Sosyal medya kullanmayan kişilerin asosyal sanılması?

Dün otogarda yaşamış olduğum olay. Eski okulumdan tanıdığım ama samimi olmadığım biriyle karşılaştım. Sohbet ettik biraz sonra gitmeme yakın ıg nickname sordu. O tip sosyal medyayı kullanmadığımı onun yerine 1-2 forumda takıldığımı söyledim.Çok asosyal olduğumu söyleyip msn falan hala kullanıp kullandığımı sordu arayla. Çıldırmamak elde değil, bunu daha önce de yaşamıştım herkes böyle mi düşünüyor?
Sosyal medya kullanmayan kişilerin asosyal sanılması?
Cevapla