Şehirlerarası otobüs yolculuğundayken hiç başınıza unutamadığınız bir olay geldi mi?
Bir keresinde mola yerinde otobüsü kaçırmıştık arkadaşla, ya siz?
Bir keresinde mola yerinde otobüsü kaçırmıştık arkadaşla, ya siz?
sayamıacayğım kadar çok. en son bilgisayar çantamı üste koydum gece uyumusum. koridor tarafındayım. çanta uyurken kafama düştü ne yapacağımı şaşırdımi birden. onun öncesinde annemle gelıyodum. yanlış otobuse bınmış telefonla aradım ''oğlum otobus kalktı. okumuş adamsın nasıl kbyaolursun'' demzmi. kendının yanlış bindiği ihtimalini düşünmüyo bile :) onunda öncesinde kurban bayramı tatılı donusu otobus tıklım tıklım. gece saat 3 gibi tam uyuyacam arkamdan bıtane moruk cınnet geçırıyo ''bırakın benı keseceksınız benııı! gibi laflr edıyo 1 saat boyunca adamla uğraşmışlardı. ordada korkmuştum bırden. bunların yaınnda arkadaşlarla gittiğim her otobus yolculuğu komık geçmiştir.
arkadaşların yazlıktan bizim yazlığa geçicektik evde içkiler kalmıştı atmıyalım diye yüklendik abarttık işi bayada içtik otobüse bindiğimizde kafa çoktan gitmişti bende koridor tarafında oturuyordum bi oturduğun anı hatırlıyorum birde koridora düşmüşüm orda uzanırken muavin ile 1 kişi bişeyler söyleyip arka 4 lü ye taşıdığını hatırlıyorum başka hiçbişy hatırlamıyorum. inerken muavine sordum 1 saat filan koridorda yatmışım molada taşımışlar
ankaradan kırşehire gidecektim otobüs bulamadım doğu otobüsü geçiyomuş ona bineyim dedim kıbrıs uçağından da yeni inmiştim malum kıbrıs sıcak ben ip askılılarla gidiyorumm bi bindim otobüse sırf erkek ve hepsi ağrıya gidiyo tek kız benim o yol hiç bitmedi benim için otobüste ne klima ne havalandırma nede tv vardı ölüm gibiydi
:D 98765432 kere kolonya döktü muavin ablaa ablaa diye diye
hee yaa karımı özledim abla falan dedi bana karım alman abla çok özledim abla allah dedim abla kadar taş düşsün sal beni
attan inip eşşeğe binmemenin ne demek olduğunu anlamış bulundum uçaktan inip o otobüse binerek
o otobüse binmem yaa çok lüx otobüsler var konforlu 2+1 ler çok güzel kamilkoç ulusoy falan bide metronun yeni arabalarıı
uçakta hala internet yok :D
e paraşütle atlamak için nasıl çıkıyosun gökyüzüne yamaç paraşütü mü yapıosun yoksa
korktunmu
oh my godd benim ölüm inerdi yere yada baygın inerdim
içim ürperiyorr
pekalaa :)
evet çok isterim yamaç paraşütü :)
sen anlattın peki ben anladımmı hayır kızlar bişi dersen tersini yaparlar kızlarla ilgili kurallar part 1
:))
3 sene önce Kayseri-Antalya yolculuğumda otobüs, okul servisi gibiydi; herkes sıcakkanlı konuşkan tüm otobüste sesli konuşup şakalaşıyorduk sabaha karşı da şarkı söyledik hep beraber :D:D ben antalyaya 1 saat kadar önce indim inerken alkışlar elsallamalar :DD
çok komik eğlenceli ve de ilginç bir yolculuktu
Kayseri insanı sıcak kanlıdır :) Ne için Kayseri'de bulunmuştunuz
Cevap
3Cevap
İçi bebeklerle süslü bir otobüse binmiştim bide öne oturdum.KAbus gibiydi yolcu kapısından başlıyooor şöför camına kadar heryer oyuncak bebek ciddiyim.Kabus evi gibiydi.Uyku girmemişti gözüme.MAnyakmıydı şöför ne.Araba süslemede son nokta.
öğrenciyken 25 liralık antalya otobüs biletini şoförle çingen pazarlığı yapıp 10 liraya almıştım beni ıspartada bırakıp gittiler a.q. uyumuş kalmışım molada o sırada otobüstekileri başka arabaya aktarmışlar beni de enarkada unutmuşlar. bikalktım muavin arabaya süpürge tutyo.
ünv gidecektim ilk yolculuğumdu çok heyecanlıydım otobüsün durdugu ikinci garda indin oysaki 3.cü garda inmemem gerekiodu :):):): öyle bişi geldi başıma :):):):
yıllar önce izmir - istanbul otobüs yolculuğunda kar fırtınası yüzünden Balıkesir civarlarında 12 saat kadar mahsur kalmıştık. normal şartlarda 8 saat süren yolculuk 44 saat sürmüştü.. :)))
Babam bütün yolcuları fantayla yıkamıştı:)
Yok vapura kostururken çalkalanmış meğersem.Sonra babam serinlemek için içmeye kalkınca gerisini sen düşün:D Herkes batmıştı. Yanında da takım elbiseli bi adam vardı:D
:D:D Sorma kimse kızmamıştı herkes kahkahaya boğulmuştu:D Zavallı adamcağız bile:D
Güzeldi ya:) Daha bi sürü olay var da ilk aklıma bu geldi:))Adamın hali gözümden gitmiyor:D
Hayatım yollarda geçtiği için macera çok:)) Olur:))
Yooo.Babamın canı sıkılır sürekli taşınırız:)
istanbuldayız:)siz?
Orada da kaldık 1 sene:)
bence de:)özellikle son 6 yıldır iyice abarttı.Her sene bi yere taşındık.Fenalık bastı:)
Yesman diye bir film vardı.Jim carrey sürekli yer değiştirdiği için fbi tutuklamıştı suçlu diye.Bizi de takibe almaları yakındır:D
Bence bir sınır getirsinler.Sıkıldım çünkü:D
Neyse umarım bu yaz kalırız yerimizde.
evet emekli.Kızkardeşim için çok zor oldu çünkü 6 senedir her sene biryerde:/ Ben bu sene yeni işe girdim.Taşınmayız o yüzden diye umuyorum
Sorma.Manevi açıdan çok fena:)
zehirlendiğim gün otobüs yolculuğu yaptım.berbattı o yol bitmedi.
aynen otobüsü kaçırmıştım edirneye gidiyordum indiğim durakta anlaşma ypatım adama söyledim ilk gelen edirne otobüsüne bindim :)
bana bakayım derken kafasını televizyona vuran muavini unutamıyorum mesela
:) teşekkür ederim bir keresinde koca terminalde adım çınlamış da duymamışım nyse otobüsü kaçırdım tüm kamil koç benim için seferber oldu bursaya gidicem benim antalaya otobüsüne bindirdiler yarı yolda benim asıl otobüsümü durdurdular kendi otobüsüme bindim muavin bagajı alırken bana diyorki ya ben sizi gördüm keşke bizim yolcumuz olsaydı dedim ,ama alnınızda bursa yolcusu yazmıyor ki dedi neyse mutlu oldum iyikide bizim yolcumuzsunuz dedi oda asıldı bana çok komikti o yolculugumda :D
bi defa kusmustum =))
küçükken simdi banamısın demem yemek bile yerim =))
Bende kaçırdım ama geri dönüp aldılar beni :)
müzk dinleyip kitap okurken gelen host'a, en cool ifademle "kahve istiyorum ama üçün biri olmasın lütfen" dedim. "öyle bi servisimiz yok zaten" deyip gitti adam. o gittikten sonra dank etti bana ne dediğim.
ya bende uykuay kalmsdim sonra zor buldum yolu :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar