Selamm🥳🥳
Bende diyorum niye ağlak bişey değilim meğersem burcumdan ötürü duygusuz mikrop bişey olmuşum sjjs
@VişneliBrowni_ bebek boşuna ağlıycam şimdi falan deme daha inanmıycam sanada jsjs
“Asla ağlamayacak veya başkalarının önünde savunmasız görünmeyecek” üçlüsü:
— 13. Burç (@13burctahmin) September 22, 2022
- ASLAN
- OĞLAK
- KOVA

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Ağlayamam
Bebek beni bilmiyo musun bende Şahikacılık var gözyaşlarımla kandırırım adamı ben benim manipüle aracım 😂😂
Bak bak bide utanmadan söylüyor, fino köpüşü seni aynısını banada yapıyon bazen normalde sana köpek hain pis karı kandırıkcı demem lazımdı ama hadi fino köpüşü diyorum kıyamadım shsh
Noo sana bir şey yapmama gerek yok çünküsü sen zaten bana kıyamıyooon😂 senin kıyamadığın bi Hazel bi de ben varım 🥳
Bak yine doğru dedin diye şaapmıycam shsh
En son ne zaman ağladığımı hatırlamıyorum. Yanımda birisi varken ağlamam.
Allah ağlatmasın
Çok fazla ağlamasam da yerine göre olurdu olsaydı..
Çok samimi olduğum, ya da duygularımın yoğun olduğu biri ise dayanamam.
Ağlayamsm kolay kolay bilmiyorum burctan dolayı mı.
Çok dolu değilsem başkalarının yanında ağlamıyorum bence zayıf göstermez insanlık hali
Her ne kadar ağlamak, gülmek kadar doğal bir eylem olsa da başkalarının yanında ağlamam..
Normalde ağlamıyorum ki başkasının yanında ağlayayım.
Ben sadece emocilerde ağlarım 😪
O da yalağn
13 14 senedir aglamadım
13 14 sene önce neye ağladın
Başkalarının yanında ağlamam.
Yok yalnızkende ağlamıyorum zaten
Ağlamam
Hiç umursamam