Yapılan bir araştırmaya ağlamak, çevremizdeki insanlara duygusal halimizi göstermenin bir yolu ve böylelikle de yardımlarını talep ettiğimizin bir göstergesiymiş. Siz ne düşünüyorsunuz? Ağlarken tek başıma kalayım mı dersiniz, yoksa bütün dostlarım da benim yanımda olsun, benimle beraber ağlasın mı dersiniz?
Ağlarken yalnız kalmak mı, hep beraber ağlamak mı?
Ben başkalarının yanında aglamaktan nefret ediyorum onların bana uzulmelerini istemem ya da acimalarini ve insan tek başına ağladığında kendini daha bir özgür hissediyor