Neden kadınlar her zaman ılk adımı bekler cokmu zor cesaret edıp bir selam yazması?

etrafımdada kendımdende tecrubeelerım bu yonde cesaretlı kızlar genelde yazıyorlar acılıyorlar belkıde nasıpımız yakınımızda ya da yanımızdan hayatımızdan gecıp gıdıyor neden ınsanlardan bukadar ego var :)

Neden kadınlar her zaman ılk adımı bekler cokmu zor cesaret edıp bir selam yazması?
Cevapla