Dinden gittikçe uzaklaştığımı hissediyorum ne yapmalıyım?

İslam dinine mensubum. Ailem çok dindar ama ben maalesef usengecligimden ibadetlerimi yerine getirmiyorum. Cunup geziyor gibi hissediyorum işlerim yolunda gitmiyor, depresif bir hal aldım daha çok isyan ediyorum. Dine nasıl yaklaşabilirim. Allah'ımı çok seviyorum ama bir o kadar da usengecim. Şeytani nasıl başımdan kovabilirim?
Dinden gittikçe uzaklaştığımı hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla