Sevgilim doktor ben hemşireyim. Birbirimizi seviyoruz ama ben kendimi onun yanında böcek gibi hissediyorum?

Sevgilim doktor ben hemşireyim. Birbirimizi seviyoruz ama ben kendimi onun yanında böcek gibi hissediyorum. Tamamen statü yüzünden bu hissim. Onun bu yönde söylediği tek bir şey yok. Ne yapmalıyım ben? Ayrılık mı çözer bu sorunumu yoksa bir öneriniz olur mu bana?
Sevgilim doktor ben hemşireyim. Birbirimizi seviyoruz ama ben kendimi onun yanında böcek gibi hissediyorum?
Cevapla