Başkalarının yanında ağlar mısın? Yanında biri varken ağlamak seni güçsüz hissettirir mi?

Selamm🥳🥳

Bende diyorum niye ağlak bişey değilim meğersem burcumdan ötürü duygusuz mikrop bişey olmuşum sjjs

@VişneliBrowni_ bebek boşuna ağlıycam şimdi falan deme daha inanmıycam sanada jsjs

Başkalarının yanında ağlar mısın? Yanında biri varken ağlamak seni güçsüz hissettirir mi?
Başkalarının yanında ağlar mısın? Yanında biri varken ağlamak seni güçsüz hissettirir mi?
Cevapla