Otobüs yolculuğunuzda en unutamadığınız anınız ne oldu?

Benim otobüsün arzulanması, 3 saat bu arızanın tamiri için beklememiz ve aynı otobüste buz gibi havada klimasız şekilde saatlerce yolculuk etmek oldu
Güncellemeler
7 ay
Anlatmak isteyen yok mu
Güncellemeler
7 ay
Soruyu güncelledim.
Otobüs yolculuğunuzda en unutamadığınız anınız ne oldu?
Cevapla