Arkadaşlarımla küstüm çok yanlizim ne yapmalıyım?

Oncelile Merhaba. Bizim üçlü oldugümüş bir arkadas gurubumuz var. Ama ben hep üçüncü kisiyim. Gerçekten artık katlanilamaz bir notkatadayim. İkili yapılacak bir şey oldugunda her zaman ikisi oluyor. Sinofta İkisi yana yana oturuyor. Kulüp seçilecek ikisi aynı klupte oldu. Bir odev var hoca iki kişi olsun dedi o ikisi birlikte oldu. Buna benzer şeyler. Bana karşı kötü davranmiyorlar ama ikili bir şey olduğunda her zaman yanlız kalıyorum. En son geçen okul nobetcisi olacaktık. O ikisi yine birlikte oldu. Bende en sonunda sinirlendim ve dedim ki " siz her zaman birlikte oluyorsunuz ben her zaman yanlız kalıyorum " dedim ve arkadsalrimdan biri bana" biz her zaman daha yakındik bu her zaman boyleydi". Dedi ve cok cok uzuldum. Arkadaşlarım daha onceden de tanisiyorlardi. Ve bunu soyleyen arkadaşımın diğerini benden çok sevdiğini zaten biliyordum ama geceler çok kırıldım. Artık üçüncü kişi olduğumu kabul ettim. ama Dün de arkadaşımı aradım disarı cikalım dedim. Çıkamam felan dedi bende tamam dedim. Sabah aradim konuştuk ve bana diğer arkadaşımla olduğumu söyledi. Dışarı çıktılar ve bana haber vermediler çok üzüldüm. Bende kizdim felan şu an küs gibiyiz. Pazartesi okula gidince ben ne yapacagim bir taktik verin zaten gelecek yıl okulumu değiştiricem buna katlanamam daha fazla ama su iki ay içinde ne yapmalıyım okulda başkalarıyla yakın degilim inek bir öğrencide değilim ki ders çalisayim lütfen bir tavsiye verin.
Arkadaşlarımla küstüm çok yanlizim ne yapmalıyım?
Cevapla