
hangi anlamda?
- +1 yıl
yani ben görüşüne saygı duyuyorum ama açılınca insanların tepkisini toplarsın yani
- +1 yıl
yaşaadığım ile yeni taşındım aslında... burda beni tanıyan kimse yok
- +1 yıl
bilmem sen nasıl istersen senin inancın senin hayatın
- +1 yıl
peki sence açılma olayını neler giyerek yapmalyıım
- +1 yıl
şu anda ailen kızmaz mı açılsan
- +1 yıl
yok konuştuk ikna ettim
- +1 yıl
o zaman kimseyi ilgilendirmez açıkçası açılman
- +1 yıl
teşekkür ederim
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 405 cevap paylaştı. kapalı çok tatlisin
01 Yorumla- +1 yıl
Gerçkten mi
Yazık
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 6 senedir tesettürlüyüm, şimdi açılmaya karar verdim beni bu süreçte neler bekliyor? (Ayrıntılar detayda) ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar