Yani durdunuz , durdunuz benim soru soracagim zamana getirdiniz KS molasını 😁😂
Şaka ile dalga geçmek arasındaki fark nedir?
Yani durdunuz , durdunuz benim soru soracagim zamana getirdiniz KS molasını 😁😂
Dalga Geçmek: Birinin düştüğü kötü durumdan dolayı onunla gırgır, eğlence, alay etmektir. Burada karşındaki insanı kırmayı amaçlarsın.
Şaka: Eğlenmektir. Karşındaki insanı kırmadan, hafif bir dokunuşla yapılan eylem ve hareketlerdir :)
Teşekkürler :D
Ricalar 😀
Şaka da genelde her ikisi de güler, dalga geçmede genelde sadece geçen güler.
Guzel bir yorum 👍
Cevap
7Cevap
Şakamın dozu yoktur :D
Biliyorum 😀
Nerden biliyosun acaba :D
Senin gibi balik hafizali degiliz 😀
Ortaya dokmeyeyim şimdi yaptigin eşek şakasini 😀
Bazen şaka niyetine tekme falan atıyom
Bunlar hep samimiyetten
Eheheh
Şaka ile herkes gülebilir, ama dalga geçmek kişi kendi eğlencesi için yaptığı çok saçma bir şeydir.
E bu hiç komik değil ki
Komiklikten dolayı değil o görsellik onun hikayesi var şaka ile başlanilmis vs..
Salak pilavcı işte
Şaka naiftir, dalga geçmek kibir.
Benimle dalga geçen kadınlar hoşuma gider.
Uzatmayı sevmem
Tadına bırakırım.
Şakacı değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar