Kadınlar neden "selamun aleyküm" diyerek selam vermez?

Hayatımda hiç "selamun aleyküm" diye selam veren bir kadın görmedim lâkin sadece aleyküm selam diye selamı alanları gördüm.
Neden böyle? selamun aleyküm demek sadece erkeklere mi farz kılınmış sanki..

Şahsen ben de selamun aleyküm diyeymiyorum çünkü garip garip bakıyorlar sonra sanki. 😳😳
Güncellemeler
+1 yıl
Hee ne diyoduk "hepsi öyle değil tabii".
Kadınlar neden "selamun aleyküm" diyerek selam vermez?
Cevapla