Evlatlıkmışım. siz olsanız ne yapardınız?

3 mayısta evlatlık olduğumu öğrendim. annem ben küçükken öldü. ve yıllardır babamla yaşıyorum. bir abim varmış lisedeyken aile dostu diye tanıştırmışlardı. o beni biliyormuş. Ama derslerim etkilenmesi diye söylemediler. Öz ebeveynlerin karşılarına çıkıp ölümüne hakaret etmek istiyorum. ama benim babam gibi bir adamın kızına yakışmaz ben düşmanıma bile çiçek uzatacak kadar merhametli büyüdüm. siz olsanız napardınız. Ayrıca bu adamın ikinci eşinden iki oğlu ve kadının da ikinci eşinden bir kızı var. yani bir tek beni çatılarınıne altına sığdıramamışlar.

Evlatlıkmışım. siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla