
peki siz fazla samimiyet tez ayrılık getirir sözüne katılıyormusunuz?

Katılıyorum. İnsan sevildiği ve saygı duyduğu yere fazla gidip karşı tarafı rahatsız etmemeli. Herkesle aramıza belli bir mesafe koymakta fayda var.
Samimiyet arttıkça önceden görülemeyen batmayan ince ayrıntılar göze batmaya başlar
+1 çok haklı bi yorum
Galiba bıkıyor insanlar muhabbet etmekten, ben sıkıcı bir insanım mesela, sıktım galiba karşı tarafı diye düşünüyorum
İnsanlar empati yapmayı öğrense herşey daha güzel olur diye düşünüyorum.
Teşekkür ederim günaydııııınnn :-)
Günaydın denk gelmenin bu kadarı 😊
Aynen :-)
Soru bile anlamış yani 😊
Doğru diyorsun anlamış bak :-)
Ama anlamayan birileri var
😊😊
Ben mi anlamadım :-)
Aynen 😊
Nerden atlayayım minare iyi mi :-)
Sen bilirsin 😊
Tamam minaredeyim ben EYVALLAH :-)
Peki 😊
:-) .
Katilmiyorum. Samimiyetle suyunu cikarmayi karistirmamak lazim.
Arasinda cok ince bir nokta var ama.
Cevap
4Cevap
He valla fazlasıyla bunu herkese karsı kullanıyorum öz amcam bıle kızm telimi nie acmıyorsun dıınce fazla samimiyet tez ayrılık diorum 😊
Hemen hızlı bir şekilde samimi olmak , tanımadan herşeyi konuşmak büyük kavga ve geçimsizlik. yapabilir
vıcık vıcık olmuyorsanız hayır.
cok sevıyorsanız zaten ayrılık gırmez sıkılacaksan tez ayrılırsın
Alakasız.. samimiyet iliskinin temelini daha guvenli ve saglam olmasini saglar..
evet katılıyorum maalesef
vıcık vıcık bı ilişki sonu hüsran hermzan
kesinlikle katiliyorum!
Bence insanindan insanina degisr
katiliyorum..
katılıyorum
Doğru söz
Katılıyorum
katılıyorum
Evet katılyorum
Haklısın
Evet.
Maalesef ki evet
kesinlikle doğru
aynen öyle.
Kesinlikle dogru.
ilişkiye bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar