Sosyal medya kullanmayan insan neden garipseniyor? Sizin bu konudaki fikriniz ne?

Ana medya kanalları, uygulamaları kullanmayınca ya garipseniyor ya da varda söylemiyormuşuz gibi tepki veriyorlar 2 yıl kullanmayı denedim ama beni sarmadı önceside hesaplarım yoktu (KS hariç)

Sosyal medya kullanmayan insan neden garipseniyor? Sizin bu konudaki fikriniz ne?
Cevapla