Vale arabamı çarpmış şimdi ne yapsam? Siz olsanız napardınız? Hemde ünlü ve bilinen bir mekan?

Bu olay İstanbul'un en bilinen ünlü mekanlarından birinde oldu. Kalkarken araç kartını verdim aracın kapının önüne gelmesini bekledim baya uzun sürdü hatta bir sürede girişte ayakta bekledim. Tabi binerken direk soldan bindiğim ve yoldanda yoğun trafik aktığı için görmedim bide bahşiş verdim bastım gittim. Şimdi eve geldim. Garajda fark ettim. Sağ arka tampon çarpılmış ve içine göçmüş biraz. Canım sıkıldı. Daha önceden olmadığına eminim. Keşke söyleselerdi neticede orası öyle gelişi güzel bir mekan değil ve sürekli müşterisiyim çok ayıp yaptıkları. Sizce ne yapayım bunu mekan yönetimine ileteyim mi? Sorun 5-10 kuruş değil bende biriyle gönderir yaptırtırım ama canım sıkıldı napsam sizce?
Vale arabamı çarpmış şimdi ne yapsam? Siz olsanız napardınız? Hemde ünlü ve bilinen bir mekan?
Cevapla