Kendall Jenner’in estetiğim yok demesine ne diyorsunuz 😂😂 ?

Yüzüme hiç estetik ameliyat yaptırmadım. Hiçbir ameliyatım yok. Yemin ederim. Alnıma iki kez ‘bebek botoks’ yaptırdım. Enjekte ettirdiğim tek şey bu” dedi. Eski fotoğrafları sorulduğunda “Ben de bakıyorum. Sanki burun estetiği yaptırmışım gibi geliyor. Fotoğraflardaki ben olmasam ben de estetik yaptırdığıma inanırdım” Demiş 😂😂

Kendall Jenner’in estetiğim yok demesine ne diyorsunuz 😂😂 ?
Kendall Jenner’in estetiğim yok demesine ne diyorsunuz 😂😂 ?

Ağam bizle eğleniyii 😂bunların kardeşler olarak IQ ları düşük o kemerli burun dolguyla mı düzeldi ya da o mercimek gibi küçük gözler dolgu ile mi büyüdü? Dudağı saymıyorum bile hiç estetiğim yok deme bari tamam taş gibi gacı ama yüz nakli olduğu aşikar gerçi vücut bile estetik

Kendall Jenner’in estetiğim yok demesine ne diyorsunuz 😂😂 ?
Cevapla