anne-baba-kardeş dışında doğru bir tespittir ama akrabanin iyisi, iyi günde düğünlerde belli olmaz kötü günlerde yanınızdaysa belli olur kanımca En iyi akraba küs akrabadır
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın kardeşim
+1 yılAynen hepsini sildim dediğin
19 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Hiç yapmadığım şeyleri yapmış gibi herkesin ağzında dedikodu yok kumar oynamışım pişti bile bilmem yok karı kız falan ama beni bilen biliyo sözüm meclisten dışarı öyle kilasik vakalar işte
- +1 yıl
Biraz ailevi sıkıntılar oldu düşmeye gör bir sürü ad takan oluyo ama hepsiyle ahirette hesablasicam
- +1 yıl
Aynı durumları bende yaşadım maalesef. uzak durmak en iyisi.
- +1 yıl
Kesinlikle benim arkadaşlarım akrabalarım dan daha iyi Vallahi de samimiyet var en azından kötü günümüzde hep Onlar vardı
- +1 yıl
Haklısın kardeşim, kan bağı var diye kansızlığın lüzumu yok. Herkes bakacak işine.
- +1 yıl
kesinlikle Kardeşim Millet bizi yumuşak başlı görünce dahada cesaret alıyorlar ben naptim alayına ver yansın Boş veeer değmez aslında uğraşma ya it ürür kervan yürür relax
- +1 yıl
Adamsın kardeşim.
- +1 yıl
Eyvallah kardeşim benim sende öylesin Bizim işimiz kalite ucuz mallarla işimiz olmaz:-):-)
+1 yılŞirket kurdugumuzda aç köpekler gibi dibimizden ayrilmadılar. Ne zamanki işler kötü gitmeye basladi kimse kalmadi etrafimizda.. Akraba değil onlar akbaba..
21 Yorumla- +1 yıl
Akrepte olabilir
+1 yılOhoooooo bir suruler kitapsizlar 😄
110 Yorumla- +1 yıl
O kadar da değildir:D
- +1 yıl
Oyle oyle. bir duzune 😂
- +1 yıl
Helallik verir misin isteseler?:D
- +1 yıl
bak bunu hic dusunmemistim. Burdan gelecekte benden helallik istemeyimdusunen akrabalara sesleniyoorum!! ISTEMEYINN 😂😂 cunku helal etmemek pek tarzim degildir ama edemem de onlara
- +1 yıl
Mesela ahirette cehenneme girip girmeyecekleri senin helallik vermene bağlı olsa yinede vermezmisin iyi düşün :D sen ne acımasız bir şey oldun böyle:D
- +1 yıl
Tamam yahelal olsun da bende de uzak dursunlar o zaman 😂
- +1 yıl
Bak büyük insan olmak böyle bir şey işte:)
- +1 yıl
Yaa estafeullah😂😅
- +1 yıl
Tsklerrr
- +1 yıl
Rica ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bu biraz övünmek gibi olucak ama akrabalarımda ailemde benim herzaman iyiliğimi isterler, Sinsirellalar çevremde fazlasıyla var akrabaya sıra gelmedi
11 Yorumla- +1 yıl
Akrabalarıyla sorunları olmayan insanlara denk geldikçe çok mutlu oluyorum, o kadar yorumların arasında en fazla 1-2 kişi vardır akrabalarıyla sorunları olmayan. Senin gibi birinin akrabalarıyla sorunları olması çok büyük haksızlık ve adaletsizlik olurdu diye düşünüyorum.
Gerçekten çok doğru. Keşke akrabalarımı 2 leğene takas edebilsem. Onlar bile daha işe yarar. 🙄
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim. Takas yapabilirisn ama üste para vermen lazım, öyle 2 leğeni hayırsız akrabalara takas etmek kolay değil :D
+1 yılBen herkes iyi olsun derim; benim hakkımda kim ne düşünüyorsa umarım kendi başına gelir. Hayat bumerang gibidir
13 Yorumla- +1 yıl
Bana yaptğı şeyler , döndü dolaştı kendi başına geldi dediğin durumlar oldu mu hiç?
- +1 yıl
Takip etmem Allah'ın imtihanından şüphem Yok. Biliyorum bir gün herkes yaptığını bu dünyada görecek.
- +1 yıl
Öbür tarafta da görecek sen hiç merak etme :D
kuzenlerim basi cekerken, annemin kuzenleride sira bekliyor. lanet olsun tum kuzenleree
11 Yorumla- +1 yıl
Çok sinirlenmişsin, umarım elinden bir kaza çıkmaz ramazanda:D
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,2b cevap paylaştı. Abartmayalım dedim. Herkes kendi cabbasında doğru yolda olur inşallah
11 Yorumla- +1 yıl
Amin İnşallah
Artık düğün ve cenazelerde bir araya geldiğimiz, tahammülü mecburi insan zümresi:)
17 Yorumla- +1 yıl
Gidermisiniz o düğünlere :D
- +1 yıl
Her iki durumdada görünce moralin bozulmaz mı, ben sevmedğim insanlarla aynı ortamda bulunmam:D
- +1 yıl
Yani 3-5 kişi yüzünden yüzlerce insandan uzak kalmayayım diyorsun. Mantıklı
- +1 yıl
Tebrik ederim çok doğru düşünüyorsun.
+1 yılDüsmememi isteyen akrabam var mı bilmiyorum vardır İnşallah
19 Yorumla- +1 yıl
İnsan bilmez mi var mı yok mu
- +1 yıl
Hepsi düsmememi istiyor olabilir taş çatlasın birkaç kişi çıkar iyi olmamı isteyen
- +1 yıl
Sende ona göre tavır sergiliyormusun
- +1 yıl
Yok bu devirde herkes birbirinin düşmesini gözlemiyor mu zaten
- +1 yıl
Bazı kişiler istiyor evet
- +1 yıl
Kendimi de kötü hissettim iyidir akrabalarim benim
- +1 yıl
Benim yüzümden :(
- +1 yıl
Senin suçun yokki 😊 üzülme zaten niye suçun olsun ki
- +1 yıl
Ne bileiym konuyu açıp hatırlattım ya
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1 tane halam var çok kötü bir insan tüm kötülere bedel, öyle demek istemiyorum ama nefret ediyorum ondan
11 Yorumla- +1 yıl
Öyle halayı akrepler ısırsın :D
akraba degil akbaba baba tarfindan amcamin 400 bin borcu var babama 6 senedir verrcek mirasdan ana tarafinda kalakn tum mal dayi aldi 3 kiz bekliyo halen mal 2 tarafda cekemeyen insan dolu
10 YorumlaCebinde paran varsa akraban da var arkadasinda simdi akraba felan yalan hepsinin gozu para pul
En iyisi tek tabanca12 Yorumla- +1 yıl
Adamın önde gidenisin
+1 yılAkrabalik degil o akbabalik hepsi cikar pesinde kosuyor sevdigim cok nadir bijac akrabam var onun dışı fasa fiso
21 Yorumla- +1 yıl
Bir kaç tane kaldıysa, yeter.
Gizli Üye(36-45)+1 yılakraba akreptir hep kıskanır daima hor görür her zaman düşmeni bekler :D
13 Yorumla- +1 yıl
Ne yapmak lazım bu akrabaları, kaynar kazana atıp akbabalara vermeli mi?
Cevap sahibi+1 yılbence takma hatta hiç umursama :D
- +1 yıl
:D:D
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 11,7b cevap paylaştı. En yakınım bile olsa cahil zararlılarla araya sıkı mesafeler koyarım. Yıpratmaya çalışanın haddini fazlasıyla bildiririm.
10 Yorumla
+1 yılAkrabalık ilişkilerimiz bozulmadı çok şükür. Acıyorum öyle insanlara.
10 Yorumla
+1 yılonu bilmiyorum ama çekemeyen ve kötülüğümü istediğini sezdiğim sözde arkadaşlarım var
10 Yorumla
+1 yılİstedikleri kadar ayağa kaldırsınlar takan yok
13 Yorumla- +1 yıl
Takmamayı başarabiliyorsan, onlara verebilecek en büyük cezadır
- +1 yıl
Ölemi dersin
- +1 yıl
İvet
+1 yılOlmaz olur mu tabiki var..😒
14 Yorumla- +1 yıl
Bari sende olmasaydı iyiydi
- +1 yıl
Ben eksik kalmak istemedim..😅
- +1 yıl
Başka gelen yoksa, hep beraber çekemeyen akrabalara haçlı seferi düzenliyoruz
- +1 yıl
Tamam..😅
+1 yılakrabam yok..
hepsini sildim..11 Yorumla- +1 yıl
Adamın dibisin
+1 yılKesinlikle çok doğru bir söz. 👏👏
13 Yorumla- +1 yıl
Var galiba çekemeyen akraba:D
- +1 yıl
Ohoo yığınla 😂
- +1 yıl
Geçmiş olsun o halde:D
+1 yılvar ya çok acımasızlar hiç sevmem onları
10 Yorumla
+1 yılakraba akrep nerde görsen hemen terket
10 YorumlaBoyle akrabalarim yok
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 382 cevap paylaştı. var amcamin esi ve kizi
10 Yorumla
+1 yılVarr
11 Yorumla- +1 yıl
Kara liste yaptın mı :D
+1 yılYok diye biliyorum
13 Yorumla- +1 yıl
İyi düşün vardır kıyıda köşede birileri:)
- +1 yıl
Eminim yok
- +1 yıl
Piki
+1 yılVar.
10 Yorumlavardir kesin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCokkk
10 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar