Ağlarken yalnız kalmak mı, hep beraber ağlamak mı?

Yapılan bir araştırmaya ağlamak, çevremizdeki insanlara duygusal halimizi göstermenin bir yolu ve böylelikle de yardımlarını talep ettiğimizin bir göstergesiymiş. Siz ne düşünüyorsunuz?
Ağlarken tek başıma kalayım mı dersiniz, yoksa bütün dostlarım da benim yanımda olsun, benimle beraber ağlasın mı dersiniz?
Ağlarken yalnız kalmak mı, hep beraber ağlamak mı?
Ağlarken yalnız kalmak mı, hep beraber ağlamak mı?
Cevapla