Erkeklerin ev işi yapması, daha mutlu olmasını ve aile içi tartışmaların azalmasını sağlıyor! Bir evde iş bölümü nasıl olmalı?

Eskiden beri kadınlara yüklenen ev işi sorumluluğu sizce doğru mu? Bir işin cinsiyeti olamayacağı görüşündeyim. Zaten düşünceli bir birey de yardımcı olmaya çalışır. "Erkekler ev işi yapamaz" gibi bir fikir de olmamalı. İsteyen erkek, bir çok kadından güzel ev işi yapabilir.
Konuya gelecek olursak; ev işi yapan erkekler daha mutlu oluyor, yapmayanlar ise içten içe suçluluk duygusu besliyormuş. Aynı zamanda erkeklerin ev işi yaptığı bir evde, aile içi tartışmalar azalıyor.
Erkeklerin ev işi yapması, daha mutlu olmasını ve aile içi tartışmaların azalmasını sağlıyor! Bir evde iş bölümü nasıl olmalı?
Bugün nedense erkeklere iş yaptırasım geldi galiba. 😄
Sizce bir evde iş bölümü nasıl olmalı? Ev işi görevini erkekler de üstlenmeli mi?
Erkeklerin ev işi yapması, daha mutlu olmasını ve aile içi tartışmaların azalmasını sağlıyor! Bir evde iş bölümü nasıl olmalı?
Cevapla