Atipik otizmli kardeşim var. Nasıl davranmalıyım?

Arkadaşlar 5 yaşındaki erkek kardeşime atipik otizm tanısı koyuldu. %40 engeli varmış. Kendimi çok kötü hissediyorum. Elimden ne gelecekse de yapmak istiyorum. Atipik otizm Eğitimle ve ilgiyle biraz olsun azalabilirmiş. Nasıl yaklaşmalıyım ona karşı. Iyi bir abla degilim. Bunu degistirmek istiyorum.
Atipik otizmli kardeşim var. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla