Teksas/Tommiks çizgi romanları neden hoş karşılanmıyor ?

Arkadaşlar bazılarınız biliyorsunuzdur , meşhur Teksas/Tommiks çizgi romanlarını. Bu çizgi romanlar Türkiye'de pek hoş karşılanmaz. Annem küçükken bana okutturmazdı , hocalar okutmayın derdi. Bunlar savaşlı , vurdulu kırdılı olmasından ziyade başka bir mesaj veriyor olmalı diye düşünüyorum. Hatta bir ara Türkiye'de yasaklanmış. Asıl sebebini bilen var mı?
Teksas/Tommiks çizgi romanları neden hoş karşılanmıyor ?
Cevapla