Bilemedim yar bilemedim (akustik gitar sesleri ve ben ufka bakarım )
Şaka yapmak ile dalga geçmek arasındaki fark nedir?
Şaka yapmak ile dalga geçmek arasındaki fark nedir?
şaka işin içinde espri olup şakayı yapılanı kırsada içinde hakeret ve rencide edici nokta bulunmayan durumdur.ama dalga geçme o kişiyi rencide eder ve kişiliğine yapılan bir saygısızlıktır.
şaka yapmak karşı tarafın kaldırabileceği ve gülümsetebileceği bir mizahi anlayıştır ama dalga geçmek karşı tarafı küçük düşrmekten başka birşey değildir
şaka yapmak şaka yapıyorum ayağına dalga geçmektir.esasında şakasınada dalga geçeriz karışık bir mevzudur kalple ilgilidir
Giriş bölümün çok güzel, gelişme bölümünde afallamışın, sonuc olarak şu an hazır degilsin .
neye hazır değilim :))
Bak sanırım sende yapılan her yoruma, yada yaptıgın her konuşmada diyalog kurdugun insanlara şüpheyle yaklaşma fobisi oluşmuş, nitekim yaptıgın konuşmalar ve yazılarla dalga gecildiginimi düşünüyorsun, ne kadar dogalsın o kadar tın anlıyormusun, o ince çizgiyi kestirmek senin elinde şaka ve dalga geçmek arasındaki, farkı anlayabilirsin.
Cevap
10Cevap
Şaka yapmak, şaka yaptığın insanı da güldürmeli
dalga geçmek karşındaki insanı kırabilir. Dozu önemli
şaka yapmak karşındaki anlıyorsa şakadır.
anlamıyorsa kelkenesse dalga geçmek anlıyor. dün başıma geldi:S
Türkçe meali nedir kelkenesse nin.Futbolcu ismi gibi:):):
kelkenes bi çeşit balıktır.
Dalga gecmek seni kücümsemektir, seni begenmemektir ve birazda kiskanmaktir :)
Saka yapmak kötü degildir, sevgisini göstertir, cünkü sevmedigi kisiye saka yapmaz kimse :)
Dalga geçmek karşı tarafı küçük düşürmeye çalışmak,şaka ise kötü niyet gütmeden sadece takılmak
fark bokunu çıkartmadan yapmak biraz abes mi oldu ne (mizah)
Dalga geçmek:Aşağılamakla eş değerdir
Şaka yapmak :Daha ılımlı eğlenmek maksadıyla gülmek manasında kullanılabilir.
dalga geçmek kalp kırar,ortamı gerer.şaka yapmak herkesde en azından bi tebesüme neden olur ortama sıcak bi hava gelr.
sen şakayla dalga arasındakı farkı bılmıyomusun cahiilllll dersem dalga geçmiş olurum :)
Dalga gecmek alay etmek kotu niyetli bi davranis sanki
Şaka yapınca karşındaki de güler,dalga geçince karşındakinin bir hatasını yüzüne vuruyorsun.
şaka sınırını aşmamak kaydıyla(eşek şakası)şaka güzeldir hoştur dalga geçmek ise alaycı küçük düşürmeye yönelik rezil etme kötü yani
şaka yapmak keyiflenmek içindir .dalga geçmek keyif kaçırmak içindir
şakayı çok uzatırsan dalga geçmiş olursun farkı burda
Dalga geçmek; karşıdaki insanı aşşağlamaktır.
Şaka yapmak; karşıdaki insanla birlikte eğlenmektir.
şakanın suyu çıkınca dalgaya dönüşüyor:)
Dalga geçmek sözlü olur şaka hertürlü :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar