Arkadaşlarim tarafından yanlizlastiriliyorum ne yapmalıyım?

Lütfen bana yardımcı olun niye bukadar taktım bilmiyorum 32 yaşındayım bu yaşıma geldim ilk defa boyle bişey yaşıyorum. yakin zamanda başka bir şehire taşındım eski oturduğum yer bir arkadaş grubum vardı çok yakindik yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu bir arkadasimla bazı sebeplerden dolayı tartıştılar diğer iki arkadaşim ve 1arkadasim arasında kaldım ama dengeyi sağlamaya çalıştım küs değillerdi ama barışıkta değillerdi ama nedense ben taşındıktan sonra daha samimi oldular sanki hiç bişey yasamamislar gibi.7aydir taşındım ama ne geldiler ne gittiler çok samimi olmadığım komsularm bile geldiler evime ama onlar gelmedi altlarinda arabaları var 1saatlik bir mesafedeyim isteseneler gelirler ama belliki istemiyorlar. birak gelmeyi eskisi gibi beni aramiyolar sormuyolar geziyolar birlikte cagirmiyolar. hayir en çok neye sinir oluyorum o disladiklari arkadaşımın yanına ben oldum onlar arkalarını döndüklerinde ama o bugün onlarin dibinde dolanıyor. sizcr hesap sormalimiyim yoksa hiç umursamadan devam mı etmeliyim... Acill cevap verin bu durum çünkü beni çok mutsuz ediyor

Hesap sormalimiyim
Umursamamalimiyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlarim tarafından yanlizlastiriliyorum ne yapmalıyım?
Cevapla