Ben diyorum hadi bakalım. Tabi estetik param yok o ayrı.



estetikliler klonlanmis koyun gibi hep birbirine benzer. guzel olsa bile ozel olmuyor o güzellikleri. hem de yasi +35 diye dusunuluyor. bence farklilik daha güzel ve akilda kalici.
Allaha cok şükür elim yüzüm düzgün kendimi begeniyorum estetik falan yaptırmam ben 😂😂
Haksızlığın boyutunu günden güne aşıyorsunuz kızlar. Adam kandırmaya girer bu yasalaşsın suç olsun 😂
Kız bir dudak bir burun yapmış 😊😊bizim kilere estetisyen yetmez 😂😂😂
Dudak burun mu? Çene, dudak, burun, alın, badem göz, Kirpik, diş sayim mi daha..
Oooo bizim kızlarla uğraşmazlar😂😊
Cevap
7Cevap
Ya buna masraf yapicagima yeni bir insan kopyalatirim daha ucuza mal olur :) Bundan daha guzel olur.
sıkıntı yok ya 2 milyon dolarcık tutar daha güzel ve Seksi olman için ne var bunda 😂😂😂
Nee gerek vaar ki heerkesiin ayri bir güzelliyi vardır beyene zaten oyle beyenmiştir birazda güzelliyini beyenmiyo oluyosun
Estetiğe ihtiyacım yok 💁💁
bayağı bir inşaat malzemesi gitmiş buna
Yaşını büyük gösteriyor bu bı eksi mesela
Dışarda gezen her 2 kızdan 1i kylie zaten artık.
gelde orjinal kiz bul :)
Müge Uzel gibi olabilirim
Ben.
sağdaki bomba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar