Sizce Zenginlik ya da Fakirlik Allahtan mı geliyor yoksa Kuldan mı?

Kimileri zenginliği ya da fakirliği Allah verir diyo.Kimiside diyo ki yeryüzünde herkese eşit bir nimet var,birileri payını daha büyük alarak diğerlerine üstünlük sağlıyo diyo siz bu konuda ne düşünüyosunuz ?

Not:Provakatörlük yapmadan saygı çerçevesi içinde kalalım arkadaşlar
Güncellemeler
+1 yıl
Örnek vererek gideyim arkadaşlar.''Fabrikatör birisi zengin,oğluda zengin,torunuda zengin''


Fakir çoğunluğu babasıda fakir,oğluda fakir kalıyo''
Sizce Zenginlik ya da Fakirlik Allahtan mı geliyor yoksa Kuldan mı?
Cevapla