Bizim nesiller boyu zengin bir ailemiz olmuş ama babamlar iflas etti. Süreç olarak uzun bir zaman diliminde oldu. Kendi çabamla az bir zenginlik yaşadım ama bende iflas ettim. Sanırım iflas etmek kalıtsal bir şey. Umarım tekrar daha çok zengin olurum.
Benim babam babadan zengin ama benim babam calisarak maddi durumunu daha iyi etti bende babadan ama okulum bitti kendi ayaklarimin uzerinde durmak daha iyi benim icin kalitsalda olabiliyor calisarak ta oluyor
Babam fakirmiş zaten ziktirip gitmiş annem de fakir dolayısıyla okumak parayla dolasıyla bizde fakir olduk yani bi işe girip çalışsanda bi yere de gelinmiyo bu ülkede